Marzec, 2013

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:31.19 km

pod wieczór ...tak dla poruszania się troszeczkę ....:)))

Niedziela, 31 marca 2013 · dodano: 31.03.2013 | Komentarze 4

Jak to w święta bywa ....dużo się zjadło ...wcale nie wypiło , bo sie zmotoryzowanym było ...:)))) No to można skoczyć na rowerek , a jako,ze nie przestawiłam zegarków to było całkiem wczesśnie , bo po piątej... Jechało mi się dziwnie rewelacyjnie , mimo iż w powrotnej drodze trochę pod wiatr :)))
A zrobiłam małą petelke ..Rosow,Tantow,Radekow, Rosow :))))

Wielkanocna Masa i Wielkanocne zyczenia ! :))))))))))

Piątek, 29 marca 2013 · dodano: 29.03.2013 | Komentarze 7

Zimno, śnieznie ...mało wielkanocnie ...ale pojechaliśmy ! Dokładnie jak policzył Ernir , było nas 34 ! Jak na taką pogodę , to całkiem niezły wynik :))) Jednak palce u rąk zmarzły mi aż do bólu ...ale dojechałam do mety ...życzyliśmy sobie smacznych jajeczek i wspaniałych świąt !

i zdjęcie od Yogiego :)

Chciałabym równiez zyczyć Wszystkim moim znajomym i nieznajomym , którzy czasem tu zaglądają - WESOŁYCH RODZINNYCH OBFITYCH CIEPŁYCH ....ŚWIĄT .......poprostu wesołego Alleluja !!!!!!!!!!!! :)))))))))))))

Dwie bajki w jeden dzień ..... :))))

Niedziela, 24 marca 2013 · dodano: 24.03.2013 | Komentarze 13

Bajka nr 1 pt. Jak dobrze wstać skoro świt, jutrzenki blask duszkiem pić ...:))))

Ta bajka była bez rowerowa ...czyli z kolegą Tomkiem (Yogim) pojechaliśmy do Mescherin robić zdjęcia wschodzącemu słońcu nad Międzyodrzem . Zimno strasznie było o tej piątej rano ...ale jakie przeżycie ! Po prostu bajka ! :))) Potem jeszcze przejechaliśmy się po wąskich dróżkach polując na zwierzątka . Na pewno zdjęcia Tomka będą rewelacyjne , bo i fotograf zawodowy i sprzęcicho wypasione ...ale myślę ,że moje tez oddadzą chociaż po części nastrój pięknego poranka nad Odrą :)))

Bajka nr 2 pt. Hej jadę w las , piórko mi sie migoce ...:))))

Po wymarznięciu się nad Odrą nie miałam siły o 11tej jechać z chłopakami na dłuższą wycieczkę i chciałam tylko troszkę i blisko ....takie piękne słońce ....wybór padł na sprawdzenie dróg w lesie w Nadrensee....w zimie jeszcze tam nie byłam ...pewności tez nie miałam , czy drogi będą przejezdne :))) Były , co nie znaczy ,ze czarne ! Całkiem białe , ale autka pozostawiły dość twardy i nie oblodzony ślad ...jechało się po tym fajnie ... chociaż pewnie jeszcze lepiej by było gdybym miała kolce .....no i czasem też musiałam iść ...ale to tez mi się podobało , bo było naprawdę pięknie ! Jak w bajce ! :)))))

Pomellen

w las...

wyjechałam w Ladenthin ..i już przez polskie wioski do domku ....:)))
Kategoria Okolica, Niemcy

• Temperatura -2.0°C

pierwsza wiosenna przejażdżka ! :))))

Piątek, 22 marca 2013 · dodano: 22.03.2013 | Komentarze 7

Jako ,że nastała wiosna , a ja dość dawno nie jeździłam i już zaczęło mi czegoś brakować ....a na 16tą musiałam być na zebraniu SAIE....
Wsiadłam więc na rower i zapragnęłam sprawdzić czy ścieżką rowerową za Pargowem jest przejezdna .....no i była ! Bo jechałam ! A ,ze po śniegu , to już insza inszość :)))) Pojechałam więc od Moczył, Kamieniec, Pargowo , Staffelde, Rosow.

Co było dziwne , to prawie cały czas miałam wiatr w twarz ...strasznie potęgował uczucie zimna ..więc troszkę mi się zmarzło ...A...i raz tylko rowerek na lodzie zrobił bum ...ale mnie udało się ustać :)))) No i zwierzątka ...sarny , żurawie , gęsi i lisek :)))
gęsi chyba zbierają się do odlotu na wschód ....bo tysiące chyba ich było !

• Temperatura -3.0°C

Osiemnaście po osiemnastej .....:))))

Sobota, 16 marca 2013 · dodano: 16.03.2013 | Komentarze 9

czyli wyruszyłam po osiemnastej ...tak późno wróciłam od mamy ....i az mnie skręcało , żeby jakieś małe co nieco zaliczyć :) No i pojechałam ..cudnie przyjemnie zimno ...bez wiatru ...po prostu pięknie , chociaż taki mały kawałeczek .... osiemnaście kilometrów - dokładnie mi wyszło ! :) wróciłam po dziewiętnastej , już po całkowitemu ciemku ! Super się jechało ....bo chyba tydzień się nie ruszałam .
Zdjęć tylko trzy dzisiaj , bo bateria siadła ...No a wczoraj, jak to na św.Patryka przystało , znów rowerowe towarzystwo zleciało się do Starej Komendy na pokaz slajdów z wycieczki rowerowej Marka Miłoszewskiego po Irlandii ...a potem już zielone piwko :).....jednak okazało się chyba ,że tylko ja się odważyłam zazielenić po jego spożyciu...co niektórzy niecnie wykorzystali !!!! :)))))))

