Do Madbiku podkręcić przerzutki ....:)))

Wtorek, 25 września 2012 · dodano: 25.09.2012 | Komentarze 8

Zadzwoniłam do Joanny czy mogę wpaść z rowerkiem podregulować przerzutki i oczywiście wypić kawkę i poplotkować :))) Pogoda była cudowna , więc jadę ! W tamtą stronę przez Ostoję , gdzie robią trochę lepszy asfalt ....Okazało się ,że spotkałam się tam nie tylko z Arturem i Joanną , ale i z Lechem :) Pogadaliśmy , pośmialiśmy się ...było bardzo sympatycznie :) Co do rowerka , to jednak muszę go na trochę zostawić , ale dzisiaj nie mogłam , bo czym bym bidulka wróciła do Kołbaskowa?? Piotr jednak podregulował trochę przerzutki i hamulce ,że jechało mi się super ! No więc skoro tak fajnie , to postanowiłam przejechać się trochę na około ...po raz pierwszy rowerkiem przez Mierzyn na Lubieszyn ...wprawdzie ścieżka i chodniki są ...ale dookoła brzydko ....z moją wrażliwością na piękno ...łe...dopiero w drodze przez Grambow, Schwennenz , Ladenthin ...Warnik ...i tak dalej odetchnęłam ...jechało się super !
Zdjęć za dużo nie robiłam , bo słoneczko wyszło dopiero na dobrze jak dojechałam do domku :)))

A to cykoria podróżnik ....na zaparcia ...:)))

Kategoria Szczecin, Niemcy, Okolica

| 15:09 środa, 26 września 2012 | linkuj Jak ten czas szybko leci, pomyśleć że mamy już jesień :(
aaalalU | 03:18 środa, 26 września 2012 | linkuj Żurawie odlatują dopiero październik-listopad, więc trochę jeszcze z nami pobędą. Ostatnio faktycznie mniej je widać, ale wieczorami doskonale słychać. ;)
Tunia, z drogi Lubieszyn-Mierzyn korzysta się tylko, wracając z wycieczko ok. północy, nikt tamtędy nie jeździ dla uroków natury, a jedynie dla uroków szybkiego i sprawnego przemieszczania. ;)
RamzyY
| 21:02 wtorek, 25 września 2012 | linkuj w niedziele widziałem 19 żurawi(Podlaskie) więc coś im nie spieszno ;p
| 20:36 wtorek, 25 września 2012 | linkuj Zaskoczony jestem widokiem żurawi, bo myślałem, że wyniosły się z przygranicznych terenów, a tu taka niespodzianka. Wcześniej często je obserwowałem w okolicach Ladenthin.
prim8
| 20:18 wtorek, 25 września 2012 | linkuj 52 km do serwisu...uroki życia na wsi :)
| 20:14 wtorek, 25 września 2012 | linkuj Fajowskie foteczki:))
| 19:47 wtorek, 25 września 2012 | linkuj Kolory jesieni

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kalne