trochę w inną stronę niż zwykle ......

Środa, 6 marca 2013 · dodano: 06.03.2013 | Komentarze 11

W inną, ale też do nrd .....tak było ładnie , więc postanowiłam odwiedzić tereny bardziej znane szczecińskim bikerom , a więc kierunek za Bismark. Po prostu dawno nie jechałam piękną ścieżką rowerową z Grambow do Linken ....dalej do Bismark i nad fajne jeziorko , gdzie odpoczywaliśmy nie tak dawno na zbiorowej wycieczce:)))
Póżniej jechałam po raz pierwszy przez piękny las z Boock na Plowen ...ale fajnnie bo płasko !!! Dalej już Ramin , Grambow i Schwennenz na Bobolin .
Wszystko było pięknie i ok ..jednak zrobiłam błąd , że wyruszyłam bez śniadania i nic ze sobą nie wzięłam ...oj odczułam gdzieś na 40tym kilometrze ...dopiero posilona przez przyjaciół z Bobolina dostałam poweru ! :))))
Plusy wycieczki - piękna pogoda , bezwietrznie, ciepło ....super drogi ..zwłaszcza ta przez lasy !
Minusy - Niemcy biorą się za nawożenie pól gnojowicą ! Makabra ...tam gdzie pola ..prawie wszędzie unosi się smród ...czasem prawie nie do zniesienia ....a może to ja jestem na to uczulona ....dobrze ,ze w lesie nie śmierdziało ....

co do zdjęć ...to nie macie nic ze wzrokiem ! Coś złego się dzieje z moim aparatem ! :((((

a tych to mnóstwo ..i jak sie wydzierają !

W Ramin zamiast ziemniaków sadzą baterie słoneczne ! Ło matko ile ich tam będzie !!!

trochę kolorków ...

Schwennenz z innej strony ....

Jaszek
| 20:55 czwartek, 7 marca 2013 | linkuj Tunia robiła za ładne zdjęcia i ktoś zazdrosny pomajstrował jej przy aparacie ;-)))

Ostatnio jechałem z Monterem z Löcknitz do Grambow i gdzieś w oddali widzieliśmy coś, co przypominało potężną baterię słoneczną w budowie, czyli wzrok nas nie mylił.
| 19:55 czwartek, 7 marca 2013 | linkuj A mi sie wydaje że do tych zdjęć potrzebne sa okulary 3D :)
| 18:51 czwartek, 7 marca 2013 | linkuj A może przyszedł czas na zrobienie sobie solidnego prezentu, aby Twoje artystyczne zdjęcia jeszcze bardziej cieszyły nasze oczy (ładny dystans, widać że jesteś w dobrej formie...moja po zimie trochę podupadła).
niradhara
| 18:15 czwartek, 7 marca 2013 | linkuj Stabilizacja nie jest potrzebna przy czasie naświetlania 1/250. Spróbuj ją wyłączyć i zobacz, co się będzie działo.
| 15:20 czwartek, 7 marca 2013 | linkuj Tuniu - sądzę, że przekonałaś się do tych nieco północnych terenów po stronie niemieckiej. Pola wkrótce się zazielenią i nad nimi będą zupełnie inne zapachy. Gratuluję sportowej formy, bo dystans imponujący.
| 00:10 czwartek, 7 marca 2013 | linkuj Tunia te fotki jakby nie twoje :-o
| 21:16 środa, 6 marca 2013 | linkuj dzięki ! Nie znam się za bardzo ..ale spróbuję ...:)))
javor
| 21:04 środa, 6 marca 2013 | linkuj Dziwne z tymi zdjęciami, czas naświetlania 1/250 sekundy a poruszone. Spróbuj wyłączyć stabilizację obrazu bo może się zepsuła, albo zresetować wszystkie ustawienia do fabrycznych.
robert13
| 20:52 środa, 6 marca 2013 | linkuj Współczuję tej jazdy przy nawożonych polach a do tego o głodzie.
Fotki rzeczywiście nieostre, aczkolwiek te dwa z krokusem i przebiśniegiem wyszły całkiem nieźle i bardzo mi się podobają ;)
Pozdrawiam serdecznie:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zcale