Czerwiec, 2011

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:33.00 km

wieczorna pętelka po okolicznej zagranicy :)))

Wtorek, 28 czerwca 2011 · dodano: 28.06.2011 | Komentarze 10

Późno wróciłam ze szpitala ...koło siódmej ..i zaczęłam się zastanawiać czy jeszcze warto się przejechać ...bo niestety przed południem było za ciepło i jedynie zdecydowałam się na krótki spacer z psem . Wyskoczyłam jednak na godzinkę po znanym mi już terenie – Kołbaskowo-Pomellen-Nadrensee-Rosow-Rosówek-Kołbaskowo....Wyszło mi 19km ...Bardzo mocne światło zachodzącego słońca, trochę przeszkadzało ...ale świat wyglądał uroczo …:)))

droga do Pmellen z Kołabaskowa , po której w dzień powszedni jeździ dużo tirów po piach ...pewnie na nasze drogi ..:)

na przydrożnym stawie...takie wypatrzyłam ..:)))

Jak zwykle piękne widoki ...:)))

Małgosia , zobacz ...już koszą tę piękną pszenicę za Rosowem ! :)))

Rosow o zachodzie :)

To też tam ...:)

A to już u nas ! :)))

Bardzo lubię zdjęcia pod słońce ....tuż przed Kołbaskowem :)))

do Penkun przez przypadek ....:)

Sobota, 25 czerwca 2011 · dodano: 25.06.2011 | Komentarze 6

wycieczka z Małgosią do Penkun
Nie planowana taka po południu, aby się tylko przejechać ///Miałyśmy w planie sprawdzić przejazd z toru motocrossowego w Kołbaskowie do Neurosow ...ale nam się nie udało ..i wróciłyśmy na szosę ... stąd do Rosow i niedawno odkrytą dróżką , oczywiście asfaltową pojechałyśmy do Tantow ….teraz w kierunku Damitzow ściezką rowerową dotarłyśmy do miejscowości Schonfeld ...a że stąd już dość blisko do Penkun , do którego dawno chciałam pojechać , a wydawało mi się ,że akurat dziś mamy za mało czasu , bo wyruszyłyśmy po 17tej ...ale co tam ...mamy długi dzień przecież ….A ,że dróżka oczywiście okazała się wykwintna ….to choć kawałek Penkun zobaczymy ! No i się udało ...posiedziałyśmy troszkę na plażyczce przy ośrodku campingowym ...i ruszyłyśmy w drogę powrotną ….z planem zobaczenia sławnego na tej trasie wiatraka koźlaka w Storkow ….a zwiedzanie Penkun miasta i zamku postanowiłyśmy zaczekać do następnej wycieczki ….A więc skierowałyśmy się na Bussow , a po drodze same ochy i achy ….bo takie piękne wyrobiska zalane wodą nam się ukazały ...a potem mnóstwo przydrożnych wiśni i czereśni ! Ach , jakie słodziutkie ! Gosia nie dała się namówić na drogę na skróty do wiatraka , więc wciąż musiałam przed nią asfalt rozkładać ...ale udało się ! Asfaltowo dotarłyśmy do wyżej wymienionego ...całkiem fajny , a pogoda , niebo , słońce ...wszystko o zachodzie łącznie z wiatrem spotulniało i wypiękniało ! Tak to można jechać i jechać ! ….Na zakończenie jeszcze upolowałyśmy sarenkę w rzepaku ...oj , jak się próbowała schować ! Ale zdjątka mamy ! Sukces ! No , a potem to już tylko Nadrensee , Pomellen i do domciu ! W domku byłam o 21.30 …..A wycieczka superzasta !!!

Próba nielegalnego przekroczenia granicy ......udaremniona .... :)))

Może zachęcę was i przyjedziecie na koncert w Kościele w Rosow 2 lipca ?

w drodze do Tantow z Rosow :)))

no i te widoki .....gdzie się nie obrócisz ! :)))

i takie też ! :)))

i takie też ....:)))

Miejscowość Schonfeld ...nawet te okropne wiatraki dodały jej urody .... :)))

A to Penkun z oddali , jak się zbliżałyśmy ....

