plenery malarskie

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:38.62 km

w odwiedziny na plener do Morzyczyna

Niedziela, 4 sierpnia 2019 · dodano: 04.08.2019 | Komentarze 2

nie pojechałam na plener SAIE to chociaż miałam pretekst na wycieczke ...kolanko juz lepiej , miało padać albo nie padać ...nie mogli sie zdecydować ....ale co tam ...pojechałm od Gryfina bo nie chciałam znowu powtarzać tego samego początku i zakończenia ,,,i dobrze ..bo i tak tyle km wyszło ! ...a chciałm kawałek BlueVelo do Chwarstnicy ...a potem tez kawałąk nowa sciezką od Czarnowa do Kołbacza ...............miłe spotkanie z Michałem M i córeczka jego w Chwarstnicy ......Na Miedwiu miłe spotkania i pogaduszki i obiadek w knajpce .....droga powrotna przez Puszczę Bukową , Kołowo , Binowo , Brynki , Żabnice ....oj mnóstwo górek , ale w te strone prewaga zjazdów na szczęście !   ....część lipnych zsfaltówek , troche szutrku trochę przez las .....udało sie ominąć ruchliwe szosy !!!!!!!!!!!!!  i o to chodziło !!!  .....

do Jelenina po jagody

Czwartek, 18 lipca 2019 · dodano: 22.07.2019 | Komentarze 1

wzdłuż jezior i polna drogą do jelenina ...zakupiłam jagody bo miałam smaka od tubylców ....powrót prez pole coby uniknąć okropnej DK20 i spotkanie z rodzina bocianów !

• Aktywność Nordic Walking

spacer z Małgosią

Środa, 17 lipca 2019 · dodano: 22.07.2019 | Komentarze 0

piekna pogoda ...dookoła dwóch jezior w Jeleniu i jeszcze do jeziora Ciemino ...gdzie udało nam się znaleźć pomost taki wypasiony , na szczęście nikt nas nie pogonił , bo tam wszystko prywatne ...

wisełka od piątku do niedzieli

Wtorek, 11 czerwca 2019 · dodano: 11.06.2019 | Komentarze 1

plener trwał od 31szego maja do 9tego czerwca .......czyli od piątku do niedzieli ....ostatnie 3 dni to plaża , plaża nad jeziorem, Międzyzdroje przez las , zakończenie pleneru na plaży nad jeziorem połączone z tutejszym Dniem Dziecka .....cały tydziń przepiekne gorące lato !

Wisełka ......cd

Czwartek, 6 czerwca 2019 · dodano: 06.06.2019 | Komentarze 1

tak mniej więcej kilometry ...pewnie jest więcej bo jeżdzimy na plaże przez las ...a to 3 km w jedną stronę ...czasem dwa razy dziennie ...albo nad jezioro ....też super czyściutkie do kąpania ...a pogoda do dzisiaj superzasta !! dzisiaj deszcz i burze po 20tej ....tez się kąpałam ....ale największy wyczyn zrobiłysmy w te upały dwa dni temu maszerując z rowerami plażą do Międzyzdrojów ....niska woda nie dało się jechac ...potem rybka i powrót juz drogą pozarową 51 ....gdzięś coś bucało w niebie , ale daleko ....pięknie było !! !  a Fredzio z Wirą dobrze się kumaja ...i jakoś sobie radzimy na tych wczasach ! :P

nad morzem

Sobota, 1 czerwca 2019 · dodano: 01.06.2019 | Komentarze 2

drugi dzien na plenerze w Wisełce ....z moją przyjaciółka Basia , pieskiem i kotkiem ....rowerek na razie po lesie , na plaże , i troche po plaży :)  pogoda cud miód ! Zdjecia z dwóch dni bo przyjechałyśmy wczoraj koło 15tej ...

Dziwnów....cd

Czwartek, 6 września 2018 · dodano: 11.09.2018 | Komentarze 3

6 , 7, 8 wrzesien .....te 40km ....bo byłam z Basią , miałyśmy rowerki i codziennie po troszeczku , żeby poleżeć nad morzem , albo na skarpie i pogadać ...towarzyszyła nam Wira która kilometrami zasuwała za nami ...czyli najczęściej jeździłyśmy leśnymi dróżkami :).........trasy to Dziwnów, Międzywodzie , Świętouśc , Dziwnówek i Łukęcin .....po plaży i po lasach ...dwa razy kąpiel ...ogólnie cudowna pogoda i cudowny czas z najlepszą przyjaciółką :)

Dziwnów

Wtorek, 4 września 2018 · dodano: 11.09.2018 | Komentarze 1

4 i 5 wrzesien .....te 30km ....bo byłam z Basią , miałyśmy rowerki i codziennie po troszeczku , żeby poleżeć nad morzem , albo na skarpie i pogadać ...towarzyszyła nam Wira która kilometrami zasuwała za nami ...czyli najczęściej jeździłyśmy leśnymi dróżkami :).........trasy to Dziwnów, Międzywodzie , Świętouśc , Dziwnówek i Łukęcin .....po plaży i po lasach ...dwa razy kąpiel ...ogólnie cudowna pogoda i cudowny czas z najlepszą przyjaciółką :)

plener w Dziwnowie

Niedziela, 2 września 2018 · dodano: 11.09.2018 | Komentarze 2

2 i 3 wrzesien .....te 20km ....bo byłam z Basią , miałyśmy rowerki i codziennie po troszeczku , żeby poleżeć nad morzem , albo na skarpie i pogadać ...towarzyszyła nam Wira która kilometrami zasuwała za nami ...czyli najczęściej jeździłyśmy leśnymi dróżkami :).........trasy to Dziwnów, Międzywodzie , Świętouśc , Dziwnówek i Łukęcin .....po plaży i po lasach ...dwa razy kąpiel ...ogólnie cudowna pogoda i cudowny czas z najlepszą przyjaciółką :)