po mieście :)))

Czwartek, 12 maja 2011 · dodano: 12.05.2011 | Komentarze 1

Dzisiaj , jako że musiałam zrobić większe zakupy , dojechałam do Lidla na Mieszka samochodem i stamtąd tym razem zaczęłam pedałować :))))Oczywiście cmentarz i po nim trochę , potem Europejską na Mickiewicza...Tutaj kawka u Alfy i miłe pogaduszki . Pojeździłam sobie też po ulubionej dzielnicy Pogodno , dzielnicy mojego dzieciństwa :))) Potem skierowałam się w kierunku Wojska Polskiego i Amfiteatru w parku Kasprowicza ....Teraz już prosto koło Galaxy dotrzymać towarzystwa mamie i trochę ją porehabilitować ....A, że postanowiłam przekroczyć przynajmniej 20 km , więc wracałam również przez Wyspiańskiego i Pogodno , a na końcu na szage znów przez cmentarz , na którym jak to o tej porze cicho i spokojnie - było już po 18tej :))) Pozostało już tylko zrobić zakupy i wracać do domku do gotowania, bo już nie mieliśmy co jeść ! :))))

Nie było za bardzo co focić , ale jedno zdjęcie mam , niestety fotosik coś padł !

o, już się naprawił ! :) A to zdjęcie z Parku Kasprowicza , niestety nie było za dużo słońca dzisiaj ..:)))