Coś trzeba na kolację zjeść ...a ,że miejsce stosowne ...plaża w Penkun ...czemu nie ?

ładnie się zrobiło , nie ? No i wiatr całkiem ucichł .....:)))
jutro dokończę ....sorry

Małgosia nad wyrobiskiem między Penkun , a Bussow

i ja też się załapałam ....:)

Piękne czereśnie przy samej drodze ....i pełno wiśni ....nic tylko jeść !

Wiatrak w Storkow

nawet nie wstała z tego rzepaku ...a właściwie to potem całkiem się schowała ...:)))

pętelka na stresy ....:(

Czwartek, 23 czerwca 2011 · dodano: 23.06.2011 | Komentarze 9

Co robić , kiedy smutno, kiedy za dużo trudnych przeżyć jak na jednego człowieka …. Mama po bardzo poważnej operacji , różne czarne myśli plączą się po głowie ….Wtedy właśnie najlepiej wsiąść na rower i jechać ...jechać przed siebie i chłonąć to co dookoła..patrzeć jaki świat jest piękny i że trzeba doceniać to co dała nam natura ….tak szybko mija czas …... Dzisiaj czekałam , aż ucichnie wiatr , bo go strasznie nie lubię ...no i się doczekałam ...około 17tej zrobiło się pięknie ! Więc wyruszam , bez zastanowienia chwytam co trzeba i jadę ...nie daleko , ale żeby się odstresować ….. No i mnie pokarało ! Z tego wszystkiego zapomniałam aparatu !!! mapy , zresztą też ….. a już byłam gdzieś na 3cim kilometrze ….nie chciało mi się wracać …. :( Jako że świąteczny czwartek dzisiaj i ruch na szosie trochę mniejszy , więc skierowałam się na Rosówek , aż do krzyżówki na Gryfino przed Gartzem …..tam postanowiłam skręcić w prawo w kierunku na Tantow...Tutaj ruch był zdecydowanie mały i już się jechało komfortowo ….W Tantow skręciłam przed przejazdem kolejowym , bo okazało się ,że jest tu pięknie wyasfaltowana polna droga do Rosow …:))) Pięknie wijąca się dróżka , gładka jak masełko , wiodąca wśród pachnących niesamowicie już zbóż , kwitnących na poboczu rumianków i chabrów...śpiewających skowronków ….A co jeszcze ważnego , ze droga ta ciągnie się jakby szczytem najwyższego tu wzniesienia , z widokami na całą okolicę , nawet Międzyodrze :) Szkoda tylko , że te wiatraki ...czemu oni tak je lubią ..dla mnie psują wszystko ! Cieszę się , że odkryłam następną fajną trasę w mojej okolicy ...i co jeszcze zauważyłam ,że od strony głównej drogi nie ma żadnych drogowskazów tam gdzie drogi są podrzędne ...a z tej drugiej strony , na tej małej dróżce piękne informacje i napisy ! Trzeba więc samemu , drogą prób i błędów rozszyfrowywać te tereny i nanosić sobie na mapkę ….I wiecie , co ...jednak chyba nie lubię tak cały czas asfaltem i po takim równym ….jednak czuję , że nie jestem u siebie ….. :)))) Ale się rozpisałam ….chyba dlatego ,że nie będzie dziś zdjęć ! :)))) Ale jedno dam ! Po wycieczce jeszcze byłam z psicą i kwiaty na naszym polu były całkiem podobne do tych niemieckich ,,,:))))

Kołbaskowo-Rosówek- Neurochlitz-Tantow-Rosow-Rosówek-Kołbaskowo.....razem 25km

prawie na piechotę .....:)))

Poniedziałek, 20 czerwca 2011 · dodano: 20.06.2011 | Komentarze 6

Tym razem u Danusi byłam krótko i udało mi się wyrwać tylko na jedną wycieczkę ….niestety ,żeby się nie powtarzała, postanowiłam zwiedzić zamek w Rogach , gdzie jeszcze nie byłam … Pojechałam główną drogą Lubniewice – Gorzów , jako że w sobotę jest mały ruch , no i tu jechało się super ok. 7km . Potem wąską asfaltóweczką do samych Rogów...Niestety nie udało mi się znaleźć zamku , a wioska nic szczególnego

