W odwiedziny do rodziny ........czyli do miasta :)

Niedziela, 3 marca 2013 · dodano: 03.03.2013 | Komentarze 9

Do jednej mamy i do drugiej . Po drodze odwiedziłam nasz piękny Cmentarz centralny . Powrót już prawie po ciemku . W tamtą stronę wiało mi z boku , a z powrotem wcaleee !!! Więc super się jechało :))))

Spojrzenie na Kaplicę z innej strony ...

A to widok na Szczecin spod Karwowa .....lepiej mi się nie udało , niestety ...:(

| 16:59 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Widzę że Twój sezon rowerowy w pełni, ja niestety z przyczyn ode mnie niezależnych muszę pauzować (ogrom pracy w samej pracy, nawet w soboty i niedziele :(()
Jaszek
| 23:29 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Cmentarz jest piękny. Byłem tam nie raz na wycieczce

Chętnie zaproponowałbym przejażdżkę po cmentarzu, ale czy to wypada taką większą grupą?

| 21:01 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Miałem zamiar i ja ten cmentarz obejrzeć. Tyle o nim słyszałem...
Byłem w Szczecinie a plany diabli wzięli...
Kaplica w pierwszym momencie wydawała mi się miniaturką!
| 20:16 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Bardzo ciekawe ujęcia
| 19:36 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj mnie tez się podoba ! :))) dzięki !!! :)))
lutra
| 19:26 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Cieszę się, że ktoś jeszcze oprócz mnie, potrafi zrobić takie zdjęcia jak to zawierające panoramę Szczecina.Moje gratulację Tuniu.
Caaacuszko w tym świecie perfekcji. :)))
| 19:22 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj :) pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa assal