świąteczne śniadanie na trawie ...:)

Poniedziałek, 6 kwietnia 2015 · dodano: 06.04.2015 | Komentarze 5

a trawa na dachu swiata ....czyli z widokami na całe Międzyodrze ! to jak odmówic kiedy to przyjechali mnie zaprosic ! :) ...Jako ,ze zostałam zaskoczona , to jedynie co mogłam obiecac , że jak się uda to spotkamy sie juz na miejscu ....czyli na polanie widokowej przed Gartz :) .....Wiedzac ,ze towarzystwo jechało przez Doliną Młynów , to pomyslałam ,że może koło Młyna 3 lub 2 ich złapie ......nie udało sie ......kiedy dojechałam w koncu do polany , zobaczyłam slady po kolorowych pisankach ...pewnie byli juz i sie spóźniłam ...czas wracac wiećcdo domku , bo koło 17tej mam miec gości .....Juz sie zbierałam , a tu ...przyjechali !   Jaszek wystrojony świątecznie ...na trawie pyszności tez swiąteczne ...miejsce tez bardzo urocze ...Miło było sie spotkac , zwłaszcza ,ze ostatnio rzadko jezdże na wycieczki grupowe ....dziękuje za zproszenie , chociaz przed czwarta , musiałam sie zebrac i szybko wracac juz do domku , do gosci juz nie rowerowych :)