Po lesie i nad jeziorka ...... :)

Sobota, 17 sierpnia 2013 · dodano: 17.08.2013 | Komentarze 9

Znów ciepło ..więc ,żeby było przyjemnie pojechałam sobie do mojego ulubionego lasu w Nadrensee, potem przez Hohenholz z wiatrem do Lehben , gdzie z ogromna przyjemnością posiedziałam sobie nad jeziorem ...pusto wszędzie ..później przyjechała polska rodzinka autkiem ...jeszcze wczesniej posiedziałam na plażyczce w Nadrensee...byli Niemcy w namiotach i łowili rybki ...Nad jeziorem i wlesie cudowny cień ....ciekawe , że sobota a rowerzystów jakby wymiotło ..tylko w Kołbaskowie spotkałam jednego ..i chyba znajomy z bloga ...ale nie jestem pewna ....

A z jabłuszek już jest placek :))))

| 06:27 niedziela, 18 sierpnia 2013 | linkuj jak zawsze u ciebie- uroczo
| 18:58 sobota, 17 sierpnia 2013 | linkuj ok ! :)))
meak
| 18:57 sobota, 17 sierpnia 2013 | linkuj Sakwy nie napakowane do pełna nie wyglądają trendy. Są passe ;) Oraz proszę o usunięcie tego ostatniego podwójnego, bo bezmyślnie dodałem ;)
| 18:51 sobota, 17 sierpnia 2013 | linkuj No i widzę że sakwę do pełna napakowałaś ;)
| 18:36 sobota, 17 sierpnia 2013 | linkuj ok ! czekam ! a ja długo się zastanawiałam w którą mańkę skręcic ..ale dwa tiry jadące w kierunku na Rosówek zdecydowały za mnie ! I pojechałam polami na Pomellen ! A tak to może byśmy troszkę pogadali ! :))))
meak
| 18:32 sobota, 17 sierpnia 2013 | linkuj Byłem mniej więcej tak pewien jak Ty. Krew odpłynęła mi z mózgu do nóg i dopiero po dłuższym czasie... Zaraz będzie na blogu, bo skoro już zostałem przyłapany to nie chcę, żeby mówili: "to ten, co jeździ cichaczem!" ;)
| 18:28 sobota, 17 sierpnia 2013 | linkuj myślałam ,że się zatrzymasz ...ale pojechałes ..to trochę zwątpiłam czy to Ty ! :))))
meak
| 17:40 sobota, 17 sierpnia 2013 | linkuj Jadę sobie. Atutunia. Chyba, że mi się coś pokołbaskowało ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dykow