Pojezierze Lubuskie

Średnio na aktywność:33.50 km

plener Pszczew 2

Piątek, 29 września 2017 · dodano: 03.10.2017 | Komentarze 4

mapka mapka dzisiaj po lasach za grzybkami i po obiedzie dookoła jeziora Szarcz a w piątek i sobotę mieliśmy warsztaty z paniami z Pszczewa i Niemiec ...potem one dla nas występy i uroczysta wystawa naszych obrazów i szczęśliwych pań , którym pomagalismy w malowaniu martwej natury ....przyjemne i niezapomniane chwile !

plener w Pszczewie 2

Czwartek, 28 września 2017 · dodano: 03.10.2017 | Komentarze 3

mapka

dzisiaj to już leśno jeziorkowo było ...trochę gps mi się przydał , bo nie zawsze dobre było oznakowanie szlaku ....ale jakoś dobrze trafiałam ...i dużo też chodzenia za grzybkami i dwie reklamówy ...dobrze ,że miałam ze sobą suszarkę w pokoju !

plener w Pszczewie

Wtorek, 26 września 2017 · dodano: 03.10.2017 | Komentarze 3

mapka

Drugi dzień pleneru w Pszczewie ...tak zwany plener grzybowy ...czyli oprócz malowania codziennie rowerkiem do lasu na grzybki ! ...a lasy tutaj przepiękne !  Byłam tu pierwszy raz , ale na rowerkowanie nie było czasu za dużo , zwłaszcza ,że trzeba było wrócić na obiad i potem na kolację ....ten dzień to zwiedzanie rozpoznawcze ...wiedziałam gdzie jechać , bo najpierw wójt nas przewiózł busikiem i pokazał najbardziej interesujące miejsca .   Ulkowani byliśmy nad jeziorem Szarcz w pięknym ośrodku wczasowym Karina :)

DPN czyli Drawieński Park Narodowy

Czwartek, 23 czerwca 2016 · dodano: 25.06.2016 | Komentarze 7

Iwonka męczyła mnie , żebyśmy

gdzieś dalej pojechały , to wymyśliłam ,jej pokaże moje ulubione miejsca kiedyś tam już przeze mnie znalezione w DPN :)  Autkiem do Drawna i z tamtąd przez Dominikowo do Głuska wzdłuż rzeki Drawy ...powrót drugą stroną Drawy przez Banimie .....oczywiście musiałam tez jej pokazać przepiekne jezioro Ostrowieckie i wszystkie przystanki kajakowe na Drawie ...no i elektrownie wodną w Głusku ....niestety czas nie pozwolił na jeszcze więcej pięknych miejsc ...trzeba jeszce tam pojechać ....jeden dzien to mało ! nie była to wycieczka na zailczanie kiometrów ani spalanie kalorii ...chociaz tak było gorąco ,że pewnie same się pospalały !  kazde miejsce celebrowałyśmy i nigdzie się nie spieszyłyśmy ...tak tu dziko , pięknie i bezludnie ! ......jeszcze trzeba przyznać , że oznakowanie turystyczne szlaków jest znakomite ....a jeszcze parę lat temu błądziłam tu jak głupia !  :)

ciepła niedziela w Lubniewicach

Niedziela, 29 maja 2016 · dodano: 30.05.2016 | Komentarze 2

juz po imprezie ...kaca nie było , to mogłam się przejechać ......oj gorąco !!!  a ja tym razem lasami i wzdłuz rzeczki Lubniewki ...jeju jak tam pięknie !  drogi  trochę znałam ...ale zmieniło się zwłaszcza niektóre pożarowe robią się całkiem wypasione ! ...ale też duzo piachów bo tu taki teren ...no i te górki !  .....jest wyzwanie ! w każdym razie polecam droge nr14 zwłaszcza ....cudna !!!!

na targi rolne w Gliśnie i spotkanie absolwentów AR

Sobota, 28 maja 2016 · dodano: 29.05.2016 | Komentarze 4

pojechałam na targi które  organizował zakład pracy Danusi i tam cały czas byłą ...to siup na rowerek żeby sobie to i tamto pooglądać ....mnóstwo ludzi i bardzo ciepło ....zdobyłam tez mapki parkow krajobrazowych tych okolic .....o godzinie 16 msza w kościele i rozpoczecie obchodów świętowania ...lecia studiów :) .....o 18nastej spotkanie w fajnej knajpie nad jeziorem z pysznym jedzonkiem i wspominaniem dawnych lat ....:)

