Październik, 2014

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:38.88 km

W poszukiwaniu Wielkiej Sieroty ....czyli głazu narzutowego :)

Poniedziałek, 27 października 2014 · dodano: 28.10.2014 | Komentarze 9

Dzisiaj pojechaliśmy z kolega Wojtkiem do Penkun........zadaniem naszym było znaleźć te tytułowa sierotke ...i udało sie ! ...najpierw nie omieszkaliśmy posilic sie w bardzo sympatycznej knajpce nad jeziorem w Penkun , gdzie szefem i kucharzem są Polacy ....A tak w ogóle to Wojtek ma terenowy rower i chciał tylko po wertepach ...ja tez lubię , ale kosztowało mnie to złapaniem flaka w końcu ....pare razy prawie zabłądziliśmy , ale za to poznałam wiele nowych dróżek ! Piękna wycieczka !
Fajnie nam się jedzie , gadamy sobie , pstrykamy fotki , podziwiamy widoki ....ale ,że Wojtek będzie miał pretensje o te pare asfaltów to nie przypuszczałam ! NA następny raz tak wykombinuję ,żeby ich wogóle nie było ...ale to będzie zadanie ! ...dobrze ,że już te tereny dla mnie sa prawie tak znane jak moja kieszeń ! No , ale najpierw musze naprawić rower ! ...a może też pomyślec o jakieś terenówce !  :P

...jedziemy taaaaaaaaaaaaam !!!!!!!!!

nareszcie miał kto mi robic zdjęcia !  to zdjęcia od Wojtka :)

tak dość często było !  ja tutaj troche pchałam rowerek :)

dojeżdżamy do Storkow , a potem już Penkun :)

Storkow

Penkun

Udało nam sie załapać na pyszny deser ...już ostatni tydzień ...zaproszono nas na kwiecień ...bardzo sympatycznie zostaliśmy potraktowani , a i szef i kucharz to Polacy , a ja sobie z panią po niemiecku fajnie gadałam ...lubię jak mi się takie okazje nadarzają , bo ciągle się ucze tego jezyka :)

No i pychotki ! moje to lody z gorącymi wiśniami :)

a potem juz było coraz piękniej ....jezioro Zamkowe z jego urokami ...:)

i zaczynamy szukać Sierotke ! Jaka radość jak ją zobaczyliśmy !  Grosser Findling .....i radośc ze znależiska !  :)

i od tej strony jezioro też jest piekne !

potem aparat mi sie zbiesił .....ale jeszcze znaleźliśmy wielkie kanie ....pyszne były , jak usmazyłam !   no i wracaliśmy całkiem po ciemku ...wtedy już czułam ,że coś nie tak z oponką ...ale udało się dojechac ......!!!   :)

godzinka wyrwana ...ale musialam ..chociaz kawałek !

Niedziela, 26 października 2014 · dodano: 26.10.2014 | Komentarze 5

tak krótko po południu , bo miałam gości ..ale warto było ..dobrze ,że mam tak blisko te moje endorfinki ! :P

no i na jednym polu szok !  Istna wiosna !

Kategoria Okolica, Niemcy

sprawdzić , czy jest juz kolorowo na moim mostku ....:)

Sobota, 18 października 2014 · dodano: 18.10.2014 | Komentarze 13

ostatnio nie udało nam się z Wojtkiem tu podjechac , więc mając nadzieje , że bedzie troche słoneczka to może podjade sprawdzić czy jesień przyszła na mój ulubiony mostek w okolicach Gatow na Międzyodrzu ....nie myslałam ,że od mescherin , az tyle km wyjdzie, bo miało byc dośc krótko ! Ale pogoda dopisała , mało ludzi i rowerzystów ..ogólnie cisza spokój ....pełna sielanka ! tak lubię ....no i parę widoczków ...tez takich jak lubie ...moze coś wybiore do malowania !   :)

a to Widuchowa widziana od strony Odry :)
a

z Wojtkiem w teren ....

Poniedziałek, 13 października 2014 · dodano: 13.10.2014 | Komentarze 4

Wojtek kupił sobie nowy rower i zapytał mnie , czy pojedziemy na testowanie ....umówilismy sie w Mescherin i startowaliśmy od razu w las .....tu prawie chodzenie , bo przeciez może beda grzybki ...troszke było ....potem polem do Geesow i Salveymuhle ....potem znow lasem do Hehenreikendorf ...tutaj bylismy tuz po wypadku ..auto wbiło sie w drzewo , helikopter chyba odwoził rannych ...dokładnie nie wiemy , bo musielismy okrązyc miejsce ....Potem znów lasem do Hohenschelow . i znów lasem do GrossPinnow .....potem znów lasem aż do Friedrichstall , czyli w końcu do ściezki rowerowej ON . ......oj , było tego lasu !  ale pikny i grzybków troszke też !
W Gartz spozylismy pyszny deserek i kawke , a potem juz w deszczu i prawie po ciemniaku dojechaliśmy do Mescherin , w autka i do domków :)  Dzięki Wojtus za fajną wycieczkę !  :)

