Dwie bajki w jeden dzień ..... :))))

Niedziela, 24 marca 2013 · dodano: 24.03.2013 | Komentarze 13

Bajka nr 1 pt. Jak dobrze wstać skoro świt, jutrzenki blask duszkiem pić ...:))))

Ta bajka była bez rowerowa ...czyli z kolegą Tomkiem (Yogim) pojechaliśmy do Mescherin robić zdjęcia wschodzącemu słońcu nad Międzyodrzem . Zimno strasznie było o tej piątej rano ...ale jakie przeżycie ! Po prostu bajka ! :))) Potem jeszcze przejechaliśmy się po wąskich dróżkach polując na zwierzątka . Na pewno zdjęcia Tomka będą rewelacyjne , bo i fotograf zawodowy i sprzęcicho wypasione ...ale myślę ,że moje tez oddadzą chociaż po części nastrój pięknego poranka nad Odrą :)))

Bajka nr 2 pt. Hej jadę w las , piórko mi sie migoce ...:))))

Po wymarznięciu się nad Odrą nie miałam siły o 11tej jechać z chłopakami na dłuższą wycieczkę i chciałam tylko troszkę i blisko ....takie piękne słońce ....wybór padł na sprawdzenie dróg w lesie w Nadrensee....w zimie jeszcze tam nie byłam ...pewności tez nie miałam , czy drogi będą przejezdne :))) Były , co nie znaczy ,ze czarne ! Całkiem białe , ale autka pozostawiły dość twardy i nie oblodzony ślad ...jechało się po tym fajnie ... chociaż pewnie jeszcze lepiej by było gdybym miała kolce .....no i czasem też musiałam iść ...ale to tez mi się podobało , bo było naprawdę pięknie ! Jak w bajce ! :)))))

Pomellen

w las...

wyjechałam w Ladenthin ..i już przez polskie wioski do domku ....:)))
Kategoria Okolica, Niemcy

ivoncja
| 20:33 sobota, 30 marca 2013 | linkuj Fotki genialne- tchnie z nich spokojem. Mnie także najbardziej podoba się ta z kluczem, ptaszyska wszelakie uwielbiam.
dornfeld
| 18:36 czwartek, 28 marca 2013 | linkuj Nie wiem co jeszcze można napisać. Zgadzam się z przedmówcami.
| 15:47 wtorek, 26 marca 2013 | linkuj Widzę Tunia że pod okiem MISTRZA Twoje zdjęcia są już perfekcyjne (a MISTRZOWI rośnie konkurencja).
Jaszek
| 22:16 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj Tunia, obie bajki przecudne ;-)

Podziwiam poświęcenie ciepłego łóżeczka, żeby zapewnić nam tak piękne doznania. A Twoja fotka na śniegu bardzo mnie rozweseliła. Musisz częściej jeździć z nami!

lutra
| 21:35 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj To nie bajki ! To baśnie ! Takie obrazy śnią się tylko dzieciom.Wyobraźnia dorosłych na nie jest za słaba. Cóż, nam dla takich wrażeń pozostaje zrywać się przed świtem.
| 17:32 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj Wyborna seria rewelacyjnie pięknych zdjęć, na prawdę warto było wstać skoro świt i witać dzień. Tuniu - chapeau bas.
| 21:17 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Bajki obydwie urocze, jednak wschodzące słońce jest mega:)))
| 19:27 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Fotki urocze, jak zawsze:)
niradhara
| 19:13 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Foty wschodu słońca przecudne! Chylę też czoła za marznięcie o tak nieludzkiej porze :-)
| 18:56 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Mocna i twarda z Ciebie dziewczynka.
Granit77
| 18:35 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Bardzo fajna fota z kluczem gęsi nad wodą !

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wnalp