Sierpień, 2013

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:41.24 km

Do Szczecina , Masa i ze Szczecina :)))

Sobota, 31 sierpnia 2013 · dodano: 31.08.2013 | Komentarze 7

miło po tak długim czasie , bo ostatnio nie byłam na Masie , spotkać się ze starymi znajomymi ! Jeździlismy głównie po dzielnicy Niebuszewo ...i wyjątkowo wolno ...pierwszy raz też usłyszałam krzyczącego bardzo głośno kierowce - dokładnie tak - " Spier... z tymi rowerami ! " koniec cytatu :)))

Do Szczecina i do Moczył :))

Wtorek, 27 sierpnia 2013 · dodano: 27.08.2013 | Komentarze 11

Właściwie to najpierw do przyjaciół na kawkę do Moczył , a potem do miasta :)) Nie wzięłam aparatu i parę zdjątek zrobiłam komórką ...nie wiem czemu takie beznadziejne wychodzą ...bo komórka całkiem nowa !

Kategoria Okolica, Szczecin

Z Joanną i Arturem na kawę do Krackow :)))

Niedziela, 25 sierpnia 2013 · dodano: 25.08.2013 | Komentarze 4

Pojechalismy sobie właściwie na gruszki ..ale tak jakos wyszło ,że skończyło sie na moich malinkach , a na wycieczce pozywialiśmy się wypiekami Joanny i mrożoną kawką w Krackow :))) Jako ,że oni jeszcze nie znaja dobrze tej mojej okolicy , z ogromną przyjemnością pokazałam im najfajniejsze miejsca dobrze mi już znane, ale ciągle tak samo urocze ! :))))

A nad słonecznikami latał sobie pgromny orzeł bielik ! :))

Pysznośći Joanny :)))

nad jeziorem w Lehben i zwierzątka , pieknie beczące w różnej tonacji :))

w Krackow ...dużo ludzi i również naszych bikerów :))

już droga powrotna przez Nadrensee i Pomellen :)))

I zdjątko w moim ulubionym okienku w Pomellen :)))

potem już zbieranie malinek , śliwek i jabłuszek ...i do następnego spotkania ! :))))

Do Wełtynia na dożynki :)

Sobota, 24 sierpnia 2013 · dodano: 24.08.2013 | Komentarze 9

Dopiero po południu mogłam pojechać odwiedzić znajomych wystawiających obrazy na dozynkach w Wełtyniu ...wyjechałam koło 16tej ...super mi się jechało , oczywiście przez Mescherin i Gryfino :)))
W Gryfinie znów , jak ostatnio , kątem oka zauwazyłam po lewej stronie , na wyjeździe na Wirów , ścieżkę rowerową ! Do tej pory jej nie widziałam ...na logike też musiała iść w kierunku Wirowa ..a ,że nie miałam mapy , zapytałam ludzi ..i rzeczywiście ..no to jazda !

Przez piękny las asfaltowa ścieżka ..ale nie do końca ..w pewnym momencie sie kończy i dalej już lesna droga , miejscami dośc piaszczysta , ale taki cudny las , że wcale mi to nie przeszkadzało

..no i dołaczył się pan z Gryfina , wieć w towarzystwie już dojechałam do drogi Wirów-Wełtyń , którą już dobrze znałam . W wełtyniu pożegnałam pana i przywitałam się z przyjaciółmi z SAIE ...niewiele ludzi było na tych dożynkach , ale fajnnie i rodzinnie sobie biesiadowali ! Tańce pewnie po zmroku sie zaczęły , a będzie grać nasz kolega Sławek ze swoim zespołem :))

Potem już przez Wirów i główną drogą na Gryfino ..i Mescherin ! Cudownie , spokój , mało aut ...tak lubie ! :)))

krótka wieczorna przejażdzka i nowe odkrycie ! :)))

Czwartek, 22 sierpnia 2013 · dodano: 22.08.2013 | Komentarze 7

...czekałam ,na znak czy autko naprawione ...i się doczekałam ...że nie ! może jutro .... Więc jeszcze jasno było, to sobie małą petelke poczyniłam ..super się jechało !
w pewnym momencie , na dziesiątki razy przejeżdzanej drodze , coś mnie zaintrygowało ...postanowiłam sprawdzić , czy piaszczysta droga w lewo to tylko na pole , czy do lasu czy zaraz się kończy ...i ide ...bo pod góre i piach ...oj ..ładnie tu było ..i nagle za górką.....jeziorko i do tego z ławeczkami i wiatą ! Super miejsce ! I jak blisko ..... Ale niech to zostanie moją tajemnicą...przynajmniej na razie , ok ? :))))

Potem sobie jechałam przez pola ...ale cisza ..coś pięknego ! :)))))

Historia godzinnej znajomości .....:))))

Środa, 21 sierpnia 2013 · dodano: 21.08.2013 | Komentarze 8

wyjechałam sobie na krótką przejażdżkę koło 12tej , i żeby nie mocowac się z tirami na szosie , postanowiłam jechać przez Moczyły i Kamieniec na Pargowo ..a potem sie zastanowić gdzie dalej ...
Zaraz na górce za Kołbaskowem wyprzedził mnie jakiś sakwiarz ..aż się przestraszyłam ..ale pojechał dalej ...potem ja znów go wyprzedziłam bo stał na rozdrożu i cos tam studiował , potem znowu on mnie wyprzedził i znów stanał na rozdrożu na Kamionke , patrząc na mape ...no tym razem już zapytałam czy w czymś nie pomóc :) no ...odpowiedział ...ale po niemiecku , że nie mówi po polsku ! No to dawaj odgrzewć mój słaby niemiecki ....poradziłam ,żeby raczej nie jechał Orlikiem ..bo do Schwedt zmierzał ...ale tak jak ja szosą ..no i stwierdziłam ,że szybciej jedzie ...to niech sobie jedzie ...i pojechał ...
Ale znów coś tam on , coś tam ja ...,ze w końcu razem juz jechaliśmy od Pargowa na Mescherin ...chciałam pokazać mu droge , bo ciągle walczył z tą mapą :)))
Okazało się ,że jest z Hamburga i już sobie tak 6ty dzień jedzie ...przez Szczecin tylko dzisiaj przejechał ..dzisiaj od Ukermunde jedzie .....następny nocleg w Schwedt . Co ciekawe, że nie miał on ani telefonu , ani ,aparatu , ani żadnych liczników, ani zegarka ! :))) ...mnie się to spodobało ...rzadki okaz w dzisiejszych czasach ! :)))

