krótka wieczorna przejażdzka i nowe odkrycie ! :)))

Czwartek, 22 sierpnia 2013 · dodano: 22.08.2013 | Komentarze 7

...czekałam ,na znak czy autko naprawione ...i się doczekałam ...że nie ! może jutro .... Więc jeszcze jasno było, to sobie małą petelke poczyniłam ..super się jechało !
w pewnym momencie , na dziesiątki razy przejeżdzanej drodze , coś mnie zaintrygowało ...postanowiłam sprawdzić , czy piaszczysta droga w lewo to tylko na pole , czy do lasu czy zaraz się kończy ...i ide ...bo pod góre i piach ...oj ..ładnie tu było ..i nagle za górką.....jeziorko i do tego z ławeczkami i wiatą ! Super miejsce ! I jak blisko ..... Ale niech to zostanie moją tajemnicą...przynajmniej na razie , ok ? :))))

Potem sobie jechałam przez pola ...ale cisza ..coś pięknego ! :)))))

| 05:43 niedziela, 25 sierpnia 2013 | linkuj Gdybyś Tuniu zamieszczała mapki z wycieczek, to nic by się nie ukryło przed nami. Po niemieckiej stronie, którą znasz lepiej niż ja, jest mnóstwo wąskich wyasfaltowanych dróżek tylko trzeba trochę odwagi i czasu, by sprawdzić dokąd prowadzą. Tobie często się to udaje.
| 21:44 piątek, 23 sierpnia 2013 | linkuj Gościu, ale tam nie ma ławeczek i dobrego dojścia :-P
| 19:08 piątek, 23 sierpnia 2013 | linkuj Fajne miejsce:)
Gość | 15:05 piątek, 23 sierpnia 2013 | linkuj ...a kawałek dalej asfaltem, pod stromą górkę, tam droga polna w prawo, obok ruiny dworku, droga stromo w dół, tam piękniejsze jeziorko...
ivoncja
| 14:08 piątek, 23 sierpnia 2013 | linkuj Tunia, ja jednak wierzę, że któregoś dnia pokażesz mi to miejsce! :)
| 00:15 piątek, 23 sierpnia 2013 | linkuj No normalnie Kolumb :D Ale on przynajmniej ogłosił gdzie tą Amerykę czy tez inny kontynent odkrył :D
iwonka
| 19:15 czwartek, 22 sierpnia 2013 | linkuj Tunia Odkrywca :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa luzla