Lubniewice - jez. Lubniewsko

Piątek, 27 maja 2016 · dodano: 29.05.2016 | Komentarze 4

przyjechłam do Danusi bo jutro zjazd naszego wydziału Akademii Rolniczej ...po strasznie duzo latach ...oczywiscie przyjechałam wześniej i wzięłam rowerek .. Po naprawieniu dętki ...właściwie to po kupieniu nowej ruszyłam dookoła tego większego jeziora ...gdzie odbywają sie maratony Mtb latem ...jechałm już w tamtym roku tedy , ale część trasy trochę inaczej ...w kazdym razie tu jest bbbaaaajjjjkkkaaaa !!......a teren wymagający , żadne płaszczyzny !  pewnie dlatego piękniej ! a przed tem jeszcze przy jeziorze Lubiąz się pokr ęciłam ...nad tym właśnie jest całe miasteczko i dom Danusi ....

plener muzyczno-malarski w Lubniewicach :)

Środa, 15 lipca 2015 · dodano: 21.07.2015 | Komentarze 5

Tak mniej wiecej przejechałam km ...głównie do sklepu , do przyjaciółki , która mieszka w Lubniewicach , na kapanko w drugim jeziorze ...a dłużsża wycieczka tylko jedna ...20 km dookoła jeziora Lubniewsko ...pieknie ...pojechałam oznakowana trasa MTB , bo w niedziele był tutaj maraton.....wszystko przepieknie , oprócz mocnego deszczu , który mnie złapał w połowie trasy !  Troszkę porzadnie mi sie przemokło ...ale co tam ! jest teraz co wspominać ! :)      A na więcej wycieczek nie bylo czasu ze wzglądu na ilośc zajęc , kupę muzyki i potrzebe malowania ...no i troche ze zdrówkiem miałam problemy ...ale już jest ok ! :)

dzisiaj rekordowe 27 km po leśnych wertepach :)

Niedziela, 28 kwietnia 2013 · dodano: 28.04.2013 | Komentarze 14

Czwarty dzień u Danusi w Lubniewicach ! Znów piękna pogoda , ale dośc chłodno ...I dzisiaj postanowiłyśmy zwiedzić Rezerwat Janie i i sprawdzic jak wygląda rzeka Lubniewka :) Okazało się ,że pięknie oznakowany szlak rowerowy nadaje się prawie tylko do pchania rowerka po piachu ...więc zaczęłyśmy kombinować i sprawdzać inne dróżki ...wow ! i nagrode miałyśmy co krok ...takie piękne miejsca zobaczyłyśmy ....i kurde nie wiem czemu wogóle nie oznakowane dla turystów , równiez drogi pożarowe idealne do rowerowania ...ale nikt tu szlaku nie ustanowił ...chyba zajmę się sama rysowaniem map ...coby , ktoś jak zechce tu przyjechac mógł tam trafić !
Danusia na szczęście też nie lubi jeździć szosą i lubi bawić się w odkrywcę więc wróciłyśmy szczęśliwe choć te 27 kilometrów dało nam w kość :)

Lubniewice ....:))))

Piątek, 26 kwietnia 2013 · dodano: 26.04.2013 | Komentarze 5

I znów jestem w pięknych Lubniewicach ....u Danusi ...dobrze ,że ona tez lubi sobie czasem popedałowac , więc dzisiaj pojechałysmy na krótką wycieczke nad jezioro Lubniewskie :)))) Tam zajechałyśmy do pięknego ośrodka "LAGUNA"...i potem do innego , tu byłyśmy po raz pierwszy ...Wycieczkę zakończyłyśmy na stawach rybnych , bo zaczęło cosik zbierać się na deszcz :) A ogólnie było prawie upalnie !

To zdjęcie z wczoraj ...słońce niesamowicie dawało wieczorkiem :)