Króciutko ....na plażę tylko .... :)))

Sobota, 26 listopada 2011 · dodano: 26.11.2011 | Komentarze 16

Dzisiaj miałam zebranie mojego artystycznego stowarzyszenia SAIE , jak zwykle w Kubie Garnizonowym na Wawrzyniaka . Musiałam zawieźć obrazy na nasza wystawę . Jako , że rowerek od wczoraj nocował w aucie i nie chciało mi się go wyjmować ...postanowiłam ,że po zebranku gdzieś sobie skoczę ... :))) Pojechałam na Głębokie na plażę , bo dawno tam nie byłam . Dwóch Morsów szykowało się do kąpieli , ale jakoś tak wyglądało ,że się mnie trochę krępują , więc nie zrobiłam im zdjęcia :))) Posiedziałam trochę na plażowej ławeczce i wychodząc , patrzę ...a tu jakieś znajome rowerowe twarze stoją sobie na skrzyżowaniu ! Pogadaliśmy trochę i już razem wracaliśmy przez las do miasta :) No oni nakręcili tych kilometrów , ale dla mnie i tak miła wycieczka była , bo przecież wcale jej miało nie być ...:)))

mors
| 16:53 wtorek, 6 grudnia 2011 | linkuj Państwo lepiej dołączą. :)
| 21:09 poniedziałek, 28 listopada 2011 | linkuj a to takie koksy przydrożne ! :)))
Luki7922
| 21:06 poniedziałek, 28 listopada 2011 | linkuj Tunia a te koksy obok Ciebie to kto?
| 20:07 poniedziałek, 28 listopada 2011 | linkuj Cudne zdjęcia wyszły, ja niedługo też będę po Szczecinie śmigać co drugi weekend:)
prim8
| 17:07 poniedziałek, 28 listopada 2011 | linkuj Oooo!!! Tunia przeszła na moje dwunastki. Jeszcze Ci tylko trzeba górkę usypać :)
| 17:14 niedziela, 27 listopada 2011 | linkuj o jeju ! a....to se doliczę do następnej wycieczki ! :))))
Misiacz
| 17:02 niedziela, 27 listopada 2011 | linkuj Dystans nieprawdziwy, uważam, że było 12,63 km ;)))
| 16:56 niedziela, 27 listopada 2011 | linkuj ale naprawdę dwa golaski się kąpały ! Mogłam jednak zrobić im zdjęcie , .... a nie tylko opatulonym bikerom :))))
| 15:41 niedziela, 27 listopada 2011 | linkuj Podobnie jak jotwu, zachęcony tytułem wchodzę, przeglądam... żadnej plaży, słońca, bikini... To chyba dlatego, że chyba każdy z nas jest już spragniony ciepłych dni, a jeszcze przecież zima nie nadeszła!
| 13:33 niedziela, 27 listopada 2011 | linkuj No i pięknie:)))), u nas dzisiaj strasznie wieje...
| 10:52 niedziela, 27 listopada 2011 | linkuj też się zdziwiłam ...ale wygląda na to ,że na Głębokim w weekendy ruch jak w lecie ! Jeżdżą na rowerach , biegają , no i się kąpią ! Jedynie opalających się nie widziałam ....:))))
| 07:05 niedziela, 27 listopada 2011 | linkuj Bardzo zachęcająco wygląda tytuł Twojego wpisu, bo kto pod koniec listopada jedzie na plażę ? Bardzo ładnie wypadły zdjęcia jeziora , no ale Ty potrafisz wydobyć z przyrody to, co urzeka.Co do znajomych twarzy rowerzystów, to bardzo często tam właśnie zaczynają się grupowe wypady "za miasto, pod słup, na wzgórek" ....
| 22:46 sobota, 26 listopada 2011 | linkuj :))
| 22:42 sobota, 26 listopada 2011 | linkuj no może Szczecin ..... :))))
| 22:34 sobota, 26 listopada 2011 | linkuj No zobacz jaki świat mały :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pobie