A tego pałacu sławnego w Rogach nie udało mi się znaleźć ......i jestem wściekła !!! :)))

Jednak ścieżka rowerowa jest tu dobrze oznakowana i mimo , że jechałam sama i miałam trochę cykora , postanowiłam jechać w kierunku Lubniewic właśnie takową ! Czyli cały czas przez las :)

Jakie było moje zdziwienie kiedy tuż za Rogami okazało się , że tą leśną drogą właściwie nie da się jechać ! Wielka piaskownica i już ! Ale jest nadzieja, nie ? Przecież tak nie może być do końca …!?
No i nie zawróciłam i parłam do przodu ...wokoło żywego ducha i żadnych alternatyw ...trzeba pchać po prostu mój ulubiony środek lokomocji :)))

W pewnym momencie zaczęłam pedałować po trawie pod słupami z napięciem ….

Kawałki drogi potem okazywały się ciut lepsze …..Jednak tylko kawałki ….:(

Kiedy zaczęło to wyglądać , że moja piaskownica nigdy się nie skończy , dotarłam do drogi pożarowej nr 19 – no ta musi być lepsza i szła w odpowiednim kierunku ...no i dokądś z pewnością mnie zaprowadzi ….:)) Jednak też nie była do końca idealna – ale już byłam szczęśliwa ….:) Nadal żywego ducha !

W pewnym momencie , znalazłam się w znajomym miejscu – w okolicy jeziora Krzywego w Trzcińcach – i już kamień z serca …..tu zaglądnęłam nad jeziorko i krótko sobie posiedziałam :)

Dalej już pod znajomym szlabanem i piękną szutrówką , też pustą całkowicie- podążyłam wzdłuż jeziora Lubiąż do Danusi …...

No i wreszcie bliskie spotkanie z czymś żywym ! No i pięknym ! Stałyśmy tak parę minut i patrzyłyśmy na siebie ! Piękne uczucie !:))))
w końcu przejechałam 20 km , z tego chyba z 6 pchając rower ! :)))))

znów do miasta .... :)))

Środa, 15 czerwca 2011 · dodano: 15.06.2011 | Komentarze 4

Znów musiałam jechać do mamy , a żeby nie znudziła mi się trasa pojechałam przez Siadła i Kurów....sympatycznie jest na tej trasie ,bo ruch zaczął się dopiero od Kurowa ..tyle tu się pobudowało ! Trochę szkoda , bo widoki na Międzyodrze są sukcesywnie przysłaniane :( Potem koło Auchana i dalej już Mieszka do centrum . Z powrotem już przez Karwowo i Smolęcin ....

Pod lasem w Siadle Górnym ....

Zajazd Najderówka w Siadle Dolnym...kiedyś tu mieliśmy tygodniowy plener malarski :))

nowe osiedle nad Siadłem Dolnym z widokiem na Międzyodrze :))

a w powrotnej drodze o zachodzie słońca skręciłam na swoje ulubione pole na sesję fotograficzną , bo było takie cudowne światło ! :)

Kategoria Okolica, Szczecin

Cykliczny Zlot w Szczecinie :)

Niedziela, 12 czerwca 2011 · dodano: 12.06.2011 | Komentarze 7

Miałam jechać wyznaczoną trasą w kierunku placu Lotników w Szczecinie ...Rowerzyści po drodze mieli się dołączać ...na tym polega zlot Gwiaździsty ...niestety okazało się ,że z naszego kierunku nikt nie jechał i jechałyśmy tylko we trzy - Rowerzystka z córeczką no i ja ...a szkoda :( Na placu już było nas mnóstwo , bębnienie, dzwonienie, trąbienie i jak zwykle runda po mieście z eskortą policji , przystanek nad Rusałką w parku Kasprowicza na zrobienie wspólnego zdjęcia i dalej przez centrum w kierunku placu Mickiewicza na Piknik Rowerowy :) Tutaj pogawędziłam sobie miło z kolegą sprzed lat , również zagorzałym cyklistą, potem zajrzałam na Wały , gdzie odbywały się ciągle Dni Morza i ruszyłam w drogę powrotną . Ale już inną trasą , coby było trochę dalej i inaczej ... :))) A wracałam przez Park Kasprowicza, Pogodno , Mickiewicza, Krzekowo, Mierzyn, Stobno, Małe Stobno, Bobolin , Warnik, Barnisław, Smolęcin i Kołabaskowo ....no i w sumie zrobiło się ok.45km :)))

