do Penkun przez przypadek ....:)

Sobota, 25 czerwca 2011 · dodano: 25.06.2011 | Komentarze 6

wycieczka z Małgosią do Penkun
Nie planowana taka po południu, aby się tylko przejechać ///Miałyśmy w planie sprawdzić przejazd z toru motocrossowego w Kołbaskowie do Neurosow ...ale nam się nie udało ..i wróciłyśmy na szosę ... stąd do Rosow i niedawno odkrytą dróżką , oczywiście asfaltową pojechałyśmy do Tantow ….teraz w kierunku Damitzow ściezką rowerową dotarłyśmy do miejscowości Schonfeld ...a że stąd już dość blisko do Penkun , do którego dawno chciałam pojechać , a wydawało mi się ,że akurat dziś mamy za mało czasu , bo wyruszyłyśmy po 17tej ...ale co tam ...mamy długi dzień przecież ….A ,że dróżka oczywiście okazała się wykwintna ….to choć kawałek Penkun zobaczymy ! No i się udało ...posiedziałyśmy troszkę na plażyczce przy ośrodku campingowym ...i ruszyłyśmy w drogę powrotną ….z planem zobaczenia sławnego na tej trasie wiatraka koźlaka w Storkow ….a zwiedzanie Penkun miasta i zamku postanowiłyśmy zaczekać do następnej wycieczki ….A więc skierowałyśmy się na Bussow , a po drodze same ochy i achy ….bo takie piękne wyrobiska zalane wodą nam się ukazały ...a potem mnóstwo przydrożnych wiśni i czereśni ! Ach , jakie słodziutkie ! Gosia nie dała się namówić na drogę na skróty do wiatraka , więc wciąż musiałam przed nią asfalt rozkładać ...ale udało się ! Asfaltowo dotarłyśmy do wyżej wymienionego ...całkiem fajny , a pogoda , niebo , słońce ...wszystko o zachodzie łącznie z wiatrem spotulniało i wypiękniało ! Tak to można jechać i jechać ! ….Na zakończenie jeszcze upolowałyśmy sarenkę w rzepaku ...oj , jak się próbowała schować ! Ale zdjątka mamy ! Sukces ! No , a potem to już tylko Nadrensee , Pomellen i do domciu ! W domku byłam o 21.30 …..A wycieczka superzasta !!!

Próba nielegalnego przekroczenia granicy ......udaremniona .... :)))

Może zachęcę was i przyjedziecie na koncert w Kościele w Rosow 2 lipca ?

w drodze do Tantow z Rosow :)))

no i te widoki .....gdzie się nie obrócisz ! :)))

i takie też ! :)))

i takie też ....:)))

Miejscowość Schonfeld ...nawet te okropne wiatraki dodały jej urody .... :)))

A to Penkun z oddali , jak się zbliżałyśmy ....

Coś trzeba na kolację zjeść ...a ,że miejsce stosowne ...plaża w Penkun ...czemu nie ?

ładnie się zrobiło , nie ? No i wiatr całkiem ucichł .....:)))
jutro dokończę ....sorry

Małgosia nad wyrobiskiem między Penkun , a Bussow

i ja też się załapałam ....:)

Piękne czereśnie przy samej drodze ....i pełno wiśni ....nic tylko jeść !

Wiatrak w Storkow

nawet nie wstała z tego rzepaku ...a właściwie to potem całkiem się schowała ...:)))

radko123
| 06:02 poniedziałek, 27 czerwca 2011 | linkuj Świetna ta sarenka ;)
| 10:08 niedziela, 26 czerwca 2011 | linkuj U Ciebie lepsze zbliżenie w aparacie, mnie nie udało się zrobić sarence dobrego zdjęcia :(
| 08:23 niedziela, 26 czerwca 2011 | linkuj będzie zdjęcie wiatraka , ale od Rowerzystki i u niej również też !, bo mnie w połowie wycieczki bateria siadła ! :))))
| 08:13 niedziela, 26 czerwca 2011 | linkuj Tak strasznie żałuję, bo niedawno byłem w Penkun i po powrocie przypomniało mi się że miałem zajechać do Storkow i obejrzeć wiatrak (dziw architektury, który jeszcze gdzieniegdzie można zobaczyć).
| 06:46 niedziela, 26 czerwca 2011 | linkuj Bardzo ciekawa wycieczka, zaraz sobie spiszę kolejność przejazdu i postaram się sprawdzić czy Wasze ochy a nawet achy były zasłużone -:) zachęcają mnie do tego nie tylko fotki ale też barwny opis. Jednak jestem typowym skowronkiem i chyba dlatego nigdy nie wyjeżdżałem na dłuższą wycieczkę o godzinie siedemnastej. Pewno też widoki są inne o poranku, a inne wieczorem - muszę to sprawdzić. Pozdrawiam.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rdzie