DPN czyli Drawieński Park Narodowy

Czwartek, 23 czerwca 2016 · dodano: 25.06.2016 | Komentarze 7

Iwonka męczyła mnie , żebyśmy

gdzieś dalej pojechały , to wymyśliłam ,jej pokaże moje ulubione miejsca kiedyś tam już przeze mnie znalezione w DPN :)  Autkiem do Drawna i z tamtąd przez Dominikowo do Głuska wzdłuż rzeki Drawy ...powrót drugą stroną Drawy przez Banimie .....oczywiście musiałam tez jej pokazać przepiekne jezioro Ostrowieckie i wszystkie przystanki kajakowe na Drawie ...no i elektrownie wodną w Głusku ....niestety czas nie pozwolił na jeszcze więcej pięknych miejsc ...trzeba jeszce tam pojechać ....jeden dzien to mało ! nie była to wycieczka na zailczanie kiometrów ani spalanie kalorii ...chociaz tak było gorąco ,że pewnie same się pospalały !  kazde miejsce celebrowałyśmy i nigdzie się nie spieszyłyśmy ...tak tu dziko , pięknie i bezludnie ! ......jeszcze trzeba przyznać , że oznakowanie turystyczne szlaków jest znakomite ....a jeszcze parę lat temu błądziłam tu jak głupia !  :)

iwonka
| 14:40 niedziela, 3 lipca 2016 | linkuj I bede jeszcze męczyć żebyśmy zmiwu tam pojechały .Warto .kocham cie Tunia za te miejsca
| 19:53 poniedziałek, 27 czerwca 2016 | linkuj Gratuluję Tuniu wspaniałej wycieczki na długim dystansie ozdobionej uroczymi zdjęciami.
| 17:37 poniedziałek, 27 czerwca 2016 | linkuj i dobrze że Cię namówiła :)
| 09:55 poniedziałek, 27 czerwca 2016 | linkuj Piękne miejsca...
| 17:57 niedziela, 26 czerwca 2016 | linkuj Nigdy nie byłem tam na rowerze ale ze 20 razy płynąłem tam kajakiem. W tym roku też zamierzam. Bajka.. po prostu bajka. Kajakiem przez Drawieński Park Narodowy. Polecam.Mogę służyć radą co do skali trudności poszczególnych tras gdyby ktoś potrzebował porady
| 15:55 sobota, 25 czerwca 2016 | linkuj Tunia, po prostu CUDOWNE miejsce (ale mi narobiłaś smaka).

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa utree