Przez Penkun na mrożoną kawę do Krackow'a ....:)))

Środa, 15 sierpnia 2012 · dodano: 15.08.2012 | Komentarze 9

Święto dzisiaj , ładna pogoda - jak gdzieś nie pojechać ... Jechałam tak bez pomysłu , a właściwie to sprawdzić jak Niemcy budują drogę z Neurosow do nie wiadomo gdzie ... Jest już utwardzenie , ale na naszą stronę nie przeszli , pewnie niedługo będzie asfalt ....zobaczymy . W każdym razie żeby tam ode mnie dojechać to trochę trzeba się natrudzić tak zarosło :)))

potem to już sielanka ...super się jechało , szkoda ,że nie mogłam na cały dzień ! :)

już wiem gdzie jest knajpka dla rowerzystów w Penkun

W Krackow taki wybór lodowych deserów ...ojej ..a ja znowu tylko na Eiscaffe !

Potem nad pommellen ukazała się czarna chmura ...ale nie padało z niej ! :)

| 08:44 wtorek, 21 sierpnia 2012 | linkuj My mrożona kawkę w Gdańsku wypiłyśmy - cena podobna.
| 20:29 piątek, 17 sierpnia 2012 | linkuj ale ta kawa to około 15 złotych wychodzi ...u nas tez tak mniej więcej przeciez !
| 18:01 piątek, 17 sierpnia 2012 | linkuj Na szczęście nie przepadam za lodami, szczególnie gdy w pobliżu jest piwo...
| 20:22 czwartek, 16 sierpnia 2012 | linkuj Mniam - mrożona kaffa:)))) Super fotki
| 17:53 czwartek, 16 sierpnia 2012 | linkuj Lody faktycznie wyglądają apetycznie, ale ceny zwalają z nóg :(, widzę że niedługo zacznie sezon na szarlotki
| 15:52 czwartek, 16 sierpnia 2012 | linkuj Zdradzisz, gdzie ta knajpka dla rowerzystów? ;)
| 05:33 czwartek, 16 sierpnia 2012 | linkuj Świetny pomysł z tym zdjęciem z chmurą - bardzo mi się to ujęcie podoba a znacznie mniej ceny deserów. Ostatnie zdjęcie piękne - dowód jak malarsko posługujesz się aparatem fotograficznym.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jacys