Ciepło i mgliście ......ale warto było ! :))))

Niedziela, 16 grudnia 2012 · dodano: 16.12.2012 | Komentarze 7

Jako ,że nastała ciepła niedziela ...śnieg zaczął topnieć , drogi zrobiły się całkiem czarne i nie śliskie ...oczywiście te co już wczoraj były czarne , bo te białe wczoraj, pokryły się mazią nie do przejechania .....jednak postanowiłam sprawdzić , czy u Niemców może lepiej odśnieżyli niż u nas :))) Zaplanowałam sobie kółeczko od Warnika przez Ladenthin do Rosow i do domku .....jednak się zmieniło ....niestety musiałam zawrócić , bo nie było tak różowo , jak myślałam ! :))))

Droga w kierunku Warnika we mgle .....ale czarniutka :)))

polne drogi takie ....

A to z Warnika do Ladenthin ...kawałek należący do nas ...:))))

a to juz po niemieckiej stronie ta sama droga ...:)))

ze skrótu jednak już nie mogłam skorzystac ....:(

więc pojechałam dalej przez wioskę mając nadzieje ,że pojade dalej moją ulubioną wąską asfaltóweczką w kierunku na Pomellen .....jednak ...niestety ...oto dokąd dotarłam ....:)))

więc nie namyślając się długo ....bo spróbowałam ..nie dało sie po tym jechać ...zawróciłam docierając znów na czarny asfalt , gdzie jechało mi się naprawdę wyśmienicie ! :)))))