dla tego dzięcioła warto było jechac !!! :)

Piątek, 24 kwietnia 2015 · dodano: 25.04.2015 | Komentarze 8

Piękna pogoda , chociaz w tamta strone zimno ...na polderach juz zdjęłam kurteczke ....a z powrotem juz w miarę z wiatrem ! Dojechałam spacerowo rozkoszując się samotnoscią i zielenią ........od Mescherin bardzo mało rowerzystów , a po przeniesieniu rowerka przez zwalone drzewo koło Gatow i śniadanku na ulubionym mostku , pojechałam dookoła polderu ....tutaj nikooooogoooo...całkiem ! polder był tylko i wyłącznie móóóóójjjj ....jeju jakie to wspaniałe .....i tak sie telepałam podspiewując ...myślałam ,ze troche zalane będzie ...ale nie ...tylko kawałeczek płyciutkiej wody przy jednej śluzie ....Potem znów na ddrke ON ....wiosenny lasek we Friedrichstall .....i z Gartz do Mescherin.....i tu niespodzianka !!!  cos zauwazyłam za pieńkiem ..duże , czarne ...myslałam ,ze to kot .....zatrzymałam sie po 10 metrach , włączyłam aparat ...i czekam .....a tu to czarne ma czerwona czapeczke i to , to sie chowa to wygląda ... ...jeju DZięcioł !! i do tego czarny !! rzadki okaz ! pierwszy raz w zyciu zobaczyłam takie cudo ! ....wcale mna sie nie przejmował .....Po prostu cos pieknego ! Zadowolona już całkiem całkowicie , mogłam już autkiem spokojnie wracac do domku !  :))))

Katana1978
| 20:02 poniedziałek, 27 kwietnia 2015 | linkuj Masz farta być w odpowiednim miejscu i w odpowiednim czasie :)
Super dzięcioł - a mój syn właśnie miał zrobić mały referat o 4 ptakach i jeden z nich był dzięcioł (tylko inna odmiana) :)
| 06:46 poniedziałek, 27 kwietnia 2015 | linkuj Całość wycieczki na duży, złoty medal i to począwszy od wyboru trasy, dystans a skończywszy na pięknych zdjęciach.
Monica
| 20:22 niedziela, 26 kwietnia 2015 | linkuj Wiedziałam że u Ciebie zobaczę cudną wiosnę ;-) Jak wspaniale zielono a dzięcioł przeeeeecudowny, miło się na niego patrzy na zdjęciu, więc nic dziwnego jaka to była przyjemność dla ciebie w rzeczywistości go widzieć i uchwycić ;-)
| 13:08 sobota, 25 kwietnia 2015 | linkuj Już niedługo, tradycyjnie jak co roku pojedziemy w te miejsca większą grupą (i już nie będzie tak cicho ;)).
| 10:59 sobota, 25 kwietnia 2015 | linkuj Od tego pukania w drzewo az czaszka mu poczerwieniała :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zekon