Listopad, 2011

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:24.80 km

Z Auchana do mamy i zakupy ...:)))

Środa, 30 listopada 2011 · dodano: 30.11.2011 | Komentarze 10

I znów piękny dzień ...okazało się ,że Andrzejki ....ale wróżby to chyba dla młodych ...mi już zostało tylko ...pedałowanie .....:)))) Musiałam pojechać do mamy i zrobić zakupy , bo w lodówie już echo się odzywało ..... No , a jako,że zakupy na rower nie zapakuje , podjechałam autkiem do Auchana i stamtąd przez cmentarz, Gumieńce , Pogodno , park Kasprowicza , Wyzwolenia ...na Małopolską :) U mamy spotkałam się z przyjaciółką i wracałam już po ciemku Narutowicza i Mieszka . No i jeszcze zakupy w Auchanie ...chyba najbardziej lubię ten sklep ....może dlatego ,że jest w naszej gminie ? :)))))

Dzisiaj na Cmentarzu ....

Staw na Gumieńcach ...:)

W parku Kasprowicza ....Hasiorowe ptaki dodają koloru w to jesienne popołudnie ...słońca już nie było ...:)

Od stawu do stawu .... w poszukiwaniu wody w okolicy ....:)))

Wtorek, 29 listopada 2011 · dodano: 29.11.2011 | Komentarze 11

Taka króciutka wycieczka w piękną pogodę ze słońcem pod ramię :))) Tak bez planu od stawu do stawu ....bardzo lubię wodę a kiedy nie ma liści , widać o wiele więcej niż latem :))) Rosow-Nadrensee-Pomellen-Ladenthin-Barnisław-Smolęcin

Staw pierwszy w Rosow....

Staw drugi w Rosow.....

Staw pod wiatrakami ...

Staw pierwszy między Nadrensee a Pomellen ....

Staw drugi jw......

Staw trzeci jw....z moją ulubioną plażyczką, miejscem na ognisko i łódkami ...:)

Staw w centrum Pomellen ...:)))

TAkie tam widoki w drodze na Ladenthin ...:)

I ostatni staw w Smolęcinie ....:)))

A jabłuszka jeszcze sobie wiszą tu i ówdzie ! :)))

Króciutko ....na plażę tylko .... :)))

Sobota, 26 listopada 2011 · dodano: 26.11.2011 | Komentarze 16

Dzisiaj miałam zebranie mojego artystycznego stowarzyszenia SAIE , jak zwykle w Kubie Garnizonowym na Wawrzyniaka . Musiałam zawieźć obrazy na nasza wystawę . Jako , że rowerek od wczoraj nocował w aucie i nie chciało mi się go wyjmować ...postanowiłam ,że po zebranku gdzieś sobie skoczę ... :))) Pojechałam na Głębokie na plażę , bo dawno tam nie byłam . Dwóch Morsów szykowało się do kąpieli , ale jakoś tak wyglądało ,że się mnie trochę krępują , więc nie zrobiłam im zdjęcia :))) Posiedziałam trochę na plażowej ławeczce i wychodząc , patrzę ...a tu jakieś znajome rowerowe twarze stoją sobie na skrzyżowaniu ! Pogadaliśmy trochę i już razem wracaliśmy przez las do miasta :) No oni nakręcili tych kilometrów , ale dla mnie i tak miła wycieczka była , bo przecież wcale jej miało nie być ...:)))

Szlachetna Masa Krytyczna ....:)))

Piątek, 25 listopada 2011 · dodano: 25.11.2011 | Komentarze 5

Jak co miesiąc Rowerowy Szczecin zorganizował przejazd masowy rowerzystów szczecińskich . Tym razem ze szlachetnym celem - zbieraliśmy podarki dla biednej rodziny i nakrętki dla Adriana :) Przystrojono nas w czerwone baloniki , zrobiono wywiad ....kurczę , złapali mnie ...ale na szczęście w Kronice wieczornej tylko przez moment gadałam ...mam nadzieję , że znajomi nie widzieli ! :))))JAk zwykle miłe rozmowy podczas jazdy ...i nawet deszcz nam nie przeszkadzał . Następna masa - Mikołajkowa ....już szykujemy stroje ! :)))

wieczór irlandzki w Starej Winiarni....:)

