Niedziela pod Platanami :)))

Poniedziałek, 30 maja 2011 · dodano: 30.05.2011 | Komentarze 7

W niedzielę wybrałam się tylko pod platany gdzie Organizacje Pozarządowe , łącznie z moim SAIE się prezentowały :))) Pogawędziłam z kolegami ze stowarzyszenia i zwiedziłam sobie stoiska ...Dowiedziałam się też , bo wręczono mi reklamówkę, o zlocie Gwiaździstym , który odbędzie się niebawem .... no i załapałam się na fajną mapkę Vorpommern :)))

A tu mąż koleżanki zachwyca się moją sakwą :)))) ...rowerem mniej ...:))))

A tu , żona tego męża prezentuje swoje miniaturki ...:)))

| 18:57 piątek, 3 czerwca 2011 | linkuj Zupełnie przeoczyłem tę imprezę a szkoda, bo chętnie bym (bez roweru) otarł się o kulturę zwłaszcza, że mieszkam tak blisko. Widać cykloza mnie zaślepia - tak faktycznie myślę.
| 17:54 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj Jak się nie mylę 7 czerwca.
Misiacz
| 15:15 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj Rowerek i sztuka...
| 22:52 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj muszę zajrzeć do reklamówki , kiedy to dokładnie :)))))
| 22:51 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj jeden ptaszek , a reszta kotki ....:)))))
| 22:34 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Fajna imprezka, a na zlot oczywiście jedziemy :)
| 22:13 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Co to są za miniaturki? Widzę tam jakies ptasie motywy...
Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa porow