wiosna , wiosna , wiosna ach to TY ! :)

Wtorek, 21 kwietnia 2015 · dodano: 21.04.2015 | Komentarze 9

przed się wyruszyłam ....ale wprost pod wiatr zaczęłam ...w DDR juz fajnie , cieplutko ...a koncówka przez Neu Rosow znów pod zimny wiatr ...Ogólnie było CUDNIE !  :)
Kategoria Okolica, Niemcy

Monica
| 20:25 niedziela, 26 kwietnia 2015 | linkuj Przepięknie, przynajmniej na zdjęciach wiatru nie widać ;-)
| 20:57 środa, 22 kwietnia 2015 | linkuj Wiosennie, kolorowo i sympatycznie - z chęcią bym odwiedził Tuniu wystawę fotografii z Twoich wycieczek. Masz fotograficzne oko i refleks - zdjęcia niezmiennie na medal ! Sądzę, że zwierzęta Ciebie lubią i nie uciekają przed Twoją kamerą.
| 13:34 środa, 22 kwietnia 2015 | linkuj Nareszcie zrobiło się kolorowo.
| 10:05 środa, 22 kwietnia 2015 | linkuj Magiczne ujęcia...
leszczyk
| 06:31 środa, 22 kwietnia 2015 | linkuj Świetna sójka :-)
| 20:49 wtorek, 21 kwietnia 2015 | linkuj A ja znowu na prom w kolejce czekałem :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kaweg