Maj, 2011

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:21.59 km

Niedziela pod Platanami :)))

Poniedziałek, 30 maja 2011 · dodano: 30.05.2011 | Komentarze 7

W niedzielę wybrałam się tylko pod platany gdzie Organizacje Pozarządowe , łącznie z moim SAIE się prezentowały :))) Pogawędziłam z kolegami ze stowarzyszenia i zwiedziłam sobie stoiska ...Dowiedziałam się też , bo wręczono mi reklamówkę, o zlocie Gwiaździstym , który odbędzie się niebawem .... no i załapałam się na fajną mapkę Vorpommern :)))

A tu mąż koleżanki zachwyca się moją sakwą :)))) ...rowerem mniej ...:))))

A tu , żona tego męża prezentuje swoje miniaturki ...:)))

ostatnia sobota miesiąca...z Rowerzystką :)))

Sobota, 28 maja 2011 · dodano: 28.05.2011 | Komentarze 3

O godzinie 11tej umówiłyśmy się na Karwowie. Zimno , zachmurzone i lodowaty wiatr ...Nie wiedziałyśmy jak będzie dalej , ale co tam - jedziemy ! Po zwiedzaniu Kanionu , ruszyłyśmy na Bobolin do przejścia granicznego ,a potem przez Schwennenz do Lehben :))

Trochę w Kanionie wyszło słoneczko ...:))))
Droga do Lehben okazała się wielce urodziwą :))))

a Potem zalała nas wielka czerwień ! gdzie się nie obrócisz - maki ! są naprawdę piękne !

Rowerzystka dobrze się komponowała na tym tle ! :))))
Z Lehben skierowałyśmy się w stronę Pommelen mijając po drodze ścieżkę rowerową wzdłuż głównej trasy Penkun- Grambow , i wjechałyśmy do znanego już nam lasu ...

No i jeszcze nie omieszkałyśmy wpaść na małą plażyczkę przed Pomellen i już do domku ....A w domu okazało się ,że naprawdę mi się trochę zmarzło ...i musiałam swoje odleżeć ....Ale nie maco ! W miłym towarzystwie to i pomarznąć można :))) Trochę przesadzam , oczywiście , bo słoneczko czasem się litowało , jak widać na zdjęciach ! :))))
#lat=53.34932&lng=14.41338&zoom=11&type=2

majowa masa krytyczna :) Szczecin .

Piątek, 27 maja 2011 · dodano: 27.05.2011 | Komentarze 4

Dzisiaj, jako ze to ostatni piątek miesiąca , wybrałam się na zaproszenie Rowerzystki , po raz pierwszy na masę krytyczną .... :)))Bałam się ,że nikogo nie znam i jak to pierwszy raz trochę się wstydziłam ...:))) Jednak od razu po zapoznaniu paru osób , poczułam się lepiej .....a już jak zaczęliśmy jechać przy eskorcie policji , środkiem ulic , w dźwiękach dzwonków i trąbek , że az siebie nie słyszeliśmy ....wrażenie niesamowite ! Naprawdę warto było ! :)))) Potem w tym samym kierunku podążyliśmy do domków - Rowerzystka , Misiacz i ja ...:))) Zdjęcie później wkleję bo zapomniałam aparatu i może ktoś mi jakieś pożyczy ....:)))))

taka sobie przejażdżka :)))

Czwartek, 26 maja 2011 · dodano: 26.05.2011 | Komentarze 4

Piękna pogoda , choć wiatr dał się we znaki ....Miałam w planie jechać z koleżanką w okolice Altwrpu , ale nie mogła ..Więc samotnie wybrałam się po mojej okolicy i pojechałam trasą ; Kołbaskowo-Smolęcin-Barnisław-Warnik-Bobolin-Schwennenz-Ladenthin-Nadrensee-Rosow-Rosówek-Kołbaskowo .... :)) W Bobolinie zastałam wielką przeszkodę , na szczęście byłam po fakcie , kiedy to ogromniasta gałąź zwaliła się na ulicę ...pół wsi musiało dojeżdżać do domu przez Małe Stobno , a pół przez Warnik ! Z tego wrażenia nie pomyślałam o zrobieniu zdjęcia ...a niby dzisiaj nie było az tak strasznej wichury ! Zobaczcie , jak to trzeba uważać ! Po pokonaniu przeszkody , skierowałam się na przejscie za Bobolinem , gdzie spotkałam jedną rowerzystkę i po miłym - dzień dobry pojechałam do Schwennenz...i tu zaskoczenie - żadnych znaków w którą stronę co jest ! wiedziałam ,że w lewo z mapy i tyle .... potem znów jakiś rozjazd i....znów nic ! Jak nie u Niemców ...:))) I ta droga - fatalna i , nie oszukujmy się - brzydko tu -aż do Ladenthin ! Gdyby nie przydrożne maki ......:)))

Trasa Schwennenz-Ladenthin :)
W Ladenhin budują drogę do Warnika i wszystko rozkopane ...ale wioska już trochę ładniejsza !

