Kwiecień, 2015

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:42.06 km

dla tego dzięcioła warto było jechac !!! :)

Piątek, 24 kwietnia 2015 · dodano: 25.04.2015 | Komentarze 8

Piękna pogoda , chociaz w tamta strone zimno ...na polderach juz zdjęłam kurteczke ....a z powrotem juz w miarę z wiatrem ! Dojechałam spacerowo rozkoszując się samotnoscią i zielenią ........od Mescherin bardzo mało rowerzystów , a po przeniesieniu rowerka przez zwalone drzewo koło Gatow i śniadanku na ulubionym mostku , pojechałam dookoła polderu ....tutaj nikooooogoooo...całkiem ! polder był tylko i wyłącznie móóóóójjjj ....jeju jakie to wspaniałe .....i tak sie telepałam podspiewując ...myślałam ,ze troche zalane będzie ...ale nie ...tylko kawałeczek płyciutkiej wody przy jednej śluzie ....Potem znów na ddrke ON ....wiosenny lasek we Friedrichstall .....i z Gartz do Mescherin.....i tu niespodzianka !!!  cos zauwazyłam za pieńkiem ..duże , czarne ...myslałam ,ze to kot .....zatrzymałam sie po 10 metrach , włączyłam aparat ...i czekam .....a tu to czarne ma czerwona czapeczke i to , to sie chowa to wygląda ... ...jeju DZięcioł !! i do tego czarny !! rzadki okaz ! pierwszy raz w zyciu zobaczyłam takie cudo ! ....wcale mna sie nie przejmował .....Po prostu cos pieknego ! Zadowolona już całkiem całkowicie , mogłam już autkiem spokojnie wracac do domku !  :))))

wiosna , wiosna , wiosna ach to TY ! :)

Wtorek, 21 kwietnia 2015 · dodano: 21.04.2015 | Komentarze 9

przed się wyruszyłam ....ale wprost pod wiatr zaczęłam ...w DDR juz fajnie , cieplutko ...a koncówka przez Neu Rosow znów pod zimny wiatr ...Ogólnie było CUDNIE !  :)
Kategoria Okolica, Niemcy

tak sobie wkoło komina :)

Piątek, 17 kwietnia 2015 · dodano: 21.04.2015 | Komentarze 3

Do Egessin na zlocik i ze zlociku objazdowo przez NW

Niedziela, 12 kwietnia 2015 · dodano: 13.04.2015 | Komentarze 10

Wojtka opis :)

Tak dokładnie opisał nasza wyprawe Wojtek , że mozna wszystkiego sie dowiedziec ...a ja jestem leniwa i w skrócie :P
Pojechaliśmy na zaproszenie Samej Ramy z Polic na zlot do Egessin , po drodze mnóstwo rowerzystów , zwłaszcza koksów ....my spokojniutko pod wiatr , bo mieliśmy dużo czasu ...Niemcy poczęstowali jedzonkiem i już w trójke z Wojtkiem i Siwobrodym ruszyliśmy w droge powrotna ...dziwne bo tez pod wiatr ! ......Potem zwiedzanie Rieth z piekna plażą i huśtawkami , potem Nowe Warpno , potem jezioro Piaski i Lawendowa w Tanowie z ogromnym kotletem schabowym !  :)  Już wracalismy o zmroku , ale sił mielismy jeszce spory zapasik sił , bo cała jazda była spokojna , relaksacyjna , rozgadana i rozesmiana .....no i troszeczke rozspiewana ...Dzięki chłopaki za miłe towarzystwo ! :) a musze dodać , że nasz Mikołaj jechał rowerkiem , który ma ponad 50 lat !  i dojechał i nie narzekał nawet na siodełko straszliwie twarde !  :)

Kategoria Niemcy, Okolica, Szczecin

ładna pogoda ...to jak nie jechac ........

Sobota, 11 kwietnia 2015 · dodano: 11.04.2015 | Komentarze 10

dwie wycieczki pod rząd ....bo ładnie na świecie ....w sobote chciałam popracowac , ale przyjechała Joanna na kawke i naleśniczki , to ja odprowadziłam ją zahaczając na nasz ulubiony kanion w Karwowie .....a w piątek nad jeziorem w Lehben ...tez było cudnie !

na cc czyli Cmentarz Centralny w Szczecinie ...

Środa, 8 kwietnia 2015 · dodano: 08.04.2015 | Komentarze 6

Nie miałam aparatu to ukradłam takie zdjęcia z lotu ptaka z internetu ......no i tak własnie wygląda nasz piękny cmentarz jesienia .....dzisiaj sobie dośc długo po nim pojeździłam ...zapaliłam pare świeczek i wracałam juz inna droga do domku , że na mapie fajna pętelka mi sie zrobiła :)  W koncu wiatr zrobił sie troche mniejszy i było bardzo przyjemnie :)

świąteczne śniadanie na trawie ...:)

Poniedziałek, 6 kwietnia 2015 · dodano: 06.04.2015 | Komentarze 5

a trawa na dachu swiata ....czyli z widokami na całe Międzyodrze ! to jak odmówic kiedy to przyjechali mnie zaprosic ! :) ...Jako ,ze zostałam zaskoczona , to jedynie co mogłam obiecac , że jak się uda to spotkamy sie juz na miejscu ....czyli na polanie widokowej przed Gartz :) .....Wiedzac ,ze towarzystwo jechało przez Doliną Młynów , to pomyslałam ,że może koło Młyna 3 lub 2 ich złapie ......nie udało sie ......kiedy dojechałam w koncu do polany , zobaczyłam slady po kolorowych pisankach ...pewnie byli juz i sie spóźniłam ...czas wracac wiećcdo domku , bo koło 17tej mam miec gości .....Juz sie zbierałam , a tu ...przyjechali !   Jaszek wystrojony świątecznie ...na trawie pyszności tez swiąteczne ...miejsce tez bardzo urocze ...Miło było sie spotkac , zwłaszcza ,ze ostatnio rzadko jezdże na wycieczki grupowe ....dziękuje za zproszenie , chociaz przed czwarta , musiałam sie zebrac i szybko wracac juz do domku , do gosci juz nie rowerowych :)

chciałam uciec od garów , ale chyba ktoś tam na górze mi nie pozwolił ! :P

Piątek, 3 kwietnia 2015 · dodano: 03.04.2015 | Komentarze 7

tak ....pierwszy raz mi sie zdarzyło ,żeby zapomniec dokumentów ....a zauwazyłam tuz przy słupku granicznym ...a tak chciałam sobie dać luzu na rowerku ...bo tyle dni wichury było i podziebionko tez .....to sobie mysle - a co tam porzadki i pichcenie !... jeszcze cała sobota , nie ? ....no ale jak juz taki znak dostałam , to uszy po sobie i grzecznie ze ściezki przy torach dojechałam do ddrki i wróciłam ...i grzecznie zabrałam sie do mycia podłogi i gotowania .....:(     No i grzecznie zycze Wam wesołych i sympatycznych Świąt !!!!  :)