popatrzec jak się kąpią ! :))))

Środa, 17 lipca 2013 · dodano: 17.07.2013 | Komentarze 11

Jaszek zapodał wycieczkę nad jeziorko w okolicy Lehben ...miałam tam byc o 18.30 ....No i byłam ..przyjechali po 5 minutach ..Małgosia, Beata, Marek i Jacek . Ludzi troche młodych było pół na pół Niemcy i Polacy ...Jacek i Marek polecieli do wody ..a nam się nie chciało ...ja sie bałam o moje korzonki ...:)))
Pozywiliśmy sie agrestem i porzeczkami i chłopaki pognali swoją trasą ...a my spokojnie przez Ladenthin , gdzie rozstałam się z dziewczynami do domku :)))

| 20:13 poniedziałek, 12 sierpnia 2013 | linkuj dziękuję Danusi i Januszowi ....juz wróciłam z wyjazdów i biore się za wpisy ...troche mam tego do zrobienia ! Zapraszam do czytania ! :)))
Gość | 11:01 piątek, 9 sierpnia 2013 | linkuj Witaj Tuniu:)
Dawno do Ciebie nie zaglądałam,a Twoje zdjęcia jak i obrazy są piękne.
Pozdrawiam cieplutko.
Danusia.
| 07:38 wtorek, 6 sierpnia 2013 | linkuj Jestem mocno zaniepokojony brakiem Twoich wpisów z kolejnych wycieczek, Tuniu ! Polubiłem opisy i komentarze ze strony Trzech Dam, mam tu na myśli Ciebie Tuniu, Małgosię i Ulę, jednak od pewnego czasu nastąpiła z Ich strony niepokojąca cisza, mam nadzieję że to stan przejściowy. Pozdrawiam - Janusz
| 08:00 sobota, 3 sierpnia 2013 | linkuj W tym roku jeszcze nie plywalem, chyba czas najwyzszy zaczac sezon, bo lato ucieknie.
| 19:57 czwartek, 18 lipca 2013 | linkuj dzięki ! tez pozdrawiam serdecznie ! :)))
| 18:54 czwartek, 18 lipca 2013 | linkuj ja też chcę!!
| 16:51 czwartek, 18 lipca 2013 | linkuj A ja tylko pozdrawiam Tunie :)
| 22:07 środa, 17 lipca 2013 | linkuj i czas na żniwa :) No na fotkach widać :)
| 20:43 środa, 17 lipca 2013 | linkuj oj ...nad jeziorkiem nie było już tak upalnie ! my stchórzyłyśmy ! :))))
ivoncja
| 20:36 środa, 17 lipca 2013 | linkuj O dżizas.. ale bym po tym upalnym dniu wskoczyła dziś do wody nie bacząc na celulit! :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zycie