Czerwiec, 2013

Odsłonięcie tablicy i masa czerwcowa :)

Piątek, 28 czerwca 2013 · dodano: 28.06.2013 | Komentarze 6

dzisiaj pojechałam z Kołabaskowa na odsłoniecie tablicy poswięconej sławnemu architektowi szczecińskiemu na kamienicy w której mieszkał ....a potem masa i malowanie pasa rowerowego na ul. Krzywoustego ...potem powrót z Hpfenkami przez Precław :)))

zdjęcia tutaj

Kategoria Okolica, Szczecin

ale sobie pojechałam ! ...do Karszna odwiedzić artystów na plenerze :)))

Poniedziałek, 24 czerwca 2013 · dodano: 24.06.2013 | Komentarze 16

nie wiedziałam czy dam rade ...bo samej troche gorzej sie jedzie na taki dystans ...ale udało się ! Miałam jechać w piątek ..ale na dzisiaj idealna pogode zapowiadali ...super temp super wiatr ....i wszystko na rower idealne !

bałam się trochę ,że mnie przegonią robotnicy na drodze za Dobieszczynem ...ale tylko jeden krzyknął ,że zaraz mnie skasują , ale puścił oczko ...i było ok ...od czasu do czasu przeciskałam się między koparami ..i troche boczkiem szłam przy świezym asfalcie ...ale z powrotem już pedałowałam po nim ...nic nie mówili ...:)))

a jechałam oczywiście przez Linken i już wzdłuz granicy przez Buk i Stolec
a z powrotem stwierdziłam ,że nudno tak samo wracac i skręciłam na Blankensee ...jeziorko ...Bismark ...a potem jeszcze przez lehben na Ladenthin ....ogólnie pieknie sie jechało :)))

W drodze za Dobieszcynem ...zakaz ,ale jechałam ...

na plenerze w Karsznie

droga powrotna ...

Kategoria Niemcy, Okolica, w Polsce

a dzisiaj na spalenie deseru z truskawkami ! :)))

Piątek, 21 czerwca 2013 · dodano: 21.06.2013 | Komentarze 9

wyjechałam o 20.30 ...juz mniej wiało ibyło chłodno ...super się jechało ...chyba jeszcze nigdy tak szybko nie jechałam ..pięknie było ! i miłe spotkanie z sarenką
kukająca na mnie zza drzewa :)))) zrobiłam kółeczko przez Rosow , Damitzow, Tantow ...na szosie od krzyzówki na Mescherin to długo 30 km/h ...wow ! fajnie było ! moze udało się spalić ten krem i bitą śmietanę? :))))

na smuteczki ...na otarcie łez ...te 18 tez dobre jest ! :)

Czwartek, 20 czerwca 2013 · dodano: 20.06.2013 | Komentarze 6

Po dwudziestej ...zrobiło sie chłodniej ...to se pojechałam ...żeby se humor poprawic ..oj rowerek to cudowna rzecz ! Było pięknie !

do miasta i z miasta :)

Środa, 19 czerwca 2013 · dodano: 19.06.2013 | Komentarze 0

Angermunde i okolica ...:)))

Poniedziałek, 17 czerwca 2013 · dodano: 17.06.2013 | Komentarze 11

w niedziele o 6 rano wystartowałam autkiem do Angermunde na zbiórkę ...reszta pociągiem a Wojtek z młodym też autkiem . Chwilkę poczekaliśmy i grupa wyłoniła się z pociągu ..było nas 12 osób pod dowództwem Tomka i Wandy . Grzecznie ryszyliśmy za Wandą z gps ...i po lasach i po polach (co bardzo lubie ) docieraliśmy do ciekawych punktów wycieczki . Najpierw pola makowe , potem kamienna dolina z ogromnym zegarem słonecznym , który o dziwo sie nie spóźniał , no i dziwnym kamieniem z otworami na głowy ....rewelacja !!! jakie dźwięki w środku !!!! jak pięknie słychać własny głos ...nawet sobie pośpiewałam ...niesamowite wrażenie ! Chyba był to dla mnie punkt numer one i the best :)))

Potem Klasztor jakiś tam w Chorin i wieża na którą trzeba było sie długo drapać pod górkę ....niektórzy weszli do środka ...a ja miałam kłopoty ,żeby zejśc z powrotem ...kolanko ...:( Następnie zabytkowy dworzec z dziwnymi rowerami w Chorin ....warto to zobaczyć ...
Potem podnośnia w Niederfinow ...niektórzy tez poszli na górę ...a my na jedzonko i leżakowanie ............Potem już Bad Freienwalde ...uzdrowiskowe miasteczko ...bardzo ładne ...jak w górach ! ...tutaj zwiedziliśmy skocznię narciarską i na ciacho do kawiarni z bardzo miłą panią ......no i dalej dotarliśmy do ścieżki wzdłuż Odry aby po jakimś tam czasie zostać porzuceni przez grupe pociągową , która pędem śmignęła na dworzec w Angermunde ..

