chciałam uciec od garów , ale chyba ktoś tam na górze mi nie pozwolił ! :P

Piątek, 3 kwietnia 2015 · dodano: 03.04.2015 | Komentarze 7

tak ....pierwszy raz mi sie zdarzyło ,żeby zapomniec dokumentów ....a zauwazyłam tuz przy słupku granicznym ...a tak chciałam sobie dać luzu na rowerku ...bo tyle dni wichury było i podziebionko tez .....to sobie mysle - a co tam porzadki i pichcenie !... jeszcze cała sobota , nie ? ....no ale jak juz taki znak dostałam , to uszy po sobie i grzecznie ze ściezki przy torach dojechałam do ddrki i wróciłam ...i grzecznie zabrałam sie do mycia podłogi i gotowania .....:(     No i grzecznie zycze Wam wesołych i sympatycznych Świąt !!!!  :)

a to moja Majunia :)

| 18:13 wtorek, 7 kwietnia 2015 | linkuj no to zaszalałaś :D
| 18:59 niedziela, 5 kwietnia 2015 | linkuj Bo trza było najpierw pomyć i pogotować, a potem na podbój szos ruszać ;) ja tam po nocy jeździła i było... ech... cudownie... Jeszcze świątecznie pozdrawiam.
| 10:09 sobota, 4 kwietnia 2015 | linkuj Widzisz Tuniu widocznie twoje miejsce jest przy..... :) pozdrawiam i Wesołych Świąt :)
| 07:49 sobota, 4 kwietnia 2015 | linkuj Tobie Tuniu również Kolorowych jajeczek, rozczochranych owieczek, rozkicanych króliczków,
pyszności w koszyczku, a przede wszystkim mokrego ubrania w dniu wielkiego lania!
leszczyk
| 19:11 piątek, 3 kwietnia 2015 | linkuj Bazie nokautują :-)
Wesołych i spokojnych Świąt !

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa namoc