wieczór irlandzki w Starej Winiarni....:)

Czwartek, 24 listopada 2011 · dodano: 25.11.2011 | Komentarze 10

Na zaproszenie naszej koleżanki Asi , która tańczy irlandzkie tańce , mogliśmy zobaczyć i spróbować jak to się robi ! Zebrała się całkiem pokaźna grupka z RS i BS . Wieczór miał miejsce w nowym lokalu na ul.Kadłubka - w Starej Winiarni. Lokal bardzo sympatyczny , godny polecenia . Było bardzo sympatycznie ...nawet ja i Łukasz spróbowaliśmy tańczyć ...męczące , ale bardzo fajne ! Tancerze już wprawieni ...tańczą rewelacyjnie ...a my , no może jak więcej poćwiczymy to coś z tego będzie :))) Z wielką chęcią pójdę na taką imprezę jeszcze nie raz ! :)))

| 22:18 poniedziałek, 28 listopada 2011 | linkuj i dobrze , bo była zimna ! :)))
Luki7922
| 21:31 poniedziałek, 28 listopada 2011 | linkuj ja przynajmniej za swoją nie zapłaciłem :)))))))))))
| 21:08 poniedziałek, 28 listopada 2011 | linkuj :)))) a my herbatka i herbatka , biedulki !
Luki7922
| 20:47 poniedziałek, 28 listopada 2011 | linkuj Dzięki za zdjęcia Tunia. Szkoda, że tylko my dwoje odwżyliśmy się zatańczyć. Reszta to tylko piwo i piwo :)
| 22:33 piątek, 25 listopada 2011 | linkuj Widać, że było sympatycznie. Następnym razem może uda mi się uczestniczyć :)
Misiacz
| 22:22 piątek, 25 listopada 2011 | linkuj Brum, nie rób pffffff tylko sama zatańcz ;)))
Tunia, dzięki za dokumentację spotkania :)
| 21:55 piątek, 25 listopada 2011 | linkuj nie mam filmiku ...ale zapraszamy na następny wieczór ....dam znać jak bedzie :))))
| 21:42 piątek, 25 listopada 2011 | linkuj Miły weekendu początek:)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa orowm