W sumie mimo mojego słabego niemieckiego , całkiem fajnie nam się gadało ! Odprowadziłam go do ściezki rowerowej na Gartz , pożegnaliśmy sie ze sobą jak starzy przyjaciele ....dziwnie to czasem w zyciu bywa , nie ? I Marcus sobie pojechał , bo tak miał na imie :))))).... a ja przez pola pojechałam na Geesow.

Z tamtąd po raz PIERWSZY płytami na Tantow ...fajne widoki !

Dalej już Rosow i Neurosow ...i wzdłuż torów - oj jak zarosło !!! ...do domciu :))))

a jakie pyszne gruszki !!! Zrobiłam sobie nektar ! :))))
Kategoria Okolica, Niemcy

prawie zdążyłam przed deszczem ....:)))

Poniedziałek, 19 sierpnia 2013 · dodano: 19.08.2013 | Komentarze 5

...ale prawie ....a własciwie to nie zdążyłam ....od Karwowa do domku już mi z kasku na nos równo kapało ! Ale ciepło i przyjemnie ..całkiem fajnie !

Pojechałam do Szczecina bo mamy ...pierwszy raz przejechałam sie nowym bulwarem nad Odrą ...fajna ta ścieżka rowerowa ...szkoda ,że nie ma takiej cały czas wzdłuż Odry ...na Kolumba tez na przykład ....ach ...
Nie chciało mi się zrobić zdjęcia , ale widziałam ,że Michuss ma fajne ... :)))

W powrotnej drodze natomiast , chciałam po raz pierwszy sprawdzić nową kładkę na Pomorzanach ...ale ,że dawno tam nie byłam , myslałam ,że ona jest prosto do Ustowa ! ...a tu dojeżdżam i widze kładkę , ale ze schodami ! ...oj ...po dźwignięciu dzisiaj mamy, nie byłam w stanie wnieść rowerka ...to zapytałam ludzi gdzie jest ta nowa kładka ...oj dużo musiałam się cofnąć i wyjechałam na 9 Maja ...pobłądziłam sobie, pojeździłam pod prąd ...i wyjechałam w okolicach Tesco ! Ale skrót miałam ...oj oj!!!! ...wyszło mi prawie 10 km więcej niż najkrótszą drogą do miasta ! :))))

A tu jeszcze mało padało to wyciągnęłam aparat na chwilę ...koło Karwowa :)))

Kategoria Okolica, Szczecin

Po lesie i nad jeziorka ...... :)

Sobota, 17 sierpnia 2013 · dodano: 17.08.2013 | Komentarze 9

Znów ciepło ..więc ,żeby było przyjemnie pojechałam sobie do mojego ulubionego lasu w Nadrensee, potem przez Hohenholz z wiatrem do Lehben , gdzie z ogromna przyjemnością posiedziałam sobie nad jeziorem ...pusto wszędzie ..później przyjechała polska rodzinka autkiem ...jeszcze wczesniej posiedziałam na plażyczce w Nadrensee...byli Niemcy w namiotach i łowili rybki ...Nad jeziorem i wlesie cudowny cień ....ciekawe , że sobota a rowerzystów jakby wymiotło ..tylko w Kołbaskowie spotkałam jednego ..i chyba znajomy z bloga ...ale nie jestem pewna ....

A z jabłuszek już jest placek :))))

Do Gartz Doliną Młynów ....:)

Czwartek, 15 sierpnia 2013 · dodano: 15.08.2013 | Komentarze 5

A tak sobie pojechałam po południu ...piekna pogoda , wiatr troche mniejszy niż wczoraj . Dawno tu nie byłam , a własnie wróciłam z pleneru w Morzyczynie ...miło tak przejechać sie starymi ulubionymi ściezkami ...chociaz myslałam ,że w swięto , bo dzisiaj 15 sierpień , nie będzie ruchu na szosie ...oj pomyliłam sie ...ale jakoś dojechałam do granicy ...:)))

Dolina Młynów Salvey Muhle ....

Droga na Gartz

Powrót ściezką rowerową wzdłuż Odry ...:)

do i ze Szczecina ....

Środa, 14 sierpnia 2013 · dodano: 14.08.2013 | Komentarze 1

Na plenerze w Morzyczynie przezyliśmy parę burz ...jedną taką ,że nigdy czegoś takiego nie przezyłam ! Dwa pioruny obok naszego domku ..jeden tuż przy moim autku ..i jest kaput ...:( musze jeszcze skończyć wpisywac dwa dni ze szlaku jakubowego i opisac plener ...a dzisiaj do mamy pojechałam oczywiście rowerkiem ..dobrze ,że go mam !!!

w powrotnej drodze oczywiście pożałowałam ,że nie mam ze sobą aparatu , ale oświeciło mnie ,że jeszcze jest coś takiego jak aparat w komórce !!! Więc zdjątko z komórki ..chociaz tyle ...bo przez moment przed 20tą było pieknie ! :)))