Do jednej mamusi i do drugiej .....czyli do miasta :)

Niedziela, 23 września 2012 · dodano: 23.09.2012 | Komentarze 9

wyruszyłam dość późno , bo znów mocno wiało ...a ze dawno nie odwiedzałam teściowej , pojechałam do Szczecina . Oczywiście przez wioski . Jadąc przez Kołbaskowo zobaczyłam szybko jadącego szosowca , który nagle krzyknął - cześć Tunia ! Odpowiedziałam oglądając się za nim i krzyknęłam że cześć , ale kto Ty?? , bo nie poznałam ! Zatrzymał się i okazał się być Gryfem ,czyli Adrianem...jak sama nazwa wskazuje z Gryfina :) Miło pogadaliśmy i pojechaliśmy w swoje strony :) Wiatr był dość zimny ,ale fajnie się jechało ...Pojechałam trochę inaczej , bo przez Kolumba i Wałami ...po drodze na Pomorzanach też koło mnie śmignął Sakwiarz , ale nie znamy się osobiście , więc się nie zatrzymał :) Babcie były bardzo zadowolone z moich odwiedzin ...a co za tym idzie ja również byłam zadowolona :)) Powrotną drogę już jechałam bez żadnego wiaterku , w blasku zachodzącego słońca i wiszącym nade mną Księżycem ....Było cudnie ! :))))

Kategoria Okolica, Szczecin

| 16:35 wtorek, 25 września 2012 | linkuj Tunia, no no widzę że szukasz ciekawych ujęć już w gwiazdach.
mih
| 20:53 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Jeździć się już jako tako nauczyłem i powoli, ale dam radę. Teraz jeszcze muszę się zdjęcia nauczyć robić, żeby mistrzów bloga dogonić, ehhhh :)
| 12:19 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Przechodzisz samą siebie Tuniu a mam tu na myśli serię tu zamieszczonych zdjęć.
| 21:33 niedziela, 23 września 2012 | linkuj Zachód słońca rewelacja :)
| 21:04 niedziela, 23 września 2012 | linkuj Zdjęcie księzyca boskie
| 20:20 niedziela, 23 września 2012 | linkuj chyba Ci się coś z poprzednim wpisem pomyliło , Jureczku ! :))))
prim8
| 20:17 niedziela, 23 września 2012 | linkuj Uważaj Czerwony Kapturku na wilki :)
| 20:10 niedziela, 23 września 2012 | linkuj jak się te pierogi i gołąbki samej zrobi i im zawiezie ! :) Takie niestety są realia ! :(
prim8
| 20:08 niedziela, 23 września 2012 | linkuj Tyle kilometrów to można u jednej mamusi pierogi a u drugiej gołąbki bezkarnie wciągnąć :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa espot