Oj , jak duło ! :))))

Sobota, 2 marca 2013 · dodano: 02.03.2013 | Komentarze 12

Miałam jechać z RS ale musiałabym autkiem podjechać ..albo zrobić dużo więcej kilometrów niż oni ....nie czułam się po prostu na siłach ...a jeszcze ten wiatr !
Wygrzebałam się po dwunastej ...i powolutku , pod wiatr zaczęłam pedałować ...tak przed siebie , bez planu ....Ale wiedziałam ,że jak teraz się pomęczę , to z powrotem sam rower będzie jechał ! No i tak się męczyłam .... aż do Krackow , gdzie mogłam już skończyć się męczyć , ale skoro tak blisko byłam , to czemu nie zajechać do mojego ulubionego miasteczka , leżącego nad siedmioma jeziorami , Penkun ! No i dalej się męczyłam ...no,a tu to już duło potwornie !
Za Penkun już sielanka , bo wracałam przez Storkow ...wiaterek pomagał , ale za wiatrakiem zamiast wykorzystać wiatr w żagle i pognać jakimś asfalcikiem , zachciało mi się skrótów ....oj , jak ja to lubię ! Okazało się ,że droga całkiem fajna była i urocza .....i jak cieplutko tu było ....NA koniec jednak skręciłam znów pod wiatr , chociaż wcale nie musiałam i wracałam główną szosą na Rosówek z wiatrem bocznym , aż rzucało rowerem ...ale jakoś dojechałam !

W drodze ...za Nadrensee

Krackow

Wollin

Wjazd do Penkun ....

Penkun - Zamek

Penkun - miasto

na Storkow i wiatrak w Storkow

I już droga w kierunku Radekow i Rosow

| 06:08 sobota, 9 marca 2013 | linkuj Tuniu - Twoja aktywność w marcu jest imponująca a zdjęcie rewelacyjne. Sądzę, że nasi sąsiedzi powinni Ciebie uhonorować specjalną nagrodą za pokazywanie piękna ich terenów. Myślę też, ze wielu bikerów z naszych stron, zachęcona Twoimi fotkami, zechce osobiście poznać te urocze zakątki.
| 07:23 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Wiatrzysko nam też pokrzyżowało plany, zdjęcie z wierzbami urocze.
| 22:54 sobota, 2 marca 2013 | linkuj Fotki wiosenne, podoba mi sie fotka z Tobą i wiatrakiem:)))
| 22:35 sobota, 2 marca 2013 | linkuj dzięki ! Co się odwlecze to nie uciecze ... chociaż obawiam się ,że wraz ze wzrostem temperatur powietrza będzie wzrastać wasza koksowa średnia ....i coraz częściej będę odpadać w przedbiegach !
Jaszek
| 22:27 sobota, 2 marca 2013 | linkuj Szkoda Tunia, że nie podjechałaś, z Tobą byłoby jeszcze weselej ;-)

lukasz78
| 21:07 sobota, 2 marca 2013 | linkuj To się nazywa romantyczna wiosna w NRD :)
Peio
| 20:57 sobota, 2 marca 2013 | linkuj A szkoda, że się z nami nie wybrałaś. Schowalibyśmy Cię gdzieś w tłumie i wiatr by Cię oszczędził :))
| 20:55 sobota, 2 marca 2013 | linkuj Tak, wiatr był dzisiaj całkiem, całkiem, zwłaszcza na otwartych terenach
panther
| 20:53 sobota, 2 marca 2013 | linkuj Zawsze jak przegladam wpisy, relacje z wycieczek na tym blogu, to wiem, że trafię na rewelacyjne zdjęcia.
FENIKS
| 20:50 sobota, 2 marca 2013 | linkuj Bardzo piękne i ciekawe fotki. Pozdrawiam.
michuss
| 20:41 sobota, 2 marca 2013 | linkuj Straszny był ten dzisiejszy wiatr. ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ugoba