Kulturalna Masa z metą w Inkubatorze Kultury :)

Piątek, 31 sierpnia 2012 · dodano: 31.08.2012 | Komentarze 8

Miało padać - nie padało ! Przejażdżka jak zwykle ulicami Szczecina , okazja do spotkania się z rowerowymi znajomymi , pogadania i pośmiania się...Do tego dzisiaj impreza kończyła się w Inkubatorze kultury na Wojska Polskiego , który to obchodził swoje urodziny . Były kiełbaski , tort , ognisko , koncert....:) Wróciłam sobie przez Platany do mamy ...a potem już autkiem do domu :) Nie robiłam prawie zdjęć ...tylko te ...:):)

JAk nie zrobić sobie zdjęcia , jak takie superzaste ubranko było ! :)))

Ognisko i koncert :)

Jasne Błonia :)

fontanna przy Pleciudze :)

| 08:41 poniedziałek, 3 września 2012 | linkuj to były urodziny Inkubatora Kultury :)
| 21:21 niedziela, 2 września 2012 | linkuj niech będzie ,że w Iraku ...w którym zresztą byłam w 89 roku ....:)))) Super ,że byliście w moim ulubionym kościółku ! ....chociaz , jak już nie ma pastora Wulfa ....to już nie to samo ! :))))
| 11:20 niedziela, 2 września 2012 | linkuj Tuniu, te zdjęcie robiłaś sobie w Iraku czy Afganistanie ;) (poza tym podziwiałem wczoraj Twoje prace w Luckow)
| 06:09 niedziela, 2 września 2012 | linkuj Jaki uroczy uśmiech - tak trzymać.
| 23:22 sobota, 1 września 2012 | linkuj Tunia ślicznie w mundurku wyglądasz :)
Jana
| 21:43 sobota, 1 września 2012 | linkuj no ! słyszałam że fajna Masa była ! do zobaczenia za miesiąc na Masie !

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa epeza