Styczeń, 2015

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:28.14 km

Masa - jedziemy z pomocą :)

Piątek, 30 stycznia 2015 · dodano: 30.01.2015 | Komentarze 6

Dzisiaj zwołano dodatkowa mase .....i moglismy pomóc rodzinie pana Henryka , którego to nie jeden z nas znał z widzenia .....wiedzielismy czego potrzeba rodzinie i kazdy przywiózł jakieś dary ! Zebrało się sporo tego , a jeszcze można bedzie zawozic dary do Sklepu Rowerowego Madbike ......Ja naprawdę po oglądnięciu kroniki z historią pana Henryka z przyjemnoscią dołączyłam do imprezy :)

Było na koło 70 osób ....jak na styczeń i pierwszy snieg u nas ...to duzo ! Potem pojeździliśmy z eskorta , nie za długo tym razem :)  Jeszcze kawałeczek z Arturem pojechaliśmy na Jasne Błonia ...bo tak ładnie ...i spotkaliśmy - dla mnie pierwszego w tym roku bałwanka !  :) ......a snieg niestety kurczy się i kurczy ...pewnie jutro juz go nie będzie ;)

prawie jakbym na siłownię poszła :P

Środa, 28 stycznia 2015 · dodano: 28.01.2015 | Komentarze 7

Pogoda nadal jak na styczeń wiosenna , więc trzeba było się ruszyć , zwłaszcza , że od piątku może być śnieg . Pomyślałam , popatrzyłam w która mańkę wieje i ułozyłam sobie małą wycieczke .....tak ,żeby więcej z wiatrem i po asfalciku ...po prostu sie przewietrzyć
Kierunek najpierw z wiatrem z boku ...w miare sie jechało , ale nie za lekko ....na wysokości Warnika miałam jechać już w kierunku Przecławia i wracać ściezką do domku ...byłoby w miare chyba z wiatrem ! Jednak cos mi sie odwidziało i skręciłam na Ladenthin ....eee tam ...kawałek bedzie centralnie w mordke , ale zaraz za zakretem bedzie mnie pchał !
Niestety ....nie mam pojecia jak to się dzije , ale nic a nic sie nie zmieniało ! Prawie cały czas z nim walczyłam ! Naprawde ciężko sie jechało !   Dopiero w Rosow po skręcie na Rosówek ! Jeju ! rewelacja ! Sam rowerek zaczał jechać ! ...nawet z 30 osiągałam .....i tylko przeskoczyłam rów graniczny , kawałek błotka , bankomacik na tankstelle w Rosówku i znów DDrką jak na skrzydełkach ....czemu tylko taki kawałek był mi dany ?
Aparatu nie wzięłam , bo buro , ponuro .....tylko komórke ...w której to zapomniałam włączyć gps i mapke sama sobie namalowałam :)

wycieczka biało zielona ! :)

Piątek, 23 stycznia 2015 · dodano: 23.01.2015 | Komentarze 11

j

Dzisiaj ładnie ...pochmurno , troszke mroźno , ale mówili ,że potem ma wyjść słoneczko .....właściwie to potem wyszło ...ale gdzieś tam dalej . Zafundowałam sobie troche terenową jazde , myśląc ,ze błocko jest zmrożone ....no było ...ale nie całkiem ..:P   Droga tirowa maziowata , ale jakoś dałam rade ....potem niemieckie asfalciki i trochę deszczu ze śniegiem praktycznie tylko na niewielkim obszarze było biało ...a potem ciągle zielono ...Ladenthin , Lehben , Schwennenz....malutko białego , albo wcale .....W Bobolinie już się zmieniło i droga powrotna , aż przed Kołbaskowo była biaława i w szadzi ;) .......Na koniec , żeby nie było za nudno , znów zafundowałam sobie skrócik na Karwowo ...oj ...tu już było ciężkawo ...ale jak ja lubie tę dróżke ! :)

dobrze, że pojechałam .....chociaż jakos ciężko na początku !

