Zobaczyć kawałek naszej gminnej ścieżki .....

Czwartek, 30 sierpnia 2012 · dodano: 30.08.2012 | Komentarze 9

Pierwszy odcinek Orlika od Moczył do Siadła ...Tutaj super bo jeżdżą ciągniki ...i jest ubity :)

A tak wygląda dalej ...praktycznie nie da się jechać ....może dosypali kamieni ..nie wiem ....

W końcu wróciłam i pojechałam do przyjaciół do Moczył ...:)

iwonka
| 16:36 piątek, 5 kwietnia 2013 | linkuj miało być ,,czytałaś",przepraszam:)
| 16:33 piątek, 5 kwietnia 2013 | linkuj czytałeś ostatnio na Przecław 24 co się stało ze ścieżką? Jaka zniszczona przez ciężkie pojazdy,zwłaszcza od strony Siadła Dolnego,tam od strony Moczył to już nagminnie jest niszczona,a teraz pewnie będą ja naparwiać zwłaszcza że 26 maja znowu jest ,,bieg"
Jana
| 22:27 sobota, 1 września 2012 | linkuj piękne ujęcia !
prim8
| 15:59 sobota, 1 września 2012 | linkuj Tłuczeń (taka frakcja po kilka centymetrów) musi być pokruszony walcem (wapienny) lub zaklinowany grysem (bazaltowy, granitowy). Pewnie tak będzie w drugim etapie.
| 21:27 piątek, 31 sierpnia 2012 | linkuj Taką drogą mogę jechać dookoła świata...
| 07:07 piątek, 31 sierpnia 2012 | linkuj W porównaniu z R10 za Klukami to to jest autostrada;)
| 19:54 czwartek, 30 sierpnia 2012 | linkuj Droga fajna, ale trzeba poczekać aż kamienie się bardziej wbiją w ziemię. Foteczki urokliwe:))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa baczy