..a my z Wojtkiem i Grzesiem , jako wolna i niezalezna grupa samochodowa postanowiliśmy trochę inaczej zmierzać do celu .....a słoneczko pięknie zachodzące świeciło , widoki powalały .....planowalismy coby jeszcze gdzieś , kawałek , to może bym swój rekord km pobiła ....Jednak jakies fatum na nas spadło , a właściwie na Grzesia ...złapał zaraz jak reszta zniknęła pierwszą gumę .....po kawałku drugą ...po kawałku jazdy trecią ..po kawałku jazdy czwartą ...i chyba jeszcze piątą ....ale już się pogubiłam w liczeniu :))))

w końcu bidulka zostawiliśmy i pognaliśmy pod dworzec po autka ...Wojtek pojechał szukać Grzesia dzielnie pchającego gdzieś tam rower ..a ja już przez Schwedt do domku ! oj było super , a przygody dodały pieprzyku całej wycieczce ! Dzięki wszystkim za wspaniałe towarzystwo i przewodnictwo !!! I wytrzymałośc na moje marudzenie ! :)))))

wszystkie zdjęcia
tutaj

Ostatnie dni w Wisełce - odkrywanie szlaku wzdłuż Zalewu od Dargobądzia do Międzyzdrojów :)

Niedziela, 9 czerwca 2013 · dodano: 14.06.2013 | Komentarze 6

z Jadzią do Karnocic przez Dargobądź....Lubin. Wapnicę, Międzyzdroje , Warnowo ....ok 52km
Postanowiłam sprawdzić chociaz kawałek trasy z Wolina na Międzyzdroje ...a więc wzdłuż zalewu i lasem . Kiedys jakis rowerzysta pytał ,czy nad morze dojedzie sie jakoś z Wolina wzdłuż zalewu ...jest szlak rowerowy na mapie ....postanowiłam więc sprawdzić. Droga przez las z warnowa rewelacyjna - pożarowa 18 - potem Dargobądź, kładką na S3 i prosto piaszczystą do Karnocic nad Zalewem Szczecińskim

droga 18

Dargobądź

Karnocice nad Zalewem

Jadzia z Mazur ....

Potem droga pożarową 22 ...na początku źle oznakowana ...ale potem widac ,że to ten szlak w kierunku Międzyzdrojów

i czasem tak ...ale ogólnie pięknie się jedzie :)

nareszcie wyjechałyśmy z Lasu przy bardzo wysoko postawionym kościele w Lubiniu ...tuz przy wzgórzu widokowym Zielonka

i potem juz z góry na Wapnice i Zalesie i Międzyzdroje ...

w Zalesiu jest muzeum wyrzutni V3 ....nie zwiedzałyśmy dokładnie , ale wycieczka gramoliła się na górę coś tam pooglądać ..i jakies eksponaty tez ...cos dla facetów ...:)))

Potem już tunel przed Międzyzdrojami ..i jestesmy w mieście ...tu na lody ...i powrót znów lasem koło żubrów do Warnowa i Wisełki ...oj ..Jadzia miała już dosyc ....ale była dzielna i nie marudziła ...:))))

W niedziele chciałam jechać plażą na Klif Kawcza Góra ...ale niestety zrezygnowałam , bo piach był grząski ...więc zaległam sobie na plaży , akurat szły moje chłopaki z pleneru ...tak sobie siedzieliśmy oglądając golasy grające w piłkę ....wesoło było :)))) Zdjęć nie dam oczywiście :)))

A wieczorem obowiązkowy zachód słońca ...ale zimno sie strasznie zrobiło ...jednak warto było !

wieczorami oczywiście malowanie :)))
Kategoria nad morzem

Wisełka ...sobotnie polowanie na ptaszki .....:))))

Sobota, 8 czerwca 2013 · dodano: 14.06.2013 | Komentarze 8

rano, koledzy artyści, Tomek i Piotrek moimi rowerkami pojechali ..ja malowałam maczki ...po południu Żółwino , Ładzin...błądzenie po polach Warnowo , Wisełka .