A za wioską , znów żadnych drogowskazów , dobrze że szedł jakiś Niemiec i mogłam spytać ! W każdym razie było - geradeaus ! :))) No i wtedy dopiero powiało ! nie tylko wiatrzyskiem , ale i pięknem ! W prawdzie góry i doliny , ale tak można jechać !!!

I tak dojechałam do Nadrensee i potem do Rosow, gdzie w Kościele w sobotę znów będzie koncert ...chyba o 15 ....ale zapomniałam , w każdym razie też jacyś muzycy ze Szczecina :)

Do Szczecina i spowrotem :)))

Poniedziałek, 23 maja 2011 · dodano: 23.05.2011 | Komentarze 2

Wczoraj wezwały mnie obowiązki w domu rodziców ...trzeba było przyszykować mamę do szpitala ...a dziś 4 godziny na izbie przyjęć ....Nie wiedziałam , że to wszystko będzie takie męczące , a rowerkiem musiałam wrócić ...W sumie pogoda ładna i miło się jechało ,,ale ten podjazd przed Karwowem jednak jest nudny .... :))))

zazieleniło się przed Karwowem ....:)))))

drugi dzień w Lubniewicach :)))

Sobota, 21 maja 2011 · dodano: 21.05.2011 | Komentarze 4

Znów wyruszyłam sama , bo Danusia w pracy ...Upał, zero wiatru i zamarzyło mi się popływać kajakiem ...niestety w wypożyczalni nie było nikogo , a u Danusi tylko łódka, a takową nie lubię pływać :) Więc pojechałam sprawdzić jak wygląda nowa droga w lesie wzdłuż jeziora Lubiąż, o której mało kto wie ...i lekkie zdziwienie - szlaban i napis że tylko dla ALP ..nawet rowerzysta ma problem z jego ominięciem ...głupota według mnie ....jednak sobie poradziłam :)))

to właśnie ta droga ....:)))
prowadzi ona ze wsi Trzcińce do ośrodka wczasowego ;;;

Potem już zaczynają się plaże przy ośrodkach w Lubniewicach, o tej porze roku dokumentnie wyludnionych ...:)))

Pięknie z tej strony widać miasteczko ...a dokoła jeziora od strony miasta ,ścieżka rowerowa, w miasteczku też ...a do centrum dodatkowo można dostać się mosteczkiem , z którego jest piękny widok na ogród mojej Przyjaciółki , Danusi ...

A to widok z okna na górze ....

A tu na leżaczku sobie odpoczywałam , planując dalszą jazdę , jednak po południu zaczęła się koszmarna burza ...i z wycieczki - nici ... :)))

Po pobycie w Lubniewicach , postanowiłam odwiedzić przyjaciółkę jeszcze z liceum mieszkającą między Gorzowem , a Myśliborzem ...Teraz już autkiem pojechałam inną trasą niż zawsze i odkryłam świetną trasę dla bikerów - wzdłuż Warty , ciągnie się po wale p.powodziowym wąska asfaltóweczka ,,,ja jechałam od Kołczyna do Swierkocina ....i dosłownie , modliłam się ,żeby nic z przeciwka nie jechało , bo wtedy można by spaść z nasypu ! Ale NIC ! udało się ! Z mapy wynika ,że tak , wzdłuż Warty można chyba ,aż do Kostrzyna dojechać ....a widoki są piękne ! niestety aparat miałam już rozładowany :(((

A... i jeszcze co zauważyłam ...że stara s3 , którą ,zanim zbudowali autostradę strach było jechać ...jest teraz pusta ...tędy teraz też można spokojnie pedałować ..w każdym razie na odcinku Renice - Gorzów .... :))))

Środa w Lubniewicach:)

