prawie zdążyłam przed deszczem ....:)))

Poniedziałek, 19 sierpnia 2013 · dodano: 19.08.2013 | Komentarze 5

...ale prawie ....a własciwie to nie zdążyłam ....od Karwowa do domku już mi z kasku na nos równo kapało ! Ale ciepło i przyjemnie ..całkiem fajnie !

Pojechałam do Szczecina bo mamy ...pierwszy raz przejechałam sie nowym bulwarem nad Odrą ...fajna ta ścieżka rowerowa ...szkoda ,że nie ma takiej cały czas wzdłuż Odry ...na Kolumba tez na przykład ....ach ...
Nie chciało mi się zrobić zdjęcia , ale widziałam ,że Michuss ma fajne ... :)))

W powrotnej drodze natomiast , chciałam po raz pierwszy sprawdzić nową kładkę na Pomorzanach ...ale ,że dawno tam nie byłam , myslałam ,że ona jest prosto do Ustowa ! ...a tu dojeżdżam i widze kładkę , ale ze schodami ! ...oj ...po dźwignięciu dzisiaj mamy, nie byłam w stanie wnieść rowerka ...to zapytałam ludzi gdzie jest ta nowa kładka ...oj dużo musiałam się cofnąć i wyjechałam na 9 Maja ...pobłądziłam sobie, pojeździłam pod prąd ...i wyjechałam w okolicach Tesco ! Ale skrót miałam ...oj oj!!!! ...wyszło mi prawie 10 km więcej niż najkrótszą drogą do miasta ! :))))

A tu jeszcze mało padało to wyciągnęłam aparat na chwilę ...koło Karwowa :)))