W tym dniu postanowiłam pojeździć polami na polowanie na ptaszki .....trochę mi się pobładziło , bo generalnie oznakowanie dróg jest fatalne ...jednak czasem było kogo zapytac ...nie wiem czemu na mapie było ciągle jakoś inaczej ...ale po dość piaszczystych drogach udało mi się wylądować w moim ulubionym Warnowie ...a stąd już tylko 5 km do Wisełki ..... Upolowane ptaszki ....oj nie jest to łatwe ..no i złapać ostrość też sztuka ...nie zawsze sie udawało ....nie napisze jakie ....może ktoś zgadnie ? :))))

Ptasi budzik ..tablica koło Zatorka ...

i zagadka druga ...co to jest ? :)))

:))))
Kategoria nad morzem

Wyspa Wolin ...czwartek i piątek .....:))))

Czwartek, 6 czerwca 2013 · dodano: 12.06.2013 | Komentarze 9

Szosą do Wzgórza widokowego Gosań. Miedzyzdroje,Wapnica,Lubin, W.widokowe Zielonka , jez.Turkusowe. zielonym szlakiem do S3, lasem d.poż 18 i 16 do Warnowa , rezerwat Łuniewo ....i ..... Wisełka.

Dawno chciałam pojechać na Wzgórze widokowe Zielonka ...ale z mapy wnioskując nie wiedziałam czy w powrotnej drodze uda mi się przedostać przez S3 ...bo tam przecie płoty ...ale miałam farta , bo akurat ta droga pożarowa była odblokowana ...nr 16 i 18 ...i jazda do Warnowa tędy okazała się rewelacyjna ..taki cudny las ! .....ale żeby nie było za pięknie to z Wapnicy do S3 kocie łby , ponury las i góry i pazury ....ale jak wiecie tez to lubię ! :)))) Tu zrobiłam około 42 km

Widok z Gosania

Lubin

Zielonka

Jez.Turkusowe w Wapnicy

I droga powrotna ...:)

Dzień następny to wyjątkowo leżakowanie na pustej plaży ..a po południu zwiedzanie pola golfowego w Kołczewie ...nic ciekawego , oprócz żab w stawiku ...:)))

Latarnia Kikut widziana z plaży

i popołudniowa wycieczka z kolezanką Romą :)

jezioro Zatorek w Wisełce

I jeszcze plaża w Wisełce nad jeziorem Wisełka :)

Kategoria nad morzem

Plener w Wisełce ...wtorek i środa :)

Wtorek, 4 czerwca 2013 · dodano: 12.06.2013 | Komentarze 9

Pojechałam na tydzień na plener malarski mojego stowarzyszenia w Wisełce ...pogoda przepiękna , trochę zimne noce ...ale słońca ,aż za dużo ! Wisełka jest przepiękną miejscowością , ale do plazy jest koło 1,5 km ...więc typowym mieszczuchom pewnie za daleko ....no i skromnie tutaj ...więc podstawowa zaleta to PUSTO !!! a jeszcze przed sezonem ...REWELACJA ! A tutaj lasy , górki , pagórki , 3 jeziora ...morze ...klify ...niedaleko całkiem zalew Szczeciński i Kamieński ....oj ...kto lubi leśne dukty ....to polecam ..bo jednak szosa wzdłuż morza jest nieszczególnie atrakcyjna do rowerowania . Jednak w Wisełce od razu można jechać wąską asfaltóweczką na urocze wioski ...którymi dojedzie się prawie wszędzie ! :))))

a ja mniej więcej tak sobie zwiedzałam ...mniej lub więcej ..ale codziennie na rowerku ...:)

a tu mieszkaliśmy ...super i taniutko !

Dzień pierwszy ..tylko zobaczyć morze :)))

Dzisiaj tylko po przyjeździe plaza i powrót czerwonym szlakiem przez las ...koło 7 km ....Czyli od zejścia głównego pchałam rowerek do wysokości latarni Kikut .....niestety grząsko było ....potem góry i doliny w lesie na szlaku .....

W środę pojechałam sprawdzić zilony szlak od Warnowa do Międzyzdrojów ....dojechałam do zagrody żubrów , zwiedziłam Międzyzdroje ...oj ..zmieniły sie ...zajechałam do rybaków , wlazłam na Kawczą Góre , i wróciłam znów szlakiem ....wyszło mi 26 km :)

Kawcza góra

W drodze powrotnej zaliczyłam Wydrzy Głaz nad jeziorem Czajcze ...

I widok na Wisełkę od strony jeziora Wisełka :)

A wieczorkiem całą grupą pomaszerowaliśmy z drineczkami na zachód słońca ....oj był piękny !