Środa, 18 maja 2011 · dodano: 18.05.2011 | Komentarze 2

Jakie to szczęście mieć przyjaciółkę w tak pięknej letniskowej miejscowoći ! Do tego zbudowali nam trasę S3 i migiem mogę u niej wylądować ! A pojezierze Lubuskie naprawdę godne jest zwiedzania ! Ile tu jezior i lasów , można zabłądzić , co mi się dzisiaj zdarzyło ....ale jako , że Danusia pracuje , wyruszyłam odwiedzić stare plażyczki i miejca biwakowe .... Oczywiście o tej porze roku ogromne tu PUSTKI ! Dopiero w czerwcu zjadą turyści ...:)) A Lubniewice to małe miasteczko nad dwoma jeziorami , a trzecie tuż obok ...dużo ośrodków wczasowych , zamek (niestety w remoncie ). park i plaże :)) Jutro dalej będę zwiedzać i coś jeszcze napiszę ....:)))

Fajna sobota :)

Niedziela, 15 maja 2011 · dodano: 15.05.2011 | Komentarze 6

#
Dzięki bikestats poznałyśmy się i okazało się że mieszkamy tak blisko ...Po paru wirtualnych spotkaniach nastała rzeczywistość ....i umówiłyśmy się na wspólny wypad ....niestety w tę sobotę szykowała mi się też klasowa impreza po latach w Szczecinie ...więc postanowienie brzmiało - nie za daleko i nie za długo ! A szkoda , bo tak fajnie nam się jechało , że mogłybyśmy pewnie z Rowerzystką pobić sobotni rekord Misiacza i jego paczki ...ale co tam , innym razem , nie ? :)))))
Trasę mam na mapce od Rowerzystki , bo takim sprzęcichem dysponowała, że dla mnie to trochę nie byłoby do opanowania:)) Mam nadzieję , że wejdą nam w krew te wspólne wypady ! Jest tyle jeszcze ścieżek do odkrycia w tej naszej bardzo bliskiej okolicy , a ludzi i turystów to tu naprawdę jeszcze nie uświadczysz....i jest dzięki temu super ! :)))))

takie tu lasy i takie drzewa :)

Rowerzystka nad jeziorem w Kiritz :)

No uśmiechnijcie się !!!!

gdzie ten aparat ? :))

jak były granice kiedyś tam , nie wiedziałybyśmy , że takie tereny są tak blisko domu ....:))) Pozdrawiamy Was serdecznie ! :)))

na nogach :)))

Piątek, 13 maja 2011 · dodano: 13.05.2011 | Komentarze 1

Dzisiaj ćwiczyłam inne mięśnie nóg....te od chodzenia :)Czasem też trzeba chodzić, bo się zapomni , nie ? A więc godzinny spacerek z Tiną po ulubionym polu :) Potem prace domowe i kosmetyczne , bo jutro wieczorem spotkanie po wielu latach z moją klasą licealną :) ale jeszcze rano , jak pogoda dopisze krótki wypad na niemiecką stronę z nowo poznaną koleżanką (tutaj na blogu) z Przecławia :)))
A to Tina :)

po mieście :)))

Czwartek, 12 maja 2011 · dodano: 12.05.2011 | Komentarze 1

Dzisiaj , jako że musiałam zrobić większe zakupy , dojechałam do Lidla na Mieszka samochodem i stamtąd tym razem zaczęłam pedałować :))))Oczywiście cmentarz i po nim trochę , potem Europejską na Mickiewicza...Tutaj kawka u Alfy i miłe pogaduszki . Pojeździłam sobie też po ulubionej dzielnicy Pogodno , dzielnicy mojego dzieciństwa :))) Potem skierowałam się w kierunku Wojska Polskiego i Amfiteatru w parku Kasprowicza ....Teraz już prosto koło Galaxy dotrzymać towarzystwa mamie i trochę ją porehabilitować ....A, że postanowiłam przekroczyć przynajmniej 20 km , więc wracałam również przez Wyspiańskiego i Pogodno , a na końcu na szage znów przez cmentarz , na którym jak to o tej porze cicho i spokojnie - było już po 18tej :))) Pozostało już tylko zrobić zakupy i wracać do domku do gotowania, bo już nie mieliśmy co jeść ! :))))

Nie było za bardzo co focić , ale jedno zdjęcie mam , niestety fotosik coś padł !

o, już się naprawił ! :) A to zdjęcie z Parku Kasprowicza , niestety nie było za dużo słońca dzisiaj ..:)))