• Temperatura -3.0°C

łoj....jaka pogoda ! :)

Piątek, 7 grudnia 2012 · dodano: 07.12.2012 | Komentarze 14

Jeszcze niedawno piesek tak patrzył ,żeby z nim wyjść ...teraz to rowerki na mnie zerkają ....no to dałam się namówić ! :))) Oczywiście wybrałam bocaska , bo ma dobre oponki i jest trochę niedopompowany , to była nadzieja ,ze się gdzies tam nie wyrżnę :)))) A śnieg może niebawem zniknie , więc aparat w kieszeń i heja :)
Rzeczywiście świat dzisiaj był cudny , zdjęć narobiłam trochę , zwierzątek trochę też spotkałam , ani razu nie wpadłam w poślizg ....no oprócz tego na samym końcu , kiedy to na kostce zachciało mi się skręcić - rower poleciał , ale ja utrzymałam się cudem na nogach ! Wniosek- nie skręcać na kostce ! :))) A jeszcze w Warniku młodzieniec jakiś spytał mnie , czy nie za slizgo :))) I naprawdę nie było - jazda dzisiaj dała mi ogromną radość .....i to jest najważniejsze :)))
A pojechałam przez Pomellen , Ladenthin, Warnik , Bobolin - tutaj posiedziałam u Wiesi godzinkę miło gaworząc.....potem cos mnie siekło żeby przez pole pojechac skrótem do Karwowa (piękne widoki).....no i przez Smolęcin do domku ...:))))

Droga tirowa ładnie posypana, trochę nierówna , cztery tiry po drodze ....ale przynajmniej teraz nie kurzą !!

Pomellen ...

w drodze na Ladenthin ...

Bobolin i przez pola na Karwowo ...:)))

| 21:29 poniedziałek, 10 grudnia 2012 | linkuj Tunia widzę że nie przestajesz :)
haniamatita
| 20:01 niedziela, 9 grudnia 2012 | linkuj Śliczne zdjęcia, Tuniu. Podziwiam też Twoją wprawę w jeżdżeniu po śniegu. Sarenki i jabłuszka super.
Jaszek
| 15:00 niedziela, 9 grudnia 2012 | linkuj Ślicznie uchwyciłaś zimowe pejzaże. Cieszę się że ustałaś upadek.
Mi brakuje zoomu w komórce, żeby tak fajnie jak Ty podejść do zwierzątek.
jarrek-removed
| 04:38 niedziela, 9 grudnia 2012 | linkuj super !
| 20:33 sobota, 8 grudnia 2012 | linkuj Ale u Was zima no szoking:))) jak pięknie, zresztą w Waszym regionie wszystko jest wcześniej:)))) Piekne zimowe fotki:))
| 19:10 sobota, 8 grudnia 2012 | linkuj Zimę da się polubić, gdy na takie zdjecia się spogląda:)
| 18:42 sobota, 8 grudnia 2012 | linkuj dzięki za miłe komentarze ! takim cyborgiem mogę być !!!! :))))
| 18:18 sobota, 8 grudnia 2012 | linkuj To Tunia jest Cyborgiem :D
hombredelrio
| 17:17 sobota, 8 grudnia 2012 | linkuj jabłka na drzewie w zimowej szacie też fajne...
jewti
| 20:51 piątek, 7 grudnia 2012 | linkuj Taka zima jest super bez wiaterku słoneczko i lekki mrozik....fotki super...
Shrink | 19:59 piątek, 7 grudnia 2012 | linkuj Piękne widoki! Zima to prawdopodobnie najpiękniejsza pora roku. A jazda rowerem po śniegu to niezapomniane przeżycie. Nie wiem, jak inni, ale ja to uwielbiam :)
robert13
| 19:57 piątek, 7 grudnia 2012 | linkuj Piękne zdjęcia Ci powychodziły i oczywiście co za tym idzie, widoki na nich cudne :)
Osobiście uwielbiam takie ze scenerią zimową, zwłaszcza to pierwsze zdjęcie drogi po opisie "w drodze na Ladenthin ...".
A i jeszcze to sarenki :)

Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jlrek