zawróciłam ...bo okrutnie zaczęło wiać ...a potem padać ....:)

Sobota, 22 września 2012 · dodano: 22.09.2012 | Komentarze 11

W ramach walki ze smutkiem ,że córcia wyjeżdża , musiałam tak czy owak popedałować . Postanowiłam sprawdzić nowy asfalcik w Neurosow. Jadąc wzdłuż torów usłyszałam okropny hałas dochodzący z toru krossowego, Okazało się ,ze odbywają się akurat zawody . Trochę się uśmiechnęłam gdy , wyglądnęłam zza górki i zobaczyłam mnóstwo samochodów , które zjechały na imprezę , a jakby nie było dzisiaj jest Światowy Dzień bez Samochodu :) Motocykliści jednak byli całkiem fotogeniczni ! :))))

Po przekroczeniu rowu granicznego ujrzałam piękny niemiecki asfalcik , który niestety kończy się właśnie na rowie ...ciekawe ile będziemy czekać ,żeby Polacy go dokończyli .....:)))) Jadąc w kierunku Rosowa , tak zaczęło wiać ,że prawie mnie nie przewróciło ...więc tyle ile mi się chciało powalczyłam z wiatrem i zawróciłam .....padało teraz , ale za to rower sam jechał .....krótko byłam ale trochę pomogło .......

| 22:23 niedziela, 23 września 2012 | linkuj Ujęcia motocyklistów super.
A co do córci, w dzisiejszej dobie internetu taka rozłąka nie jest już taka ciężka
Jaszek
| 20:06 niedziela, 23 września 2012 | linkuj Tyle było tabliczek na mieście z reklamami zawodów motokrosowych, a i tak przegapiłem. Dzieki za relacje, zdjęcia super uchwycone.
| 16:35 niedziela, 23 września 2012 | linkuj Faktycznie, ujęcia motocyklistów fantastyczne.
| 14:52 niedziela, 23 września 2012 | linkuj Dla zdjęć zawodników warto było przejechać ten dystans.
| 13:56 niedziela, 23 września 2012 | linkuj Kolejny wiatrak widzę budują... a w kraju debaty na temat budowy elektrowni atomowych...
mih
| 12:35 niedziela, 23 września 2012 | linkuj Ten wiatr najpierw nas w Niemczech poczochrał, a miało być tak pięknie :)
| 12:21 niedziela, 23 września 2012 | linkuj ano już wyfrunęła do Norwegii .....trzeba będzie się przyzwyczaić ....
niradhara
| 06:46 niedziela, 23 września 2012 | linkuj Dokąd wyjeżdża córcia i dlaczego Ci żal?
| 17:34 sobota, 22 września 2012 | linkuj Wojtek ...ale i tak wolę kwiatki ! :))) Jurek ....dzisiaj akurat nie żałuję ...:)))))
prim8
| 16:41 sobota, 22 września 2012 | linkuj A z Rewala do Kamienia można było schować się w lesie przed wiatrem...żałuj :).
| 14:44 sobota, 22 września 2012 | linkuj No Tunia widzę że z aparatem z kwiatków na motocyklistów się przerzuciłaś ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yluzl