Czwartek, 24 listopada 2011 · dodano: 25.11.2011 | Komentarze 10

Na zaproszenie naszej koleżanki Asi , która tańczy irlandzkie tańce , mogliśmy zobaczyć i spróbować jak to się robi ! Zebrała się całkiem pokaźna grupka z RS i BS . Wieczór miał miejsce w nowym lokalu na ul.Kadłubka - w Starej Winiarni. Lokal bardzo sympatyczny , godny polecenia . Było bardzo sympatycznie ...nawet ja i Łukasz spróbowaliśmy tańczyć ...męczące , ale bardzo fajne ! Tancerze już wprawieni ...tańczą rewelacyjnie ...a my , no może jak więcej poćwiczymy to coś z tego będzie :))) Z wielką chęcią pójdę na taką imprezę jeszcze nie raz ! :)))

Na rozruch kolanka ......bo jak nie jechać jak tak pięknie !

Niedziela, 20 listopada 2011 · dodano: 20.11.2011 | Komentarze 27

Dzisiaj po raz pierwszy od upadku zdecydowałam się wypróbować jeszcze obolałe kolana i dłonie . Tak bez planu , prosto przed siebie ...mgła niemożebna od rana , ale powoli zaczęło się koło 13tej przejaśniać ....Więc w drogę ! Jak zwykle, jak to ja ....nie lubię ciągle tak samo jeździć , więc znów zabawa w odkrywcę :)) Stwierdziłam , że jest jeszcze tyle ścieżek którymi nie jechałam ,że wystarczy na setki wycieczek ! :))) A dzisiaj po raz pierwszy byłam w Geesow i Salveymuhle ....i naprawdę warto było .....I chociaż tylko 30 kilometrów , ale moc wrażeń...i ten spokój , ta cisza, szum strumienia , śpiew ptaków ....pogoda po prostu wymarzona , aby zapomnieć o smutkach ...:))))
Rosówek-Geesow-Tantow-Radekow-Rosow
Takie widoki ukazały mi się na głównej drodze za Rosówkiem ...:)))

Za krzyżówką na Mescherin skręciłam w polną drogę na Geesow

Geesow :))

Dalej pojechałam prosto na Salveimuhle .....domyślając się ,że to jakiś młyn ...
I tu na takim zadupiu ...pełno baterii słonecznych ....nie wiem ..czy to dla tych kilku domów ? ...ciekawe ....

I rzeczywiście jest młyn , chyba coś tam się dzieje ...może jacyś artyści tu urzędują ,,,,warto się dowiedzieć ...a cała osada taka mroczna , z klimatem położona przy szumiącym strumieniu ...super ....

Dalej już polną ,ąle dobrą drogą w kierunku na Tantow ...tutaj znów mijam rzeczkę .....

W Tantow spotkałam dwóch panów , którzy jak za króla Ćwieczka orali pole ....jeden chyba miał z 90 lat...pewnie ojciec i syn ....piękny widok !

Dalej już tylko spotkałam miłe owieczki w Radekow ....zrobiłam im sesje zdjęciową i skierowałam się na Rosow ....

Kolano sprawowało się nienagannie , gorzej z dłońmi na kierownicy ....ale nie jest źle !!!! :)))

Piękna pogoda , piękna wycieczka i ..niezbyt piękne zakończenie .........

Sobota, 12 listopada 2011 · dodano: 12.11.2011 | Komentarze 16

Dzisiaj nastała piękna jesienna pogoda , nic tylko jechać ! Nie
dogadałam się jakoś z Małgosią i Mirkiem i niestety minęli już Kołbaskowo ….pojechałam więc od Moczył na naszą ścieżkę Orlika w kierunku Pargowa ...Spotkaliśmy się już pod koniec , pogadaliśmy chwilę i pojechałam dalej sama ….