Widok wieczorny na Rosow i droga z Neurohlitz

I wczorajsza impreza w Starej Komendzie:) Naprawdę było fajowo ! :)

Kategoria Niemcy, Okolica, Szczecin

Drugi Rowerowy Dzień Kobiet ...:)

Sobota, 9 marca 2013 · dodano: 09.03.2013 | Komentarze 10

Dzisiaj , mimo zimna zebrało nas się ze czterdzieści bab ...i pojechałyśmy do zajazdu w Sławoszewie :) Imprezę jak zwykle zorganizowała Joanna Olszowska i z pomocą i w towarzystwie paru panów spokojnie dojechałyśmy ...wysłuchałyśmy ciekawego wykładu na temat profilaktyki raka piersi ..zjadłyśmy cosik pysznego , dostałyśmy upominki , naplotkowałyśmy się , poznałyśmy wiele fajnych pań kochających rowery i spokojnie powróciłyśmy do rzeczywistości :))))
Dzięki Jana ...bo naprawdę się napracowałaś ! A naprawdę było sympatycznie ! :)))

Kategoria Okolica, Szczecin

trochę w inną stronę niż zwykle ......

Środa, 6 marca 2013 · dodano: 06.03.2013 | Komentarze 11

W inną, ale też do nrd .....tak było ładnie , więc postanowiłam odwiedzić tereny bardziej znane szczecińskim bikerom , a więc kierunek za Bismark. Po prostu dawno nie jechałam piękną ścieżką rowerową z Grambow do Linken ....dalej do Bismark i nad fajne jeziorko , gdzie odpoczywaliśmy nie tak dawno na zbiorowej wycieczce:)))
Póżniej jechałam po raz pierwszy przez piękny las z Boock na Plowen ...ale fajnnie bo płasko !!! Dalej już Ramin , Grambow i Schwennenz na Bobolin .
Wszystko było pięknie i ok ..jednak zrobiłam błąd , że wyruszyłam bez śniadania i nic ze sobą nie wzięłam ...oj odczułam gdzieś na 40tym kilometrze ...dopiero posilona przez przyjaciół z Bobolina dostałam poweru ! :))))
Plusy wycieczki - piękna pogoda , bezwietrznie, ciepło ....super drogi ..zwłaszcza ta przez lasy !
Minusy - Niemcy biorą się za nawożenie pól gnojowicą ! Makabra ...tam gdzie pola ..prawie wszędzie unosi się smród ...czasem prawie nie do zniesienia ....a może to ja jestem na to uczulona ....dobrze ,ze w lesie nie śmierdziało ....

co do zdjęć ...to nie macie nic ze wzrokiem ! Coś złego się dzieje z moim aparatem ! :((((

a tych to mnóstwo ..i jak sie wydzierają !

W Ramin zamiast ziemniaków sadzą baterie słoneczne ! Ło matko ile ich tam będzie !!!

trochę kolorków ...

Schwennenz z innej strony ....

W odwiedziny do rodziny ........czyli do miasta :)

Niedziela, 3 marca 2013 · dodano: 03.03.2013 | Komentarze 9

Do jednej mamy i do drugiej . Po drodze odwiedziłam nasz piękny Cmentarz centralny . Powrót już prawie po ciemku . W tamtą stronę wiało mi z boku , a z powrotem wcaleee !!! Więc super się jechało :))))

Spojrzenie na Kaplicę z innej strony ...

A to widok na Szczecin spod Karwowa .....lepiej mi się nie udało , niestety ...:(

Oj , jak duło ! :))))

Sobota, 2 marca 2013 · dodano: 02.03.2013 | Komentarze 12

Miałam jechać z RS ale musiałabym autkiem podjechać ..albo zrobić dużo więcej kilometrów niż oni ....nie czułam się po prostu na siłach ...a jeszcze ten wiatr !
Wygrzebałam się po dwunastej ...i powolutku , pod wiatr zaczęłam pedałować ...tak przed siebie , bez planu ....Ale wiedziałam ,że jak teraz się pomęczę , to z powrotem sam rower będzie jechał ! No i tak się męczyłam .... aż do Krackow , gdzie mogłam już skończyć się męczyć , ale skoro tak blisko byłam , to czemu nie zajechać do mojego ulubionego miasteczka , leżącego nad siedmioma jeziorami , Penkun ! No i dalej się męczyłam ...no,a tu to już duło potwornie !
Za Penkun już sielanka , bo wracałam przez Storkow ...wiaterek pomagał , ale za wiatrakiem zamiast wykorzystać wiatr w żagle i pognać jakimś asfalcikiem , zachciało mi się skrótów ....oj , jak ja to lubię ! Okazało się ,że droga całkiem fajna była i urocza .....i jak cieplutko tu było ....NA koniec jednak skręciłam znów pod wiatr , chociaż wcale nie musiałam i wracałam główną szosą na Rosówek z wiatrem bocznym , aż rzucało rowerem ...ale jakoś dojechałam !

W drodze ...za Nadrensee

Krackow

Wollin

Wjazd do Penkun ....

Penkun - Zamek

Penkun - miasto

na Storkow i wiatrak w Storkow

I już droga w kierunku Radekow i Rosow