Wrzesień, 2015

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:47.00 km

gruszki , jabłka i dwie kanie ...:)

Środa, 30 września 2015 · dodano: 01.10.2015 | Komentarze 5

co tu pisać ...piekna pogoda , blue sky , baranki na niebiesie ....wiaterek leciutki ...to żal by sie nie ruszyc .....Tak jakos sobie pojechałam i zajechałam do Gartz ..potem owockami wypchane sakwy ...ale grzybków ni widu ni słychu ...tylko dwie sówki ...już zjedzone potraktowane panierką ....mniam mniam ....:)    A ! a żurawie dalej się zbieraja do odlotu ...zawsze w tym samym miejscu od lat ....  :)

po jabłka i na mase :)

Piątek, 25 września 2015 · dodano: 26.09.2015 | Komentarze 6

w południe pojechałam do Moczył do przyjacioł na pogaduszki , a potem przez Kamieniec i Rosow do Neu Rosow po te pyszne jabłuszka co ostatnio :) ...własnie juz sie piecze jabłecznik :)
Potem szybciutko ubrać sie w miare nie rowerowo , bo Masa Elegancka miała byc ...i sru do miasta :) Krótki dosc tym razem był przejazd , bo jeszcze na koniec uczestniliśmy w otewarciu nowej siedziby RS i warsztatu rowerowego ....było takie z pompa ! pychotki i nawet muzyka była :) ..

a zachciało mi się sprawdzić czy są grzybki ....;)

Środa, 23 września 2015 · dodano: 23.09.2015 | Komentarze 3

Wyruszyłam koło 13 tej , żeby zajrzec niedaleko do lasu bo ponoć pokazały sie grzybki .....jechałam w oklice Mescherin droga główną i pod straszny wiatr ...ale sie zaparłam , powinnam zawrócic , bo jazda naprawde nie była ciekawa !...i jeszcze te samochody , chociaz właśnie dzisiaj był swiatowy Dzien bez samochodu ...haha .... jedynie co mnie pocieszało to ze powrót bedzie bardzo przyjemną jazdą bez pedałowania ! oczywiscie grzybków nie było , ale za to tuz przed Rosow trafiłam na cudne jabłuszka ....juz zrobiłam mus do nalesniczków !  :)

na mase w Stargardzie :)

Sobota, 19 września 2015 · dodano: 20.09.2015 | Komentarze 9

długo się zastanawiałam ...ale kolega namówil mnie na wypad na przejazd rowerowy w Stargardzie ....zwłaszcza , że u nas to juz tylko dwie masy w roku robią .......w koncu postanowiłam pojechac od Płoni dlatego , zeby nie jechać ruchliwymi drogami , a od razu wskoczyć do lasu :) ....jednak chłopaki którzy czekali na mnie w Płoni stwierdzili , ze lepiej szosa i szybciej do miedwiańskiej DDRki dojedziemy ...to cóz miałam robic ...może powrót bedzie przez las ......
Od Morzyczyna grupa sie powiększyła i tak dotarliśmy do rynku w Stargardzie , gdzie już były tłumy ...tu koszulki , gadżety , fotki ....no i jazda z policja po mieście ...chyba z 18km .....potem do Żarowa na Polane Bobrowa , gdzie konkursy i kiełbaski ..wspólne fotki i rozmoowy z rowerowymi przyjaciółmi :)
Powrót juz w trzy osobowym składzie , bo reszta zdrcydowała sie z Wojtkiem zwiedzać Stargard i lotnisko koło Kluczewa ....a dla mnie juz było dosyć i w lajtowym tempie chciałąm wracać do autka , w kórym zostawiłam kurde komórke ...dlatego tez nie mam trasy !
fajnie sie jechało z Marcinem i Sebastianem - dzieki chłopaki za towarzystwo !!
Na Miedwiu jeszcze lody i kawka, zdjątko z dyniami , które już czekały na niedzielny Dzień Dyni :)

Kategoria Okolica, w Polsce

i jeszcze nad morzem :)

Piątek, 18 września 2015 · dodano: 18.09.2015 | Komentarze 4

było tak pięknie ....jazda po plazy znów ...warto tam jechac chociaz na jeden dzień ! :)
Kategoria nad morzem

Plener rowerowo malarski w Wisełce :)

Sobota, 12 września 2015 · dodano: 12.09.2015 | Komentarze 10

tyle km przejechałam od poniedziałku do piątku ...codziennie troszkę ...głównie po plazy ! oj rewelacja ...psztormowa plaz dość twarda ...ale jednak nie zawsze sie dało jechac ...w jeden dzień z międzyzdrojów to właściwie pchałam rower przez 10 km ...ale było tak cudnie , ze nie przejęłam sie tym za bardzo !

Dzień 1 - jazda po plazy w kierunku Międzywaodzia ...kawałek i z powrotem ...okazało sie ,że tu tez sa piekne klify
dzień 2 - do Miedzyzdrojów R10 i potem plażą przeż klif pod Gosaniem pchanie roweru ....cudownie tam jest !
dzień 3- na moja skarpę przez las i jazda plażą aż do Świętoujścia i powrót szosą .....
dzień 4- do Warnowa przez Domysłów i jezioro Czajcze powrót
dzien 5- do Międzyzdrojów w deszczu R10 i nazad.....kupiłam sobie bandurkę i bluze polarową :)

Ogólnie pogoda wysmienita ...codziennie słońce przynajmniej przez poł dnia ...:)  Mieszkalismy w fajnym miejscu , ludzie symoatycznie i na malowanie tez całkiem duzo czasu mi zostawało :) ...Oj jak ja kocham Wisełke !

nie miała baba roboty to śliwek i gruszek sobie nazbierała !

Piątek, 4 września 2015 · dodano: 04.09.2015 | Komentarze 6

taka przejazdzka sobie na odstresowanie ...po drodze miedzy Tantow , a radekow mnóstwo sliwek ! ...az zal że tyle się marnuje ..to sobie zerwałam z reklamóweczke ...i wyobraźcie sobie , że zadna nie była robaczywa !    więc w domku znów ciasto z owocami ...