znów do miasta .... :)))

Środa, 15 czerwca 2011 · dodano: 15.06.2011 | Komentarze 4

Znów musiałam jechać do mamy , a żeby nie znudziła mi się trasa pojechałam przez Siadła i Kurów....sympatycznie jest na tej trasie ,bo ruch zaczął się dopiero od Kurowa ..tyle tu się pobudowało ! Trochę szkoda , bo widoki na Międzyodrze są sukcesywnie przysłaniane :( Potem koło Auchana i dalej już Mieszka do centrum . Z powrotem już przez Karwowo i Smolęcin ....

Pod lasem w Siadle Górnym ....

Zajazd Najderówka w Siadle Dolnym...kiedyś tu mieliśmy tygodniowy plener malarski :))

nowe osiedle nad Siadłem Dolnym z widokiem na Międzyodrze :))

a w powrotnej drodze o zachodzie słońca skręciłam na swoje ulubione pole na sesję fotograficzną , bo było takie cudowne światło ! :)

Kategoria Okolica, Szczecin

| 21:01 środa, 15 czerwca 2011 | linkuj oj , przygotuj ! ciekawa jestem tych przymiotników :) Dzięki za miłe słowa :)
| 20:50 środa, 15 czerwca 2011 | linkuj Nawet do rodzonej mamy jeździsz na rowerku i nie zapominasz zabierać ze sobą aparatu fotograficznego. Po zdjęciach od razu poznać, że ich autorka to artystka - są urzekające (muszę chyba przygotować sobie więcej przymiotników, by móc nimi wyrażać swój podziw).
| 19:59 środa, 15 czerwca 2011 | linkuj Śliczne te maki i chabry :))
| 19:59 środa, 15 czerwca 2011 | linkuj Tak, jak obiecałaś, tak pojechałaś i na pewno nie było nudno :)))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rzepe