do Madbiku i do miasta .....:)

Poniedziałek, 15 lipca 2013 · dodano: 15.07.2013 | Komentarze 9

postanowiłam zobaczyć czy cos w rowerku nie szwankuje , przed dłuższym wyjazdem ...tylko troche smaru i hamulec ...pogadałam troszkę i pojechałam dalej do teściowej ...z powrotem nie tak jak zwykle , ale zamiast górki na Karwowo wybrałam dłuższą górke Będargowo -Warnik ....całkiem dobrze mi sie jechało ....Ogólnie trochę wiało i troche słońce dawało ..ale było super ! :)
A..jeszcze w parku kasprowicza spotkałam Bodka z żoną ...pogadaliśmy zjedliśmy lody i pojechaliśmy w swoje strony ....:))))

Zamek trochę z innej strony

W drodze za Będargowem ....

No i uroki lata ! :))))

Kategoria Okolica, Szczecin

| 18:01 niedziela, 21 lipca 2013 | linkuj Bardzo lubię strony które przemierzałaś tego dnia. Pofałdowany teren, rozległe widoki i stosunkowo mały ruch samochodowy, no i blisko do domu. Z granicy za Warnikiem mam 17 km do domu. Zdjęcia piękne, no ale to Twoja norma.
| 19:57 czwartek, 18 lipca 2013 | linkuj dzieki !!!! :))))
haniamatita
| 16:38 czwartek, 18 lipca 2013 | linkuj Zachwycające są Twoje zdjęcia, Tuniu. Dech mi zaparło i koniecznie musiałam Ci to napisać. Cuda prawdziwe.
Jana
| 09:48 czwartek, 18 lipca 2013 | linkuj ... uwielbiam maki !!! i Twoje zdjęcia ! :-)
ivoncja
| 20:20 wtorek, 16 lipca 2013 | linkuj Ach, Tunia, te Twoje kwiatki- jedne piękniejsze od drugich!
siwobrody
| 22:36 poniedziałek, 15 lipca 2013 | linkuj A gdzie łany zbóż i te , no jak to się nazywa , takie niebieskie , no - przypomniałem sobie - chabry?
| 21:07 poniedziałek, 15 lipca 2013 | linkuj no widzisz ...a to az 42 km różnicy !!! :))))
| 21:03 poniedziałek, 15 lipca 2013 | linkuj Słoneczko takie jak u mnie miałaś ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa chnaw