na cc czyli Cmentarz Centralny w Szczecinie ...

Środa, 8 kwietnia 2015 · dodano: 08.04.2015 | Komentarze 6

Nie miałam aparatu to ukradłam takie zdjęcia z lotu ptaka z internetu ......no i tak własnie wygląda nasz piękny cmentarz jesienia .....dzisiaj sobie dośc długo po nim pojeździłam ...zapaliłam pare świeczek i wracałam juz inna droga do domku , że na mapie fajna pętelka mi sie zrobiła :)  W koncu wiatr zrobił sie troche mniejszy i było bardzo przyjemnie :)

| 21:15 piątek, 10 kwietnia 2015 | linkuj Ta Twoja pętelka przypomina mi Balu balu z kreskówki :)
| 17:33 czwartek, 9 kwietnia 2015 | linkuj Wreszcie prawdziwa wiosna (można poszaleć na rowerku).
| 14:57 czwartek, 9 kwietnia 2015 | linkuj Faktycznie ciut mniej wiało dzisiaj. CC :)
| 06:03 czwartek, 9 kwietnia 2015 | linkuj Zgadzam się z Tobą Tuniu - CC o każdej porze roku ma swój swoisty urok, chociaż niezmiennie przywołuje świadomość ulotności życia. A przy odrobinie cierpliwości można "upolować" tam harcujące wiewiórki, żeby tak do końca nie było smutno.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa niobl