Sobota, 17 stycznia 2015 · dodano: 17.01.2015 | Komentarze 12

Pogoda wymarzona , wczoraj w miare wczesniej poszłam spac ...to rano juz  koło 11tej zmusiłam sie na krótką przejazdżke ...tak na ozdrowienie całkowite ;) No i ruszyłam przed siebie , bez planu ..gdzie oczy poniosa ! Na poczatku było troche pod wiatr ...i oj , jak ciężko ! zastanawiałm sie kilka razy czy nie zawrócic i dac se spokój ....jakby mi sie wszystkie baterie rozładowały ! tak sobie człapałam i człapałam ....dojechałam do Krackowa i potem koło Wolina na Penkun skręciłam ....tu już było troche lepiej ...wiatr inaej chyba tez ....dotarłam do ławeczki nad jeziorem i tu ...wszystko sie odmieniło ! ....chyba cos mnie tutaj ciągnęło ....jakas moc na mnie spłyneła - uczucie radości i szczęścia ...własnie chyba po to tu przyjechałam ! Mogłabym tam cały dzień chyba siedzieć ! ;) ...potem przez park i zamek ...do plazyczki i kierunek powrotny przez Schonfeld .....ale fajnie się jechało ...tak ,że stwierdziłam , ze może trochę coś nowego ...więc nie wiele mysląc skręciłam na drogę wiatrakową ...tutaj wiatraki są zielone .....a drogi fajne , szutrowe , bez błocka ! ...no i co jeszcze , to jedzie się górą i wielkie przestrzenie dookoła :)......Jak już zjechałam do szosy to zatęskniłam za Beatenwegiem z Petershagen ....czyli troche dłuższa trasa .....co będę gadac ...też tutaj super mi się jechało ! .....lubie tą droge ....Za tantow zdecydowałam się dotrzeć do naszej ścieżki rowerowej przez Neu Rosow i rów graniczny , bo na Rosówku auto za autem jechało ...tak więc w spokoju , bez aut , powolnym tempem z muzyczka w uchu ...doturlałam się do domku ! co najważniejsze nic mnie nie boli ! pierwszy dzień nie czuję kręgosłupa !  Dzięki Ci rowerku , że wziąłes mnie na spacer ! :P

wreszcie kawałeczek ....po niemocy ....

Środa, 14 stycznia 2015 · dodano: 14.01.2015 | Komentarze 8

od Trzech Króli nie ruszłam się prawie z domku ...kłopoty z kręgosłupem ...cóż starość nie radosć ......teraz musze uważac ,żeby niczego i nikogo nie dźwigac .......a to trochę trudne będzie ...Ale na rowerku nic nie boli ! normalnie czuje nawet wielką ulgę ...no to zaczynam próbowac :)     Wiatr już dzisiaj całkiem przyjemny i pchał mnie aż przez Przecław do Warzymic ......potem już troszkę gorzej , bo nie dosyc ,że góra i i pod wiatr :)  Zdązyłam jeszcze załapac się na upragnione słoneczko ...ale wracałam już po zachodzie :)  Taka godzinna rehabilitacja ;)

widać ,że rower  leży w wodzie ?

z miasta ...też przez Arkonke ...;)

Wtorek, 6 stycznia 2015 · dodano: 06.01.2015 | Komentarze 6

dzisiaj święto , piękna pogoda ...a ja niestety musiałam być u rodziców ...dobrze ,że chociaz dziś wracałam  i miałam ze sobą rowerek ! Niestety , koło 15tej pogoda się skiepściła i zaczął wiać silny zimny wiatr ....troche się namęczyłam ! I znów jechałam dłuższą trasą i znów przez lodowiska ! Koło Arkonki spotkałam miłych rowerowych znajomych , pogadalismy , okrązyłam znów Arkonke i potem znów zaglądnęłam na Arene .....różnica była taka , ze z powodu święta ludzi było na tafli duuużo więcej ! czyli jak pojade na łyżwy to na pewno w dzień roboczy ! :)

do miasta przez Arkonkę :)

Poniedziałek, 5 stycznia 2015 · dodano: 06.01.2015 | Komentarze 1

pojechałam do rodziców , ale trochę inaczej , bo znudziła mi sie ciągle ta sama trasa .....najpierw odwiedziłam Agatke i moją małą Majunię , więc wystartowałam po 15tej dopiero :)  Zachciało mi się odwiedzić i sprawdzić jak wyglądają lodowwiska szczecińskie , bo naszła mnie ochota na łyżwy ! Uwielbiam jeżdzić, ale dawno nie byłam :)
Przy Arenie na Szafera piękne zadaszone i duże ! i co najwazniejsze , a byłam tam koło 16tej - mało ludzi !

Potem kawałek przez las i Arkonka - tutaj lodowisko odkryte , mniejsze , też mało ludzi ..ale straszną muzyke puszczali ...nie bardzo mi się to spodobało ...czyli jak już to pojade na Arenę :)

do miasta i wieczorem z miasta :)

Niedziela, 4 stycznia 2015 · dodano: 04.01.2015 | Komentarze 5

Pojechałam na dyzur do rodziców , ale okazało się , że powinnam jutro ...więc sobie wieczorowa porą popedałowałam z powrotem do domku ....Ciut mniej wiało wieczorem i w lepsza stronę ;) ....Księzyc w pełni tak mocno swiecił ,że mój cień bardzo dzielnie mi towarzyszył ...było z kim pogadać ! :P  ......a ! i na ul. Ku Słońcu przejechalam koło licznika rowerowego i okazało się ,że mnie policzył ...byłam 77ma w tym  roku ...a wiec tylu rowerzystów przez 4 dni tędy przejechało ...jak na zime to chyba niezły wynk ;)