Jeszcze bez śniegu ...ale czuć już zimę ......

Niedziela, 2 grudnia 2012 · dodano: 02.12.2012 | Komentarze 10

Ładnie, bez wiatru , przyjemny chłodek ....chyba koło zera ....
Pojechałam na krótkie odwiedzanie starych ścieżek , po drodze kilka razy zmieniając trasę ....a tak po prostu przed siebie ...:))) Najpierw błotko na drodze tirowej do Pomellen , potem trochę błotka na polu , bo zachciało mi sie odwiedzic ulubione jeziorko ....a potem przez Nadrensee , Radekow, Tantow , NEurohlitz , Pargowo i Kamieniec do domku ....:) Po drodze niespodzianie spotkałam dwóch znajomych rowerzystów ....miło pogadaliśmy i pojechaliśmy w odwrotnych kierunkach ....Na dzisiejszej wycieczce najprzyjemniej jechało mi się piękną aleją , będąca odcinkiem Oder-Neisse , czyli od TAntow do Neurohlitz ...:))))

haniamatita
| 21:39 wtorek, 4 grudnia 2012 | linkuj Śliczne zdjęcia, najbardziej podobają mi się wierzby i kolorowe jabłka, i zamyślona Tunia. Pozdrawiam Cię serdecznie.
| 18:22 wtorek, 4 grudnia 2012 | linkuj To mi się podoba: "Ładnie, bez wiatru , przyjemny chłodek ....chyba koło zera ...." Niektórzy gdy ponizej 10 st. zapominaja o rowerku, bo w tyłek zimno, a u Ciebie 0 st. to przyjemny chłodek.
Tak trzymaj Tunia!
| 15:18 poniedziałek, 3 grudnia 2012 | linkuj Poznaję wiele znanych miejsc (też chciałem wykorzystać tak wspaniały dzień, ale przyszło mi odwiedzić dzieci na Europejskiej).
domingo
| 08:03 poniedziałek, 3 grudnia 2012 | linkuj Piękne wierzby, jabłka też.
| 20:02 niedziela, 2 grudnia 2012 | linkuj Jak to MIsiacz mówi robi sie rzesko :D
| 20:00 niedziela, 2 grudnia 2012 | linkuj Mistrzyni nie tylko aparatu fotograficznego gratuluję pełnych wdzięku zdjęć. Pogoda faktycznie była wyśmienita, nie było minusowych temperatur, nawet wiatru.
Jana
| 19:39 niedziela, 2 grudnia 2012 | linkuj jak zwykle świetne zdjęcia !!!
| 19:35 niedziela, 2 grudnia 2012 | linkuj Piękne krajobrazy...u nas jeszcze też bez śniegu, ale zapowiadają opady i mróz..

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iecze