fajny piątek :)))

Piątek, 3 czerwca 2011 · dodano: 03.06.2011 | Komentarze 6

Dzisiaj pogoda była przepiękna , choć trochę zaczęło wiać i jak zwykle jechałam pod ! :))) Z Kołbaskowa przez Smolęcin , Barnisław, WArnik, Bobolin do Schwennenz. Potem oczywiście chciałam przetestować nową ścieżkę rowerową z Grambow do Linken , ale nie wiedziałam , że droga jest zamknięta ...jednak czytając blogi znajomych wiedziałam ,że tamtędy jechali ....więc dawaj ! no i rzeczywiście droga się skończyła bo remont a ścieżka jest ! Do samego końca ! :)))

W Lubieszynie skierowałam się na Dobrą , Wołczkowo i Głębokie ....

A potem już Wojska Polskiego i Park Kasprowicza do mamusi ....:)No i trzeba wrócić ...teraz już jak zwykle Mieszka , Przecław , Karwowo i Smolęcin ...Razem przejechałam 55km i jestem z siebie dumna ! :)))

Kategoria Niemcy, Okolica, Szczecin

| 19:37 środa, 8 czerwca 2011 | linkuj dzięki za miłe słowa :))))
| 07:34 środa, 8 czerwca 2011 | linkuj Nie wiem dlaczego niektórzy podbijają bębenek i kuszą Ciebie "setką", kilometrów oczywiście. Pogoń za kilometrami nie ma sensu, bo zabija przyjemność z jazdy. Co by jednak nie było to podziwiam Ciebie - jeszcze nie tak dawno debiutowałaś w Bikestats a już jesteś cenionym i lubianym uczestnikiem tej społeczności.
| 18:18 niedziela, 5 czerwca 2011 | linkuj a do setki to jeszcze daleko .....nie wiem kiedy się zawezmę ... :) Oczywiście kilometrów ! :)))
| 18:17 niedziela, 5 czerwca 2011 | linkuj ale jeszcze niby po niej nie można jeździć .... :(
| 16:57 niedziela, 5 czerwca 2011 | linkuj Gratulacja wielki:))
Prawda, że ta ścieżka jest jak bajka?
| 20:06 sobota, 4 czerwca 2011 | linkuj to w czerwcu pęknie na pewno SETKA (oczywiście kilometrów :))).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ieprz