a po nocy przychodzi dzień, a po burzy słońce .......:)

Poniedziałek, 20 sierpnia 2012 · dodano: 20.08.2012 | Komentarze 9

dwa dni męczarni z powodu upałów ...a dzisiaj czarne chmury ...i burze ..ale mnie gdzies tylko zahaczały ...podobno w Szczecinie dość mocno polało ...W końcu Jacuś sprawdził pogode i miało być na dzisiaj tyle . Więc fajnie , że moge się ruszyć - na szczęście najpiewrw postanowiłam odwiedzić przyjaciół w Moczyłach , gdzie załapałam się na pyszną rybkę ...no i przeczekałam następną burzę , której już miało nie być ! Ale znów zatrzymała się jakoś po drugiej stronie Odry ....no i wyszło słoneczko ! CZas już było wracać do domku , więc wracałam - ale trochę na okretkę - bo było tak pięknie i świeżo ...oj chyba się nie da tego opowiedzieć ....mało kilometrów - ale akumulatory naładowane ! i to z nadwyżką ! :)
O 20.30 wróciłam do domku .....

Jechałam- Kołbaskowo Moczyły Kamieniec Pargowo Neurohlitz Rosow Rosówek Kołbaskowo

| 18:31 środa, 22 sierpnia 2012 | linkuj Z przyjemnością oglądam Twoje malowidła wykonywane aparatem fotograficznym. Artystka w każdym calu.
niradhara
| 17:23 środa, 22 sierpnia 2012 | linkuj Przy drodze liście... czy to już początek jesieni?
| 15:27 wtorek, 21 sierpnia 2012 | linkuj To miałaś wielkie szczęście że ominęła Cię burza, która przeszła przez Police, totalny armagedon, a po burzy jak napisałaś wyszło słońce, ale to co pozostawiła po sobie...szkoda mówić.
| 12:39 wtorek, 21 sierpnia 2012 | linkuj Dziękuję ! naprawdę było cudownie po tych burzach ! :)
| 10:39 wtorek, 21 sierpnia 2012 | linkuj Tunia do Ciebie w ciemno można zaglądać i zawsze super fotki się zobaczy :)
| 08:42 wtorek, 21 sierpnia 2012 | linkuj Och cudne, cudne- jak zwykle... tylko, że jakoś nieubłaganie zbliża się jesień...
Kajman
| 06:56 wtorek, 21 sierpnia 2012 | linkuj Pogoda wariuje, w Tatrach w nocy było 8 stopni i musieliśmy ogrzewanie włączać:(
| 20:32 poniedziałek, 20 sierpnia 2012 | linkuj Czytałam ,że nad Szczecinem urwanie chmury było....

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa cebyl