Szlachetna Masa Krytyczna ....:)))

Piątek, 25 listopada 2011 · dodano: 25.11.2011 | Komentarze 5

Jak co miesiąc Rowerowy Szczecin zorganizował przejazd masowy rowerzystów szczecińskich . Tym razem ze szlachetnym celem - zbieraliśmy podarki dla biednej rodziny i nakrętki dla Adriana :) Przystrojono nas w czerwone baloniki , zrobiono wywiad ....kurczę , złapali mnie ...ale na szczęście w Kronice wieczornej tylko przez moment gadałam ...mam nadzieję , że znajomi nie widzieli ! :))))JAk zwykle miłe rozmowy podczas jazdy ...i nawet deszcz nam nie przeszkadzał . Następna masa - Mikołajkowa ....już szykujemy stroje ! :)))

Misiacz
| 16:58 niedziela, 27 listopada 2011 | linkuj Celebrytka i tyle ;)))
:P
| 22:28 piątek, 25 listopada 2011 | linkuj no ...jakbyś zgadł ....w tańcu lepiej się czułam , niż na tych występach telewizyjnych ! :)))
| 22:27 piątek, 25 listopada 2011 | linkuj oj ...miałam nadzieję , ze nikt nie widział ...ale dobrze że tylko taki ułamek sekundy ! :)))
prim8
| 22:26 piątek, 25 listopada 2011 | linkuj Widziałem. Bezcenne. Tylko film z tańcem irlandzkim może go przebić ale ten podobno na kolaudacji w Bollywood :)
| 22:10 piątek, 25 listopada 2011 | linkuj Załapałaś się występy w kronice szczecińskiej :))
Ładne zdjęcia :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ewnyt