Dookoła jeziora Schlosssee

Niedziela, 12 października 2014 · dodano: 12.10.2014 | Komentarze 7

dzisiaj jakos ciężko było mi sie wybrac ...ale w koncu wiedziałam , że musze zdobyc troszke endorfinek , bo jakos tak ostatnio smutnawo mi .....no i znów sie udało ! Oj jak cudownie , że mam ten rowerek !  A pojechałam w ciemno ..tak sobie skręcałam głównie ciągneło mnie do polnych dróżek , które uwielbiam .....czyli tak :

1. Polną aleją do Tantow i potem do Schonefeld i Penkun
2. Przed wjazdem do miasta postanowiłam , że pojade dokoła jeziora Schlosssee, czyli szlakiem dla pieszych
3. Sprawdziłam dwie plazyczki nad jeziorem ...bardzo sympatyczne dojście do jeziora
4. jadąc dalej już na końcu jeziora zorientowałam sie , że przecież jade szlakiem dawnej kolejki wąskotorowej , który to cudnie opisał Romal i przejechał z Grazynką !  Jeju jaki ten kawałek jest piekny ! jakie widoki !!! i jeszcze jest gdzieś tu głaz narzutowy , ale nie znalazłam ...zostawię sobie na nastepny raz
5.spokojnie już sfaltem do Penkun z Zamkiem ...i potem Storkow i Wiatrak .....
6 . i dylemat jak wrócic asfaltem czy polem ?  wybieram pole do Radekow ....slicznie tu tez !!! i potem jeszcze płyty .....czyli wszystko co lubia Tunisie ...jakby powiedział Misiu :)

dzisiaj prawdziwków nie było ......

Środa, 8 października 2014 · dodano: 08.10.2014 | Komentarze 7

ale za to piękne podgrzybki ...grubasne niektóre i piękne ! ...A pojechałam sobie z myślą o nich ...nawet wzięłam nożyk ! Jednak spróbowałam nową dróżką od Staffelde i na początku las nie był zbyt przyjazny ...ale potem !  .....nie dosyć ,że grzybków przy samej dróżce tyle , że nie musiałam się wysilać i latać po lesie !  To jeszce las piękny i taki , jaki lubie .....że nie zabłądzę ....no i jak na niemieckie lasy to naprawdę uroczy ! JUtro zrobię z nimi pizzę !  :)

miałam na mostek , a wyszło na grzyby ...;)

Piątek, 3 października 2014 · dodano: 03.10.2014 | Komentarze 10

..mialam jechać na drugie śniadanko na mój piekny mostek przy ON .....ale skręciłam na pieszy szlak ...potem coś mnie pociągneło do lasu , który był wyjątkowo śliczniutki , jak na niemieckie lasy ...tam spotkałam psa ...na szczęście był ze swoją panią , która o dziwo była Niemką i zbierała grzyby !  ....no to i ja zaczęłąm się rozglądać ...i jakiez zdziwienie ...zielonki ! moje ulubione grzybki ...jednak dość robaczywe , ze tylko kilka zabrałąm , potem prawdziwek , potem podgrzybki !  jeju , jaka radośc , bo w tym roku nie byłam jeszcze na grzybach ! no i nie byłąm przygotowana ...ani noża , ani koszyka !  ale trochę zebrałam ....i stwierdziłam ,ze wystarczy .....Ale już poza lasem , na skraju ...jeju jaki wielki piekny prawdziw ...a potem jeszcze malutki!  No to już miałąm radochę na cały dzień ! ....No i wtedy zdecydowałam , że już odpuszczę sobie mostek i od Gartzu wrócę moim ulubionym abbawegiem , czyli przez Salvey Muhle :)

Przy Młynie drugim wyszedł do mnie Niemiec i zakazał robić zdjęcia domu ...zdziwiłam się , bo jest to zabytek zaznaczony na mapach ....spytałam grzecznie dlaczego , ale nie i koniec ...potem powiedziałam ,że taki ładny i chce go namalować ...na obrazie też nie ! ....to potem spytałąm grzecznie , czy chociaz wodę sfocić mogę ...na to się zgodził ...dawno tak niesympatycznego Niemca nie spotkałam !

a tu sobie zrobiłam sielankę przy jakubowej pompie ...nawet przygotowali kubeczek dla strudzonych podróżnych !!!!!!!!!!   Ogólnie pogoda i reszta - cudowne !!!   :)

posłuchać ciszy ......

Środa, 1 października 2014 · dodano: 01.10.2014 | Komentarze 8

.....wtedy się własne serce słyszy ......   a tak powaznie to dzisiaj było zero wiatru ....co tam mgiełka i mżawka momentami ...taka jazda to czysta rozkosz ....Troche się bałam , bo po sobotnich baletach przebierankowych odnowiła mi sie kontuzja znad morza , ale pedałuje się jednak bez problemu :)
Nastawiłam się na szukanie jesieni , ale właściwie to jeszcze jest zieloniutko jak na wiosnę ...jedynie to sejmiki ptaków , krzyki żurawi od czasu do czasu ...po prostu piękne wrażenia mimo braku słoneczka .....no i ta cisza ...cos niesamowitego !  :)