Kiedy stwierdziłam na wysokości Sttadtfelde , że jedzie się super i wiatr mi sprzyja , postanowiłam jechać dalej ….a może do Penkun ? Dawno tam nie byłam :) Ruszyłam więc moją ulubioną trasą – szlakiem Oder-Neisse...jak widac , liści coraz mniej …..

Za Tantow skierowalam się na Sonnenberg i dalej już asfaltową ścieżką na Penkun :)

Penkun ciche spokojne miasteczko nad siedmioma jeziorami ;

Wjechałam na teren Zamku i ścieżką rowerową nad Zamkowym jeziorem …..

Potem wróciłam i przez miasto w kierunku na Storkow ...a tu okazało się ,że nie trzeba jechać szosą , ale znów piękną ścieżką nad innym jeziorem …...:)))

W Storkow , chwila zastanowienia , czy wracać wzdłuż autostrady , jak tydzień temu , czy koło wiatraka ? Decyzja – Wiatrak – dawno go nie widziałam ! Tu chwila na posiłek , bo cosik mi się zgłodaniało ..i dalej ….

Dalej za wiatrakiem prosto na Nadrensee ...jednak nie byłabym sobą , gdybym nie spróbowała inaczej ! Na logikę biorąc w lewo zawsze dojadę do autostrady ! Więc dawaj przez las ! Tu jakieś dziwne napisy w trochę mi znanym języku .., ale nie aż tak żeby wszystko pojąc ...Jednak szlaban otwarty więc dawaj ...w lewo jakaś fajna plażyczka , ale to następnym razem :)))

I udało się ! Las się skończył i wylądowałam na znanej mi drodze do Nadrensee …..znów chwila zastanowienia – tędy , czy tędy ? No dobra , pod wiatrakami ...może jeszcze jabłuszka są ? No i były !

Potem już tylko Pomellen i tirową szutrówką do domciu ! ….Tak myślałam ….niestety , chyba znów zapomniałam ,że nie mam hamulców w piaście ….zachciało mi się zrobić zdjęcie z rowera ...było z góry …..i...takiego lądowania to nie pamiętam ...kolana , dłonie , potem rower i sakwa …..po kolei ….Ból i szok ….czy wstanę ….posiedziałam na ziemi i mobilizacja ….przecież nie daleko do domu ...Gdyby sakwa nie trzymała się jeszcze na jednym uchwycie dzwoniłabym po pomoc ….a tak spróbowałam ….rower jechał , jedna ręka działała i w miarę nogi ...Teraz jak piszę już tak nie boli ….może jutro będzie dobrze ….mam nadzieję :)

To własnie to zdjęcie .....podpiszę - Lot nad kukułczym gniazdem ....:)))

miasto

Środa, 9 listopada 2011 · dodano: 09.11.2011 | Komentarze 2

taka sobie Krackowska pętelka ..... :)

Niedziela, 6 listopada 2011 · dodano: 06.11.2011 | Komentarze 10

Dzisiaj z bolącym kręgosłupem ...chyba po długim wczorajszym spacerku z Tiną , postanowiłam się króciutko przejechać . Żeby było w miare po płaskim , pojechałam przez Rosow do Nadrensee i Krackowa...potem na Storkow i wzdłuż autostrady z powrotem do Nadrensee .... Pogoda wyśmienita , a wyjechałam dopiero przed 14tą ...Spokojnie , robiąc zdjęcia , zbierając gruszki i jabłka . Jechało się wyśmienicie i w czasie jazdy nie bolało ! Super !

Owoce jeszcze wiszą na drzewach i jest ich mnóstwo ! A jesień niestety powoli się kończy !

I trochę widoczków ...piękne jeziorko za Nadrensee w kierunku na Krackow :)

Droga do Krackowa :)

A to już za Krackowem i Storkow ...

Zaduszki- więc znów na nasz piękny cmentarz .....

Środa, 2 listopada 2011 · dodano: 02.11.2011 | Komentarze 11

Przejechałam się po cmentarzu zapalić następne świeczki , pomyśleć , zamyślić się ....
Ludzi było całkiem dużo plus samochody , które w tym dniu już mogły wjechać....
Potem dyżur u mamy i powrót po ciemku ....fajnie, ciepło .