Na pl.Lotników

W parku Kasprowicza

Rowerzystka bardzo chce żeby wszyscy załapali się na zdjęciu ....:))

Rowery do góry ! I wspólna fotografia :)

Piknik na pl.Adasia :)

Rzut oka na Wały Chrobrego :)

Powrót przez Stobno ....:)))
Kategoria Okolica, Szczecin

Zlot Gwiaździsty - Szczecin :))) W niedzielę :)

Piątek, 10 czerwca 2011 · dodano: 10.06.2011 | Komentarze 1

O 12 na placu Lotników a o 14tej pod pomnikiem A.Mickiewicza :) Dostałam taką ulotkę od Stowarzyszenia Rowerowy Szczecin :)))Czyli będzie to w ramach Dni Morza :)

A dzisiaj tylko , chcąc ominąć okropne korki pojechałam od MediaMarkt na Wały Chrobrego na imieniny do teścia , no i potem z powrotem . Oczywiście popatrzyłam jak tam koleżanki artystki radzą sobie na stoisku z obrazami i co się dziś dzieje na Dniach Morza. Niestety nie wzięłam aparatu , ale zauważyłam że Dar Młodzieży zmienił się w ogromny czarny rosyjski jacht ! Zrobię zdjęcia w niedzielę , jak uda się dojechać na zlot :)))

trzeba zawieźć czereśnie .... :)

Czwartek, 9 czerwca 2011 · dodano: 09.06.2011 | Komentarze 4

Obrodziło czereśniami i szpaki jak na razie nie zaatakowały ....więc wiszę na drzewie i zrywam ...a potem trzeba dziadkom zawieźć trochę , bo będzie im przykro, nie ? A pogoda zrobiła się znośna , choć znów mocno wiało ...ale co tam ! pojechałam Kołbaskowo-Przecław-Mieszka-Kolumba-Wały Chrobrego-Park Żeromskiego-Małopolska; A z powrotem - Park Kasprowicza-Pogodno-Gumieńce-Bronowicka-Warzemice-Smolęcin --Kołbaskowo...:) No i zrobiło się 40 km !

Na Wałach stoi i czeka na Dni Morza DAr Młodzieży :)

Przygotowania do dni Morza no i zlotu gwiaździstego w niedzielę pewnie też ... :)))Bo to nie daleko będzie :)

A to nowa ścieżka wzdłuż jeziorka na Gumieńcach ...nareszcie !Znaczy, ta po prawej ! :)))

A tutaj na Bronowickiej budują cmentarz jako powiększenie Centralnego ...ciekawe będzie ogrodzenie z kamieni ...
A potem już piękne okolice Karwowa i maczki dookoła ... :)))

fajny piątek :)))

Piątek, 3 czerwca 2011 · dodano: 03.06.2011 | Komentarze 6

Dzisiaj pogoda była przepiękna , choć trochę zaczęło wiać i jak zwykle jechałam pod ! :))) Z Kołbaskowa przez Smolęcin , Barnisław, WArnik, Bobolin do Schwennenz. Potem oczywiście chciałam przetestować nową ścieżkę rowerową z Grambow do Linken , ale nie wiedziałam , że droga jest zamknięta ...jednak czytając blogi znajomych wiedziałam ,że tamtędy jechali ....więc dawaj ! no i rzeczywiście droga się skończyła bo remont a ścieżka jest ! Do samego końca ! :)))

W Lubieszynie skierowałam się na Dobrą , Wołczkowo i Głębokie ....

A potem już Wojska Polskiego i Park Kasprowicza do mamusi ....:)No i trzeba wrócić ...teraz już jak zwykle Mieszka , Przecław , Karwowo i Smolęcin ...Razem przejechałam 55km i jestem z siebie dumna ! :)))