Do Wełtynia na dożynki :)

Sobota, 24 sierpnia 2013 · dodano: 24.08.2013 | Komentarze 9

Dopiero po południu mogłam pojechać odwiedzić znajomych wystawiających obrazy na dozynkach w Wełtyniu ...wyjechałam koło 16tej ...super mi się jechało , oczywiście przez Mescherin i Gryfino :)))
W Gryfinie znów , jak ostatnio , kątem oka zauwazyłam po lewej stronie , na wyjeździe na Wirów , ścieżkę rowerową ! Do tej pory jej nie widziałam ...na logike też musiała iść w kierunku Wirowa ..a ,że nie miałam mapy , zapytałam ludzi ..i rzeczywiście ..no to jazda !

Przez piękny las asfaltowa ścieżka ..ale nie do końca ..w pewnym momencie sie kończy i dalej już lesna droga , miejscami dośc piaszczysta , ale taki cudny las , że wcale mi to nie przeszkadzało

..no i dołaczył się pan z Gryfina , wieć w towarzystwie już dojechałam do drogi Wirów-Wełtyń , którą już dobrze znałam . W wełtyniu pożegnałam pana i przywitałam się z przyjaciółmi z SAIE ...niewiele ludzi było na tych dożynkach , ale fajnnie i rodzinnie sobie biesiadowali ! Tańce pewnie po zmroku sie zaczęły , a będzie grać nasz kolega Sławek ze swoim zespołem :))

Potem już przez Wirów i główną drogą na Gryfino ..i Mescherin ! Cudownie , spokój , mało aut ...tak lubie ! :)))

| 18:31 niedziela, 25 sierpnia 2013 | linkuj Tunia co tu można więcej napisać, poza tym co już napisali wspaniali przedmówcy, mówiąc krótko lubię zaglądać na Twój blog bo zawsze można tu coś ciekawego zobaczyć (super zdjęcia i barwne opisy Twoich wycieczek).
| 17:43 niedziela, 25 sierpnia 2013 | linkuj Ostatnia fotka szczególna... Przypomina mi trochę afrykański krajobraz.
| 17:26 niedziela, 25 sierpnia 2013 | linkuj Cudne zdjęcia, jak zwykle:)
siwobrody
| 17:16 niedziela, 25 sierpnia 2013 | linkuj Oj tak , sobota to najlepszy dzień na wycieczki .
Nawet da się jeździć rowerem po mieście.
| 05:45 niedziela, 25 sierpnia 2013 | linkuj Podzielam entuzjastyczne oceny barwnej relacji z dożynkowej wycieczki - zdjęcia są pełne uroku, jak zwykle u Ciebie.
| 23:30 sobota, 24 sierpnia 2013 | linkuj Jak zawsze fajna relacja :) Tunia no i już na drugiej wycieczce Pana poznajesz ;)
| 22:11 sobota, 24 sierpnia 2013 | linkuj Super, bardzo lubię porę dożynkową:)))
michuss
| 20:16 sobota, 24 sierpnia 2013 | linkuj Piękne fotki, szczególnie te końcowe, aż chce się jechać... :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa geipo