Czerwiec, 2016

Średnio na aktywność:40.67 km

urodzinowe kółeczko

Czwartek, 30 czerwca 2016 · dodano: 30.06.2016 | Komentarze 6

najfajniej było na polnej dróżce z Ladenthin do Pomelllen ....a tak asfalciki dobrze znane i lubiane ...z okazji moich urodzinek ta wycieczka mała :)

znowu po kolacji .....kółeczko

Wtorek, 28 czerwca 2016 · dodano: 28.06.2016 | Komentarze 2

lało przed południem ..potem sprzątałyśmy z Iwonką ...to wieczorkiem skoczyłam na chwilkę .....Radekow , Rosow , Nadrensee ...niby tak samo a ciągle inaczej ....dzisiaj przewaga dojrzewających wisienek !  :)

a tak przed siebie

Niedziela, 26 czerwca 2016 · dodano: 27.06.2016 | Komentarze 2

sobie pojechałam ....pieknie , cieplutko , ale już nie upalnie ....drzewka pełne owocków już dojrzałych albo dojrzewających ...zdziwienie że czeresienki nie zeżarte :)

DPN czyli Drawieński Park Narodowy

Czwartek, 23 czerwca 2016 · dodano: 25.06.2016 | Komentarze 7

Iwonka męczyła mnie , żebyśmy

gdzieś dalej pojechały , to wymyśliłam ,jej pokaże moje ulubione miejsca kiedyś tam już przeze mnie znalezione w DPN :)  Autkiem do Drawna i z tamtąd przez Dominikowo do Głuska wzdłuż rzeki Drawy ...powrót drugą stroną Drawy przez Banimie .....oczywiście musiałam tez jej pokazać przepiekne jezioro Ostrowieckie i wszystkie przystanki kajakowe na Drawie ...no i elektrownie wodną w Głusku ....niestety czas nie pozwolił na jeszcze więcej pięknych miejsc ...trzeba jeszce tam pojechać ....jeden dzien to mało ! nie była to wycieczka na zailczanie kiometrów ani spalanie kalorii ...chociaz tak było gorąco ,że pewnie same się pospalały !  kazde miejsce celebrowałyśmy i nigdzie się nie spieszyłyśmy ...tak tu dziko , pięknie i bezludnie ! ......jeszcze trzeba przyznać , że oznakowanie turystyczne szlaków jest znakomite ....a jeszcze parę lat temu błądziłam tu jak głupia !  :)

przed kolacją

Wtorek, 21 czerwca 2016 · dodano: 25.06.2016 | Komentarze 1

tak się przejechać ...Tantow - Radekow - Tantow ...oczywiście przez Neu Rosow ......niby taka sama trasa moja relaksowa ..ale za każdym razem wygląda inaczej ..i nigdy mi się nie znudzi !  :)

plener w Trzesaczu

Środa, 15 czerwca 2016 · dodano: 25.06.2016 | Komentarze 3

zamiast jak co roku w Wisełce , w Trzęsaczu ....mieszkaliśmy w domkach , pogoda w kratkę ...to tylko dwie krótkie wycieczki i raz z Dorotką do pałacu w Dreżewie i do Pustkowa .....a ja do Pogorzelicy wzdłuż morza i druga wycieczka wzdluż kolejki wąskotorowej od Trzesacza do Pogorzelicy i jeszcze za przez lasy w kierunku Mrzeżyna no i oczywiście powrót w dużej części plaża ...to co lubię najbardziej !!!

po kolacji

Piątek, 10 czerwca 2016 · dodano: 10.06.2016 | Komentarze 5

tylko , zeby troszkę ...cały dzień wichura ..wieczorkiem się uspokoiła ...no niestety zimno sie zrobło ..ale dobrze sie ubrałam i było bardzo przyjemnie ....Rosow-Tantow- Radekow - Rosow

MB , tata, Irenka , Auchan :)

Wtorek, 7 czerwca 2016 · dodano: 08.06.2016 | Komentarze 4

Zakupy w Auchanie ...tylko tyle ile zdołałam wsadzić do sakwy ...potem zmienić łańcuch na nowy w Bodziu ...potem do Taty i Irenki ...i poszukiwanie słodkich truskawek ....to akurat się nie udało ....   w sumie gorąco ale do miasta musiałam ;)  zdjeć nie robiłam .....ale maczki jeszce rosły przy drodze :P

wieczorkiem .....nad jeziorko przez Krackow

Poniedziałek, 6 czerwca 2016 · dodano: 08.06.2016 | Komentarze 2

tak ładnie to sobie przy zachodzącym słoneczku przejechałam .....w powrotnej drodze zmarzłam !!!

Święto cykliczne 2016

Sobota, 4 czerwca 2016 · dodano: 04.06.2016 | Komentarze 4

w czwórke pojechaliśmy do Gartz jak co roku po Niemcow z okolic i potem po tych co przyjechali pociągiem do Tantow .....w Gartz miło zostaliśmy przywitani i ja nawet załapałam się na ich koszulke :) .....jak zwykle potem doliną Salvey do Tantow , Rosow i na Rosówek gdzie znów byłe ciepłe jedzonko o napoje ....i tu czekał na nas Arek Arecki i miała byc tez policja ...policji nie doczekaliśmy sie długo więc grupa ruszyła na własną odpowiedzialnośc w kierunku Kołbaskowa :) ....W Kołbaskowie dołączyła do nas grupa naszych i potem już policja się znalazła i tak dojechaliśmy na zbiórke na placu Mickiewicza :) ...Ja musze się pochwalić , że pogadałm sobie z bardzo miłymi Niemcami z Berlina i nawet mnie to jakoś szło ...czyli coraz lepiej z moim niemeickim ....no i jest motywacja do dalszej nauki ! Jeszcze obiecałam pani ,ze wysle jej wycinki z gazet jak coś bedzie o Święcie Cyklicznym :)