• Temperatura -3.0°C

Osiemnaście po osiemnastej .....:))))

Sobota, 16 marca 2013 · dodano: 16.03.2013 | Komentarze 9

czyli wyruszyłam po osiemnastej ...tak późno wróciłam od mamy ....i az mnie skręcało , żeby jakieś małe co nieco zaliczyć :) No i pojechałam ..cudnie przyjemnie zimno ...bez wiatru ...po prostu pięknie , chociaż taki mały kawałeczek .... osiemnaście kilometrów - dokładnie mi wyszło ! :) wróciłam po dziewiętnastej , już po całkowitemu ciemku ! Super się jechało ....bo chyba tydzień się nie ruszałam .
Zdjęć tylko trzy dzisiaj , bo bateria siadła ...No a wczoraj, jak to na św.Patryka przystało , znów rowerowe towarzystwo zleciało się do Starej Komendy na pokaz slajdów z wycieczki rowerowej Marka Miłoszewskiego po Irlandii ...a potem już zielone piwko :).....jednak okazało się chyba ,że tylko ja się odważyłam zazielenić po jego spożyciu...co niektórzy niecnie wykorzystali !!!! :)))))))

Widok wieczorny na Rosow i droga z Neurohlitz

I wczorajsza impreza w Starej Komendzie:) Naprawdę było fajowo ! :)

Kategoria Niemcy, Okolica, Szczecin

ivoncja
| 22:47 niedziela, 17 marca 2013 | linkuj Widzę, że i Ciebie pognało na Niemcy!:)
| 20:48 niedziela, 17 marca 2013 | linkuj Marek , to nasza okoliczna wieża Eiffla ..czyli kościół w Rosow ...to jest widokowa wieża na tym kościele ...ale jeszcze nam się nie udało tam wleźć ...musimy kiedyś spróbować ! :)))
Peio
| 09:10 niedziela, 17 marca 2013 | linkuj Zielona Irlandia, zielone piwo, to i Tunia zzieleniała ;))
| 08:29 niedziela, 17 marca 2013 | linkuj Osiemnaście po osiemnastej i do tego osiemnaście kilometrów fiu fiu :)
| 20:56 sobota, 16 marca 2013 | linkuj to w cudzysłowiu ! pięknie to niektórzy wykorzystali , nieprawdaż ? :)))))
Jaszek
| 20:53 sobota, 16 marca 2013 | linkuj Jak to niecnie, tak się umawialiśmy :-)))

| 20:26 sobota, 16 marca 2013 | linkuj Oglądając Twoje wieczorne zdjęcia, szczególnie to pierwsze żałuję, że tak rzadko jeżdżę wieczorami.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa razpr