Na rozruch kolanka ......bo jak nie jechać jak tak pięknie !

Niedziela, 20 listopada 2011 · dodano: 20.11.2011 | Komentarze 27

Dzisiaj po raz pierwszy od upadku zdecydowałam się wypróbować jeszcze obolałe kolana i dłonie . Tak bez planu , prosto przed siebie ...mgła niemożebna od rana , ale powoli zaczęło się koło 13tej przejaśniać ....Więc w drogę ! Jak zwykle, jak to ja ....nie lubię ciągle tak samo jeździć , więc znów zabawa w odkrywcę :)) Stwierdziłam , że jest jeszcze tyle ścieżek którymi nie jechałam ,że wystarczy na setki wycieczek ! :))) A dzisiaj po raz pierwszy byłam w Geesow i Salveymuhle ....i naprawdę warto było .....I chociaż tylko 30 kilometrów , ale moc wrażeń...i ten spokój , ta cisza, szum strumienia , śpiew ptaków ....pogoda po prostu wymarzona , aby zapomnieć o smutkach ...:))))
Rosówek-Geesow-Tantow-Radekow-Rosow
Takie widoki ukazały mi się na głównej drodze za Rosówkiem ...:)))

Za krzyżówką na Mescherin skręciłam w polną drogę na Geesow

Geesow :))

Dalej pojechałam prosto na Salveimuhle .....domyślając się ,że to jakiś młyn ...
I tu na takim zadupiu ...pełno baterii słonecznych ....nie wiem ..czy to dla tych kilku domów ? ...ciekawe ....

I rzeczywiście jest młyn , chyba coś tam się dzieje ...może jacyś artyści tu urzędują ,,,,warto się dowiedzieć ...a cała osada taka mroczna , z klimatem położona przy szumiącym strumieniu ...super ....

Dalej już polną ,ąle dobrą drogą w kierunku na Tantow ...tutaj znów mijam rzeczkę .....

W Tantow spotkałam dwóch panów , którzy jak za króla Ćwieczka orali pole ....jeden chyba miał z 90 lat...pewnie ojciec i syn ....piękny widok !

Dalej już tylko spotkałam miłe owieczki w Radekow ....zrobiłam im sesje zdjęciową i skierowałam się na Rosow ....

Kolano sprawowało się nienagannie , gorzej z dłońmi na kierownicy ....ale nie jest źle !!!! :)))

| 19:07 sobota, 26 listopada 2011 | linkuj Tam koło młyna trochę strasznawo ...że w nocy nie polecam :) Pozdrawiam Cię serdecznie i cieszę się , że znów jesteś !
| 15:11 czwartek, 24 listopada 2011 | linkuj no własnie ...spotkajcie się i pogadajcie . bo myślę że nie tak się zrozumieliście ....pogadacie i będzie dobrze ! :)))
Misiacz
| 09:44 czwartek, 24 listopada 2011 | linkuj "...jest pewnym osobom NIE w smak" - mała korekta.

P.S. Ale dajmy już spokój, w końcu to blog Tuni, a nie forum dyskusyjne ;)))
| 23:38 środa, 23 listopada 2011 | linkuj Dornfeld, jakoś nie jest i nigdy nie było moim celem szerzenie chamstwa (co jednoznacznie sugeruje ostatnie zdanie Twojego komentarza, chyba, że moje zachowanie jest ostentacyjnie chamskie), a jego tępienie (i tu wolałbym jednak stosowanie Kodeksu Hammurabiego) - mimo mojej wyraźnie deklarowanej niechęci do chamskich zachowań rodaków, która to moja niechęć do chamstwa niektórym najwyraźniej jest pewnym osobom w smak.

Chciałbym zauważyć, że przejawy chamstwa na pewno nie biorą się z niechęci do rodaków jako takich, tylko z pogardy i braku szacunku niektórych ludzi do człowieka, otoczenia, przyrody, własności - bez względu na narodowość. Mam wielu kolegów i znajomych różnych narodowości - to tak przy okazji.
dornfeld
| 22:23 środa, 23 listopada 2011 | linkuj Dzięki za pozdrowienia. Na koniec moja kontra odnośnie braku wandalizmu w Niemczech, "o braku zawiści i o skuteczności tamtejszej Policji", w świetle narzekania o braku złapania sprawcy potrącenia rowerzysty w Szczecinie. Oczywiście dobór linków jest tendecyjny i nie wyciągam z tego wniosków, że Niemcy to wandale, tylko tyle, że Niemcy, to nie aryjski naród Panów "Ubermesch" a Polacy to podludzie "Untermensch". Tylko tyle, nic ponadto. http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103086,10131406,Berlin__Kolejna_noc_pozarow_aut__Fala_podpalen__ZDJECIA_.html

