Zlot Gwiaździsty - Szczecin :))) W niedzielę :)

Piątek, 10 czerwca 2011 · dodano: 10.06.2011 | Komentarze 1

O 12 na placu Lotników a o 14tej pod pomnikiem A.Mickiewicza :) Dostałam taką ulotkę od Stowarzyszenia Rowerowy Szczecin :)))Czyli będzie to w ramach Dni Morza :)

A dzisiaj tylko , chcąc ominąć okropne korki pojechałam od MediaMarkt na Wały Chrobrego na imieniny do teścia , no i potem z powrotem . Oczywiście popatrzyłam jak tam koleżanki artystki radzą sobie na stoisku z obrazami i co się dziś dzieje na Dniach Morza. Niestety nie wzięłam aparatu , ale zauważyłam że Dar Młodzieży zmienił się w ogromny czarny rosyjski jacht ! Zrobię zdjęcia w niedzielę , jak uda się dojechać na zlot :)))

| 07:56 sobota, 11 czerwca 2011 | linkuj Eskorta Policji będzie od Stargardu, Goleniowa, Gryfina, Lubieszyna, Rosówka i Polic. Nasza trasa to ta od Rosówka, więc będziemy pod ochroną :). W Kołbaskowie będą 10.35, jadą dalej na Smolęcin, Karwowo, Warzymice i Przecław, ja dołączę w Przecławiu o 11,15

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa akiem