Z drugiej strony po kilku miesiącach jednego złapali i nie był to Polak:

Przepraszam, wiem, że komentarz nie jest bezpośrednio związany z wycieczką i pięknymi zdjęciami, ale jakoś nie mogłem się powstrzymać :) A róźnego rodzaju przejawy chamstwa, których nie brakuje biorą się moim zdaniem z jednego, obsesyjnej niechęci do własnych rodaków. Pozdrawiam

| 20:03 środa, 23 listopada 2011 | linkuj wszyscy są choćby odrobinę reformowalni ! ale jest jeden warunek ......muszą tego chcieć ! :)))) Pozdrawiam obydwóch ! :))))
Misiacz
| 17:07 środa, 23 listopada 2011 | linkuj P.S. Dornfeld - jestem raczej niereformowalny.
| 17:07 środa, 23 listopada 2011 | linkuj A dla mnie jest czarno-biały ;)
dornfeld
| 16:15 środa, 23 listopada 2011 | linkuj Misiacz, patrząc na te zdjęcia nigdy nie przyszedł by mi do głowy taki komentarz jak Twój o bateriach słonecznych. Nawet jak uważasz, że jest dobrze w Polsce (komentarz w sprawie ulicy Niemierzyńskiej) to wtedy dziwisz się, że nie jest źle, bo u nas z zasady wszystko jest złe a w Niemczech odwrotnie. Nie jestem nawiedzonym patrriotą, ale uważam, że nigdzie świat nie jest czarny albo biały, tylko kolorowy.
| 15:11 wtorek, 22 listopada 2011 | linkuj no , ale tam sa bezpieczne ....miejsce pokaże tylko zaufanym bikerom ! :)))
Misiacz
| 10:21 wtorek, 22 listopada 2011 | linkuj Nie wiesz, że dla nich nieważne, czy się przyda - ważne, by ukraść lub zniszczyć! ;)
| 22:32 poniedziałek, 21 listopada 2011 | linkuj i co z nimi zrobią ? ...ciekawe ....
Dzięki ,że zdjęcie się podoba , na fotosiku jest wśród najlepszych , co mnie bardzo cieszy ! :))))
Misiacz
| 22:12 poniedziałek, 21 listopada 2011 | linkuj Podaj lokalizację tych baterii słonecznych, już nasi złodzieje się nimi zajmą.
| 19:22 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj Pięknie i klimatycznie, ja dziś nie miałam szczęścia do słońca :(
| 19:10 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj :))))
prim8
| 18:44 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj Tunia wróciła. Hurrrra!!!
| 17:48 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj dla ciekawostki znalazłam ten młyn ....http://www.traum-ferienwohnungen.de/20894.htm moze pomieścić do 20 osób ...dopiero zdjęcia z lata pokazują jak tam jest przygotowane dla gości ...teraz tego tak nie widać :))) A patrząc na mapę to tyle obok jeszcze do zwiedzania ! Pozdrawiam i dzięki !
| 17:32 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj Faktyczne....drugie zdjęcie wyszło Ci kapitalnie (ja dzisiaj byłem cały we mgle).
| 17:32 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj Brawo Tunia, jesteś Wielka - piękna wycieczka, świetnie udokumentowana (zdjęcia), no i znowu mam "zadanie domowe" by zwiedzić te okolice, które dziś zwiedziłaś ale bez mapki nie da rady. Serdecznie Cię pozdrawiam - Janusz
| 17:30 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj tak , coś tam pisało że pensjonat , czy gast coś tam ...spróbuje znaleźć w internecie ...:)))
vonZan
| 17:11 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj Ładna wycieczka :) tylko pozazdrościć
znalazłam info, że młyn Salvey Mühle jest pensjonatem, ale pewnie jacyś artyści się tam zatrzymują :D
panowie na polu - niesamowity widok
| 17:02 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj dzięki ,że wam się podobają ....bo rzeczywiście widok na tej szosie był powalający ....wtedy jeszcze nie wiedziałam że mgła zaraz całkiem opadnie ....i będzie jak latem :)))
gilanel
| 16:34 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj drugie zdjęcie 10/10
michuss
| 16:32 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj Świetne zdjęcia.

Ja też dzisiaj pierwszy raz po choróbsku wyruszyłem. ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zogad